Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunngjøring:

Lady Heather vil reise til landstedet sitt i helgen, og vil derfor ta KG-fri frem til søndag kveld.

Ærbødigst,

Lady Heather

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mine tanter. Ikke grandtanter.

Det er Enkefru Hil@a Halvorsen som er din tante lille venn.

Du var et meget forvirret lite barn og kalte alle dine tantes venner for tante. Det nyttet ikke å fortelle deg noget annet. Akkja sann.

Og strengt tatt vet vi vel heller ikke helt sikkert om du er hennes niese. Vel... dette er jo egentlig en familiehemmelighet, men du vet det vel nu som du er voksen. Det var din mor som påsto at hun var blitt besvangret av unge Hr. Halvorsen. Selv innrømmet han det aldri, men så drakk han seg da også til døde på absint. Akkja sann...... Han var en flott kar. Høy og staut og med en flott snurrebart. En damenes mann var han ja.

Jeg må få lov til å påpeke at du fremdeles virker litt forvirret kjære barn. Men en ting skal du ha, du kler deg dannet. Ja det gjør du. Og et velpleid ytre betyr meget her i verden. Ja så sanderlig gjør det det.

Nei, nu tror jeg det er på tide med en liten portvin før jeg går til sengs.

Farvel du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ante meg..... At enkefruene hadde ett og annet å komme med her, altså.

Men det som ikke ante meg, er at Lady Heather Lovinda hadde sitt eget landsted??? Er det noe du har glemt å fortelle oss om din ufeilbarlige tilværelse, ALo? :o :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mine tanters landsted. Ikke hør på Enkefru Siving. Due-Jebse. Hun er bare en smule fordrukken. Ja, det finnes en i alle familier. Selv ikke vi mest dannede og priviligerte slipper unna... Ja, ja, så lenge man det er Portvin, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var Ladyen neste stoppested på min natt-til-søndag-turne hvor jeg fremfører vakker sang med min sensuelle rødvinsstemme.

*kremt*

Jeg er en liiiiten undulat

som får så dååårlig med mat,

for de jeg booor hos

ja, de jeg booor hos

de er så gjerrige såh!

De gir meg siiiild

hver en'ste daaaaag,

men det vil jeg ikke ha

for jeg vil heller

ja, mye heller

ha coca cola og is!!

*rekker frem kollektbøssa* :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå og legg deg, du Bertha! Sammen mad lurven! Eller er det derfor du ikke er i seng? Klarte du ikke konkurransen med Donpedro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lagt meg for flere timer siden - men jeg HATER paragrafrytteri!!! :kvalm:

Måtte stå opp og rømme ut av campingvogna. *brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr* Det er faktisk kaldt ute på natta. Men langt bedre enn oppramsing av Kong Christian den V's Norske Lov av 16hundreogfjerti....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Desperat" er vel et mer dekkende uttrykk.... I hvert fall etter min sørlandske målestokk.

Jeg mener, når han blir åpenlyst tent av paragrafopplesning samt sitater fra legespalten i "Vi over 60", så tar jeg meg den frihet å gå en tur.

Jepp, jeg går meg en tur og titter på månen så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...