Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*

Supersøndag var et ganske dekkende ord! :Nikke:

Vi så En ganske snill mann. Jeg hadde hørt så mye positivt om den at jeg ble litt skuffa, men den var jo egentlig ikke så gal til å være norsk film.. ;)

Veldig fin søndag! Kjærestelivet er jo fint, men det er sikkert mange fordeler med å være singel også! :Nikke: Noen ganger virker det deilig å ha all tid i verden til å være med venner eller rett og slett bare være alene og gjøre akkurat det man selv har lyst til. (Misforstå meg rett - jeg er veldig fornøyd med å være i et forhold altså, det kan bare bli litt trangt på 30 kvadrat i blant!) ;)

ja det er absolutt fordeler med å være singel :Nikke:

men jeg har vært singel hele livet, så da begynner fordelene å blekne litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper supersøndag smitter over på denne uka, så det blir en superuke! Forrige uke var jeg bare sliten, lei, trist, motløs, stressa og alle andre ord i samme bane, helt frem til i går.. :sjenert:

Begynner likesågodt uka med en positivliste jeg :jepp:

-Fikk skrevet over halve oppgaven jeg har stressa med igår :hallo:

-Føler jeg har hodet over vannet igjen etter en nær-drukning forrige uke :dusje:

-Reiser hjem på påskeferie til torsdag :reise:

-Sol og vårvær :sol:

-Kommet i gang med trening igjen etter en sløv uke :trene: ¨

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjett om det skal! :hoppe: Fikk heldigvis lada batteriene litt i helga. Glad jeg droppa vors på lørdag til fordel for avslapping, venner og kjærestekos.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så deilig å lese at du har hatt en helg som har bidratt til å finne igjen både mot og krefter! :nigo: Hadde veldig vondt av deg i forrige uke, kjenner den følelsen du satt med og det er ikke noe særlig... :kose: Håper denne uka oppfører seg pent, og at du kan ta påskeferie med god samvittighet på torsdag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at ting er bedre denne uken :jepp:

Skal bli deilig med ferie nå ja, bhg er oppe mandag og tirsdag, men var nok folk som ville jobbe, så jeg slipper :nigo:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å lese at du har hatt en helg som har bidratt til å finne igjen både mot og krefter! :nigo: Hadde veldig vondt av deg i forrige uke, kjenner den følelsen du satt med og det er ikke noe særlig... :kose: Håper denne uka oppfører seg pent, og at du kan ta påskeferie med god samvittighet på torsdag!

Takk for fine ord! :klemmer: Gleder meg til å dra hjem til torsdag, selv om jeg må jobbe masse med skole i påska også. Håper å kunne ta fri på helligdagene med god samvittighet! :Nikke:

Flott at ting er bedre denne uken :jepp:

Skal bli deilig med ferie nå ja, bhg er oppe mandag og tirsdag, men var nok folk som ville jobbe, så jeg slipper :nigo:

Ha en fin kveld :klem:

Veldig deilig å være litt mer ovenpå igjen! :Nikke: Ha en finfin kveld du og! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinketrenemazilla! Du må sette deg et nytt mål snart, du - du er jo laaangt over det gamle! ;)

Godt å høre at det går bedre denne uka! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi setter oss nok et nytt mål etter påske! :Nikke: Det spørs riktignok om det blir like lett å nå det målet, med semesterinnspurt og eksamen rett rundt hjørnet.. :sjenert:

Penger igjen på skatten! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag nyter jeg studentlivet igjen. Stod opp når det passet meg, nå har jeg lagd meg kaffe og skal spise lang frokost foran TVen. Skal i et møte kl 11, så jeg tar meg fri frem til da. Deilig å ta seg tid til sånne late morgener! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusen min blir lenger og lenger for hver måned.. :klø: Har hatt mensmurringer i et par dager nå, men de kommer og går litt. Forsvinner hver gang jeg blir oppmerksom på de.. Kan jeg ikke bare komme i gang og bli ferdig med det?! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du er og trene!

Jeg går langs veien og svømmer.

Det har resultert i -7kg.

Da har jeg bare....eh.... mange igjen!

:sjenert:

Du er en av de mange her inne som har inspirert meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det mye igjen? :hoppe:

Drøyt 5000! :nigo: Nesten 13' til sammen på meg og han godeste. Slår ikke fjoråret da, da fikk vi 25 hver.. Men det skal vel godt gjøres å få igjen 25 når man såvidt har tjent 25.. :fnise:

Flink du er og trene!

Jeg går langs veien og svømmer.

Det har resultert i -7kg.

Da har jeg bare....eh.... mange igjen!

:sjenert:

Du er en av de mange her inne som har inspirert meg.

Synes du er kjempeflink jeg!! Jeg har tross alt bare meg selv å tenke på, ikke et barn! (Selv om han godeste riktignok kan være litt krevende i blant..)

Kjempekoselig å høre at jeg har vært til inspirasjon! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:trene: :

33/25: Styrke

Veldig bra! :tommel: Kjekt med sånne kvantifiserbare mål, og iallefall når man når dem så lett, så lett!

Jeg kjørte selvsagt på i år igjen, og vi ligger forresten helt likt - jeg er i dag klar for #34 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baksmell er kjipt, men det kunne jo vært verre.. Kjipe penger uansett.. :Nikke:

Veldig kjekt med kvantifiserbare mål, og gjett hvem jeg er inspirert av! :lur:

Jeg var også klar for #34 i dag, og kjørte på til tross for stygt fall på isen og tilsvarende vondt både her og der. Fornøyd med det, for det hadde vært så altfor enkelt å holde seg hjemme med en halvgod unnskyldning.. ;)

:trene: :

34/25: Spinning

(med vikar, som hele tida prata i vei om hvor herlig det var. Det er ikke herlig, og det skal ikke være herlig! Det er jævlig, akkurat sånn som det skal være! Urk, überpositive instruktører irriterer meg. Man skal ikke smile seg gjennom en hard treningsøkt!! :regler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(med vikar, som hele tida prata i vei om hvor herlig det var. Det er ikke herlig, og det skal ikke være herlig! Det er jævlig, akkurat sånn som det skal være! Urk, überpositive instruktører irriterer meg. Man skal ikke smile seg gjennom en hard treningsøkt!! :regler: )

Kanskje det er hun samme som jeg hadde i aerobic i går? Hun drev hele tiden på å påsto at "Nå Koooooser vi oss!". Jeg gikk og mumla for meg selv: "Nei, det gjør vi aldeles ikke". :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig går det jo opp i opp heldigvis, men jeg kjenner liksom ikke så mange som tenker "nei, nå fikk jeg litt for mye lønn utbetalt, jeg tror jeg setter inn endel av det på en skattekonto".. ;)

Så flink du er som trener selv etter en salto på isen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...