Gå til innhold

Far drepte datter (13): - Jeg ville bare slå henne bevisstløs


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=566634

Hun trakk en kniv og begynte og stikke meg i magen og på armene. Det var ikke noe jeg blødde mye av, men det svartnet likevel for meg, sier faren, som velvillig fortalte om sitt dødsraseri

Burde ikke en mann på 40 år greie og stoppe ei 13 år gammel jente med kniv uten og måtte drepe henne ?. Tross alt det er bare og ta håndledet og vri det slik at hun slipper kniven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sto at han prøvde å gi henne gjenoppliving, men oppdaget at noe var "galt med kraniet". For en fantastisk oppdagelse å gjøre etter du har slått en 13 år gammel jente 20 ganger i hodet med skiftenøkkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visse menn er bare ikke i stand til å kunne kontrollere sitt sinne/raseri. Veldig emosjonelt gjort av denne mannen - og lite rasjonelt!

Det sies at menn er så rasjonelle - men menn er på toppen av all voldsstatistikk: så veldig rasjonelle kan de ikke være da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visse menn er bare ikke i stand til å kunne kontrollere sitt sinne/raseri. Veldig emosjonelt gjort av denne mannen - og lite rasjonelt!

Det sies at menn er så rasjonelle - men menn er på toppen av all voldsstatistikk: så veldig rasjonelle kan de ikke være da.

Det ville vel stemt om alle menn var like, og kom ut på et samlebånd fra en fabrikk.

I virkeligheten finnes det rasjonelle mennesker som er i stand til å håndtere en vanskelig 13-åring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...