Mazilla Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #3541 Del Skrevet 10. desember 2010 I løpet av dagen har jeg fått på plass de to siste intervjuavtalene mine, så nå har jeg fått svar fra alle. Jeg skal faktisk ha et i morgen. Litt sært, men det spiller ingen stor rolle siden det bare er tre-fire minutter å gå hjemmefra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. desember 2010 #3542 Del Skrevet 10. desember 2010 Mazilla skrev (På 8.12.2010 den 13.31): Hjelpe meg, det blir en lang dag! Må starte hjemmefra før 5 om morgenen, og er ikke tilbake før kl 01 natt til tirsdag.. :dåne: Kjære vene, ikke slit deg helt ut da! Men det er jo kjekt å få masse unnagjort på en gang. Grattis med alle intervjuavtaler i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #3543 Del Skrevet 10. desember 2010 Pingting skrev (På 10.12.2010 den 20.44): Kjære vene, ikke slit deg helt ut da! Men det er jo kjekt å få masse unnagjort på en gang. Grattis med alle intervjuavtaler i boks! Litt sent å si det nå, for flyet er bestilt og betalt.. Men det skal nok gå greit, jeg har jo siste intervju kl 13, og fri etter det. Skal møte cypress først og pappa og dama senere. Må dessuten møte broren til han godeste for å levere julegaver. Skal nok bli tid til litt kos også! Jeg har jo kjempegod tid når jeg bare er ferdig med intervjuene, så da skal jeg bare kose meg! Liker meg veldig godt i Oslo, så jeg får bare pakke meg inn i ull og ignorere kulda de har meldt.. Har planer om å få med meg julemarkedet på Aker brygge, så forhåpentligvis klarer jeg det uten å fryse av meg noen kroppsdeler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. desember 2010 #3544 Del Skrevet 10. desember 2010 Høres ut som om du kommer til å kose deg i Oslo Det er bra, bra du har litt å finne på så du ikke må tusle rundt alene hele tiden Det er bittelitt kjedelig å ikke måtte dra til Oslo på tirsdager lenger, for det var litt koselig å rundt helt alene, hvert fall da mørket og julelysa kom. Koselig å se på alle de rare folka, kikke på masse rart i butikkene, tusle rundt med kakao fra Deli De Luca.. Spise på mc'rn God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #3545 Del Skrevet 12. desember 2010 Må grytidlig opp i morra, så jeg var på vei i seng nå. Måtte bare sjekke kontoen for å se at jeg har ok med penger før morgendagen. Viste seg at jeg har fått 8000 kroner i utdanningslegat! :dåne: Fikk pengene på konto 30. november, men har ikke merka det. Trodde det var studielånet som var kommet altfor tidlig, og overførte det som vanlig til sparekonto for en ukes tid siden. Dumme meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 12. desember 2010 #3546 Del Skrevet 12. desember 2010 Kos deg masse i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #3547 Del Skrevet 12. desember 2010 Det skal jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. desember 2010 #3548 Del Skrevet 12. desember 2010 Ha en fin Oslo-tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. desember 2010 #3549 Del Skrevet 12. desember 2010 Ha det fint i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. desember 2010 #3550 Del Skrevet 12. desember 2010 god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #3551 Del Skrevet 15. desember 2010 Finner ikke transkriberingsmotivasjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #3552 Del Skrevet 15. desember 2010 Hver gang jeg kommer godt i gang med transkriberinga kommer det noen til lesesalen som er ferdige med eksamen og har fått juleferie. I tillegg er det en brøytebil som holder på å skrape veien rett utenfor vinduet. Det er umulig å transkribere når det er så mye støy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. desember 2010 #3553 Del Skrevet 15. desember 2010 Transkriberie? :klø: Det ordet har gått meg hus forbi i den store universitetsordjungelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #3554 Del Skrevet 15. desember 2010 Dvs å skrive ned alt som blir sagt på opptakene av intervjuene mine, sånn at jeg har dem i tekstversjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. desember 2010 #3555 Del Skrevet 15. desember 2010 da forstår jeg. Tusen takk, Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #3556 Del Skrevet 15. desember 2010 Herregud, dette må være tidenes dårligste sang! Holdt på å knekke sammen da jeg hørte refrenget første gang.. (Håper det funker, har aldri prøvd å linke til spotify før...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #3557 Del Skrevet 17. desember 2010 Transkriberer et intervju med en som stammer og dermed sier det samme altfor mange ganger, men gjerne med litt forskjellige ord. Synes det er vanskelig å vite hva jeg må få med, så jeg skriver omtrent alt. Blir helt ko-ko i hodet av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. desember 2010 #3558 Del Skrevet 17. desember 2010 Det er ikke så greit! Håper du slipper å skrive alle bokstavene som kommer i begynnelsen av ord også da, s-s-s-sånn h-h-her for eksempel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #3559 Del Skrevet 17. desember 2010 Det er mer som dette: Mer sånn at, ja liksom, på den måten så kan man jo si at, på en måte så er det jo, tja litt mer sånn at, du skjønner, ja, jo, ja sånn at.... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. desember 2010 #3560 Del Skrevet 17. desember 2010 :dåne: Det må jo være grunnen til at jeg ikke har en mastergrad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå