Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

I løpet av dagen har jeg fått på plass de to siste intervjuavtalene mine, så nå har jeg fått svar fra alle. Jeg skal faktisk ha et i morgen. Litt sært, men det spiller ingen stor rolle siden det bare er tre-fire minutter å gå hjemmefra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mazilla skrev (På 8.12.2010 den 13.31):

Hjelpe meg, det blir en lang dag! Må starte hjemmefra før 5 om morgenen, og er ikke tilbake før kl 01 natt til tirsdag.. :dåne:

:hakeslepp:

Kjære vene, ikke slit deg helt ut da!

Men det er jo kjekt å få masse unnagjort på en gang.

Grattis med alle intervjuavtaler i boks! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingting skrev (På 10.12.2010 den 20.44):

:hakeslepp:

Kjære vene, ikke slit deg helt ut da!

Men det er jo kjekt å få masse unnagjort på en gang.

Grattis med alle intervjuavtaler i boks! :nigo:

Litt sent å si det nå, for flyet er bestilt og betalt.. ;) Men det skal nok gå greit, jeg har jo siste intervju kl 13, og fri etter det. Skal møte cypress først og pappa og dama senere. Må dessuten møte broren til han godeste for å levere julegaver. Skal nok bli tid til litt kos også! Jeg har jo kjempegod tid når jeg bare er ferdig med intervjuene, så da skal jeg bare kose meg! Liker meg veldig godt i Oslo, så jeg får bare pakke meg inn i ull og ignorere kulda de har meldt.. ;) Har planer om å få med meg julemarkedet på Aker brygge, så forhåpentligvis klarer jeg det uten å fryse av meg noen kroppsdeler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du kommer til å kose deg i Oslo :jepp:

Det er bra, bra du har litt å finne på så du ikke må tusle rundt alene hele tiden :)

Det er bittelitt kjedelig å ikke måtte dra til Oslo på tirsdager lenger, for det var litt koselig å rundt helt alene, hvert fall da mørket og julelysa kom. Koselig å se på alle de rare folka, kikke på masse rart i butikkene, tusle rundt med kakao fra Deli De Luca.. Spise på mc'rn :fnise:

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må grytidlig opp i morra, så jeg var på vei i seng nå. Måtte bare sjekke kontoen for å se at jeg har ok med penger før morgendagen. Viste seg at jeg har fått 8000 kroner i utdanningslegat! :dåne: :hoppe::nigo: Fikk pengene på konto 30. november, men har ikke merka det. Trodde det var studielånet som var kommet altfor tidlig, og overførte det som vanlig til sparekonto for en ukes tid siden. Dumme meg! :klaske:

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver gang jeg kommer godt i gang med transkriberinga kommer det noen til lesesalen som er ferdige med eksamen og har fått juleferie. I tillegg er det en brøytebil som holder på å skrape veien rett utenfor vinduet. Det er umulig å transkribere når det er så mye støy! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dvs å skrive ned alt som blir sagt på opptakene av intervjuene mine, sånn at jeg har dem i tekstversjon! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dette må være tidenes dårligste sang! Holdt på å knekke sammen da jeg hørte refrenget første gang.. :hoho:

(Håper det funker, har aldri prøvd å linke til spotify før...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Transkriberer et intervju med en som stammer og dermed sier det samme altfor mange ganger, men gjerne med litt forskjellige ord. Synes det er vanskelig å vite hva jeg må få med, så jeg skriver omtrent alt. Blir helt ko-ko i hodet av det! :kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er ikke så greit! Håper du slipper å skrive alle bokstavene som kommer i begynnelsen av ord også da, s-s-s-sånn h-h-her for eksempel! :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer som dette: Mer sånn at, ja liksom, på den måten så kan man jo si at, på en måte så er det jo, tja litt mer sånn at, du skjønner, ja, jo, ja sånn at.... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...