Mazilla Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3761 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg hadde håpet at jeg skulle få mail før legetimen min i formiddag, men det begynner å se mørkt ut. Inntrykket mitt av trykkeriet er ikke akkurat overveldende positivt for øyeblikket... Blir spennende å se hvordan blodtrykket mitt er i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. mars 2011 #3762 Del Skrevet 16. mars 2011 Så utrolig dårlig av trykkeriet! De må jo få ut fingeren snart! Lykke til med måling av blodtrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3763 Del Skrevet 16. mars 2011 Fikk mail nå, men det står at den ble sendt for 23 timer siden, dvs kl 14.48 i går! Skjønner ingenting jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. mars 2011 #3764 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Så rart kanskje det er noen servere som har vært nede? Enten hos de eller deg? Endret 16. mars 2011 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3765 Del Skrevet 17. mars 2011 Ikke vet jeg.. Jeg sendte dem jo en mail som jeg fikk svar på med en gang, men feilen kan jo evt ha oppstått etter det.. Nå venter jeg på mail om at trykkinga er ferdig, men det er jo aldri godt å vite om jeg må vente et døgn ekstra denne gangen også.. Jeg blir gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3766 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg tok mot til meg og ringte trykkeriet. Den var ferdig, men mangla omslag, men skulle være helt ferdig innen kl 14. Dvs at jeg får levert i dag. Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3767 Del Skrevet 17. mars 2011 Oppgaven er levert! Han godeste er på kurs og er ikke ferdig før kl 21 i kveld. De skulle bestille pizza, så han trenger ikke mat når han kommer hjem. Derfor har jeg nå gjort noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle gjøre: Bestilt pizza (og brus) som blir levert på døra om en stund. Måtte jo feire på et vis.. Dessuten er jeg helt utkjørt etter en lang dag, og lite lysten på å handle og lage middag bare til meg selv. Så da ble det sånn i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. mars 2011 #3768 Del Skrevet 17. mars 2011 Gratulerer! Så deilig det må føles å være helt ferdig! Kos deg masse med pizza og feiring i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #3769 Del Skrevet 18. mars 2011 Takk Muffin! Nå fikk jeg nettopp telefon fra instituttkontoret. Egentlig skulle jeg forsvare oppgaven i uke 15, men siden jeg har termin i uke 16 lurte hun på om jeg ville ha muntlig tidligere. Hun var i dialog med sensorene, og de ville gjerne hjelpe meg til å bli ferdig så fort som mulig. De 3-6 ukene de vanligvis har til å lese oppgaven (som i mitt tilfelle allerede var kuttet ned til 3 uker), er nå nede i under 2! Jeg skal ha muntlig 31.mars! Om to uker er jeg helt ferdig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. mars 2011 #3770 Del Skrevet 18. mars 2011 Tenk så fort det har gått med denne masteren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. mars 2011 #3771 Del Skrevet 18. mars 2011 Vel overstått! Vi hadde hverken karakter eller muntlig forsvaring av oppgaven på vårt institutt da jeg leverte, det var egentlig litt deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #3772 Del Skrevet 18. mars 2011 Tenk så fort det har gått med denne masteren din Synes du? Jeg synes jeg har jobba ganske lenge med den jeg, i hvert fall inkludert halvannet år med tenking og frustrasjon før selve oppgaveskrivinga.. Selve skrivinga har gått kjempefort! Vel overstått! Vi hadde hverken karakter eller muntlig forsvaring av oppgaven på vårt institutt da jeg leverte, det var egentlig litt deilig! Takk for det! Høres deilig ut Fikk dere bestått/ikke bestått da, siden dere ikke fikk karakter engang? Jeg er forsåvidt glad for at vi får karakter, men det hadde ikke gjort noe å droppe muntlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. mars 2011 #3773 Del Skrevet 20. mars 2011 Hva er det jeg ser!? FANTASTISK, Mazilla! Og å få fremskyndet muntlig er vel strengt tatt bare fint, ja? Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #3774 Del Skrevet 20. mars 2011 Det er jo egentlig bare fordeler med det ja Jeg er mindre sprekkeferdig og har oppgaven friskere i minne. Velger å tro at det er en suksessoppskrift! Men samtidig betyr jo det at jeg bare har meg selv å skylde på dersom det går dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. mars 2011 #3775 Del Skrevet 20. mars 2011 Men samtidig betyr jo det at jeg bare har meg selv å skylde på dersom det går dårlig.. Har du ikke det uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #3776 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Tja, du har kanskje et poeng der! Men samtidig har jeg sett for meg at jeg skulle score noen billige poeng på å være høygravid, eller evt vannavgang e.l. for å gjøre det ekstra dramatisk Endret 20. mars 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. mars 2011 #3777 Del Skrevet 20. mars 2011 Hihi, det var ikke sånn slemt ment altså, bare at det strengt tatt ikke utgjør noen forskjell! Såh: win-win! Du får passe på å halte og humpe deg bort til stolen, uffe og akke deg litt forsiktig, også stryke deg på magen av og til. Særlig hvis du har kvinnelig sensor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #3778 Del Skrevet 20. mars 2011 Begge sensorene er damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. mars 2011 #3779 Del Skrevet 21. mars 2011 Så bra at instituttet fikk ordnet muntlig for deg tidligere. :jepp; Hyggelig å se at de kan ta menneskelige hensyn. Tror det kommer til å gå veldig bra på muntlig. Og ser jo at du har noen triks i bakhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 21. mars 2011 #3780 Del Skrevet 21. mars 2011 Takk for det! Høres deilig ut Fikk dere bestått/ikke bestått da, siden dere ikke fikk karakter engang? Jeg er forsåvidt glad for at vi får karakter, men det hadde ikke gjort noe å droppe muntlig.. Vi hadde bare pass/fail ja. For å bestå mener jeg å huske at oppgaven måtte tilsvare en C, men dette husker jeg ikke helt. Incentivene til å jobbe hardere med oppgaven hadde nok vært større hvis vi hadde fått karakter, så det er jo fordeler og ulemper med alt Jeg var bare glad til, jeg skulle på ferie, så måtte levere en uke før tiden uansett for å rekke å bli ferdig i tide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå