Lilywhite Skrevet 22. mars 2011 #3781 Del Skrevet 22. mars 2011 Så bra at du har fått levert oppgaven! Gratulerer! Skjønner godt at du feiret med pizza og brus, vel unt Spennende med muntlig snart da, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3782 Del Skrevet 22. mars 2011 Takk for det! Ser ut til at jeg må legge meg uten å ha fått sjekka skatteoppgjøret. Utrolig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. mars 2011 #3783 Del Skrevet 23. mars 2011 Ser ut til at jeg må legge meg uten å ha fått sjekka skatteoppgjøret. Utrolig irriterende! You and me both... Og ingen bedring i dag heller ser det ut til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #3784 Del Skrevet 23. mars 2011 Kommer fortsatt ikke inn jeg heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #3785 Del Skrevet 23. mars 2011 Kom nesten helt inn i stad, men så var det stopp. Nå får jeg bare beskjeden om at sida er utilgjengelig igjen. Blir sprø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. mars 2011 #3786 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg kom inn nå! Hjemme da, i annet fylke enn på jobb, jeg er sikker på at de store byene sperres! Håper du kommer inn i løpet av kvelden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #3787 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvis ikke vurderer jeg å ta turen til nabofylket snart, bare for å teste teorien din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2011 #3788 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvis ikke vurderer jeg å ta turen til nabofylket snart, bare for å teste teorien din! Hvordan gikk det? Kom du inn i går eller må du vente på posten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3789 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg kom inn i natt. Det gikk fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. mars 2011 #3790 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvordan er formen, har det gått opp for deg at du faktisk har levert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3791 Del Skrevet 24. mars 2011 Uff ja, det har visst gått opp for meg, men i litt for stor grad. Jeg har tatt helt ferie, og hittil valgt å ignorere det faktum at muntlig er rett rundt hjørnet.. Jeg skrev opp noen punkter her om dagen, med hva slags spørsmål jeg kanskje kan vente meg, men bortsett fra det har jeg ikke gjort noe som helst. Det er så vanskelig! Jeg vet at de kan spørre om f.eks hvorfor jeg har valgt den metoden jeg har valgt, men det har jeg jo allerede skrevet om i metodekapitlet.. Sånn føler jeg det er med alle spørsmålene jeg klarer å forestille meg. Men takk som spør... Og takk for . Aldri feil det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. mars 2011 #3792 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg tror du er såpass avslappet fordi du har god kontroll på det. Du har jo jobbet lenge med oppgaven, og tenkt mye underveis, så svarene ligger nok der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2011 #3793 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg er enig med Muffin! Og er ikke litt av greia at du skal forsvare oppgaven, og ergo vet du mer om den enn alle de andre? Jeg bare spør jeg altså, har jo bare en ussel bachelor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3794 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg håper dere har rett! Poenget er å forsvare oppgaven ja. Da er det en fordel å være forberedt på kritiske spørsmål knyttet til valg jeg har tatt underveis. Det er der jeg sliter litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #3795 Del Skrevet 25. mars 2011 Venter på han godeste. Han skulle slutte på jobb kl 16, men er tydeligvis forsinka. Han skal ut med noen kolleger allerede i sjutida, så det hadde jo vært koselig om han kom hjem snart. Eller i det minste ga lyd fra seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. mars 2011 #3796 Del Skrevet 28. mars 2011 Håper du har hatt en fin helg og at du fikk se han godeste litt også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #3797 Del Skrevet 29. mars 2011 Nå nyter jeg min nest siste dag som student. Kommer til å savne stille formiddager alene på kafé med en god og pensum. Nå leser jeg en artikkel jeg har brukt mye i oppgaven mens jeg ser snøen smelte. Sola skinner, anlegget spiller Minor majority og alt er i grunnen veldig fint for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 29. mars 2011 #3798 Del Skrevet 29. mars 2011 Det hørtes veldig deilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #3799 Del Skrevet 29. mars 2011 Veldig deilig Velger derfor å ignorere at det nå er snøstorm igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. mars 2011 #3800 Del Skrevet 30. mars 2011 Tenk at det er siste hele dag som student i dag!!! Når på dagen har du muntlig i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå