Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Så bra at du har fått levert oppgaven! Gratulerer! :klemmer: Skjønner godt at du feiret med pizza og brus, vel unt :) Spennende med muntlig snart da, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det! :)

Ser ut til at jeg må legge meg uten å ha fått sjekka skatteoppgjøret. Utrolig irriterende! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ser ut til at jeg må legge meg uten å ha fått sjekka skatteoppgjøret. Utrolig irriterende! :kjefte:

You and me both... :snurt:

Og ingen bedring i dag heller ser det ut til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nesten helt inn i stad, men så var det stopp. Nå får jeg bare beskjeden om at sida er utilgjengelig igjen. Blir sprø! :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg kom inn nå! :hoppendeglad: Hjemme da, i annet fylke enn på jobb, jeg er sikker på at de store byene sperres! Håper du kommer inn i løpet av kvelden!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ikke vurderer jeg å ta turen til nabofylket snart, bare for å teste teorien din! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hvis ikke vurderer jeg å ta turen til nabofylket snart, bare for å teste teorien din! :fnise:

Hvordan gikk det? Kom du inn i går eller må du vente på posten? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, det har visst gått opp for meg, men i litt for stor grad. Jeg har tatt helt ferie, og hittil valgt å ignorere det faktum at muntlig er rett rundt hjørnet.. :klaske: Jeg skrev opp noen punkter her om dagen, med hva slags spørsmål jeg kanskje kan vente meg, men bortsett fra det har jeg ikke gjort noe som helst. Det er så vanskelig! Jeg vet at de kan spørre om f.eks hvorfor jeg har valgt den metoden jeg har valgt, men det har jeg jo allerede skrevet om i metodekapitlet.. Sånn føler jeg det er med alle spørsmålene jeg klarer å forestille meg. :sukk:

Men takk som spør... ;) Og takk for :kaffekopp: . Aldri feil det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er såpass avslappet fordi du har god kontroll på det. :jepp: Du har jo jobbet lenge med oppgaven, og tenkt mye underveis, så svarene ligger nok der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg er enig med Muffin! Og er ikke litt av greia at du skal forsvare oppgaven, og ergo vet du mer om den enn alle de andre? :klo: Jeg bare spør jeg altså, har jo bare en ussel bachelor... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper dere har rett! :Nikke:

Poenget er å forsvare oppgaven ja. Da er det en fordel å være forberedt på kritiske spørsmål knyttet til valg jeg har tatt underveis. Det er der jeg sliter litt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på han godeste. Han skulle slutte på jobb kl 16, men er tydeligvis forsinka. Han skal ut med noen kolleger allerede i sjutida, så det hadde jo vært koselig om han kom hjem snart. Eller i det minste ga lyd fra seg.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå nyter jeg min nest siste dag som student. Kommer til å savne stille formiddager alene på kafé med en god :kaffekopp: og pensum. Nå leser jeg en artikkel jeg har brukt mye i oppgaven mens jeg ser snøen smelte. Sola skinner, anlegget spiller Minor majority og alt er i grunnen veldig fint for øyeblikket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...