Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hvilket forum? Kan jo ikke bare forlate meg her helt alene vel :roll:

Forumet-hvis-navn-og-url-ikke-må-nevnes, må vite. :kul:

|| ||

/ /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøssenavn, er det ikke bare å finne et greit synonym for forumet-hvis-navn-og-url-ikke-må-nevnes ? Så slipper Fella å gå helt på veggene. :Nikke:

Det er nemlig Berthas Synonymdag i dag.

Jeg har noen forslag:

1) www.skinnendevannspruter.no

2) www.umørkvannarkitektur.no

3) www.skjul+genitiv+skrift+tall+tall.no

:engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssenavn, er det ikke bare å finne et greit synonym for forumet-hvis-navn-og-url-ikke-må-nevnes ? Så slipper Fella å gå helt på veggene. :Nikke:

Det er nemlig Berthas Synonymdag i dag.

Jeg har noen forslag:

1) www.skinnendevannspruter.no

2) www.umørkvannarkitektur.no

3) www.skjul+genitiv+skrift+tall+tall.no

Meget kreativt, du Lysende Appelsin, som ikke sitter i vann.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at "Lek er en forutsetning for kreativitet". Ergo en fin unnskyldning til å ta frem barnet i seg igjen.

*fnise*

KA-BOOOOOM!

Ups! Der røyk visst den ene papillotten. Men er det nøye? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

En liten historie til Ladyen. Håper du ikke er alt for knyttet til den lille bamsen :sjarmor:

Ole Brumm trenger psykolog

Forskerne har talt: Hundremeterskogen er full av galninger. Ole Brumm, Tigergutt, Tussi og Kristoffer Robin er alle "meget syke" og trenger både psykolog og piller. Det er kanadiske forskere som fyrer løs mot de berømte skikkelsene fra A. A. Milnes eviggrønne barnehistorie, melder nyhetsbyrået Reuters.

Forskerne håper at deres observasjoner vil gi det medisinske samfunnet en dyrere forståelse av de "mørke sidene" ved Ole Brumms ellers så uskyldige verden.

For glad i honning

For Brumm og vennene hans har store problemer med selv, blant annet lider de av kronisk depresjon. Forskerne peker på Ole Brumms ubendige trang til honning som et av hans største problemer. Han kan ikke være riktig god når han kler seg ut som en regnsky for å få tak i favorittmaten. - Brumm trenger hjelp, og vi tror medikamenter er løsningen. Vi kan ikke la være å tenke på hvor mye rikere livet hans ville være med en liten dose stimuli, heter det i artikkelen, som også understreker at bjørnen med de snodige bevegelsene må få hjelp før han utvikler Tourettes syndrom.

Ny trend

Heltene fra Hundremeterskogen har konsentrasjonsvansker, og de har alle behov for psykoaktive medikamenter, ifølge studien som er gjort av barnespesialister ved Dalhousie universitet i Halifax. Studien er publisert i Canadian Medical Association Journal. Forskningsleder Sarah Shea sier til Reuters at hennes team ønsker å være med på trenden som går ut på å analysere skikkelser i kjente kunst- og kulturskatter, og minne folk på at de fantastiske figurene kan ha sinnslidelser.

Milne skrev sin samling av bøker for barn basert på turer til London Zoo i 1924, på en tid da psykologiske lidelser var stigmatisert og lite forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

BERTHA!!!!!!!! HVOR ER DU???????

kjeder meg her jeg sitter, og det kan fort bli mange historier om vi ikke kommer i gang med lekene våre. :sjarmor:

SÅ hopp frem, og lek med meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry... Jeg måtte bare prate litt i telefonen. :briller: For noen pene historier du sprer, Fella. Jeg er sikker på at Lady Heather vil sette svært pris på litt opphøyelig litteratur.

Nå skal jeg browse litt rundt på forumet og se etter andre dagbøker å herpe i. :sjarmor: Det er vel bare å følge sporene til Madam Felle, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

madammen har vært snill, og ventet pent her på deg. :sjarmor: Så vis vei frøken Bertha, eller kanskje du liker å bli kalt for fru? :klø: jaja skitt samme frøken, fru eller hva pukkeren du ønsker å bli kalt. VIS VEI :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehem... :oops: Nå er jeg visst ferdig med å vanne potteplantene til Lady Heather, så da er det på tide å forlate godset for denne helgen.

Beklager ropingen og skrikingen til Madam Felle. Jeg skal huske å ta med noen leker neste gang, så hun får noe å beskjeftige seg med.

:klø:

Eller - det er jo bare å sette henne i pensjon i kjelleren til Revetispa? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Kjære Lady, jeg tror nok Bertha har fått litt for mye pærbrus i det siste, for det er da virkelig hun som roper mest. Jeg er da vitterligen et dannet menneske som bare snakker pent og rolig. :rosaengel:

*vasker og rydder, og koster og blåser* se så pent det blir her inne. :sjarmor: men hva har hendt med potteplantene dine? Huff ameg altså, tror Bertha vannet de litt for seint. :-?

*løper ut og kjøper nye* :sjarmor: Nå ble det pent her inne hos Ladyen :kul: tar meg en liten røk jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaah! Jeg har vært på shopping-spree i helgen. (Bråket skal jeg kommentere og ta meg av senere. Akkurat nå er jeg i en Escada-euforisk tilstand.) Det er nesten orgasmisk å kjøpe deilige og dyre klær. Det er noe eget med klær som har fire siffer i amerikansk valutta - pluss desimalene, på prislappen. Almuen kan si hva den vil, men klær fra Cubus og Escada er ikke det samme. Stoff er ikke bare stoff.

Hva jeg kjøpte?

Handleturen min begynte hos Jerri Rice. Der hadde de en nydelig kåpe i ull med pelskrage. den så fantastisk ut på statiet, men den så klumpete ut på så jeg kjøpte den ikke. Dumt, siden den var på salg til kun $3000.

Ferden videre gikk til MaxMara, hvor jeg fant en lignende kåpe som desverre var så altfor stor. Jeg begynte å tenke at dette ikke var dagen min.

Escada var neste stoppested. Der fant jeg Jakken. Det var den aller siste de hadde, og var atpåtil på salg! Gjett om det blir Brigh Light City's gonna set my soul, gonna set my soul on fire.

Videre gikk turen til St. John, som tidligere var det jeg kaller et "kjærring-sted". Etter at datteren tok over imperiet, har imidlertid ting kommet seg betraktelig. Jeg endte opp med en nyyydelig ullkåpe med mink både rundt kragen og nederst på ermene, samt en genser og en topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DÆNG! Kan jeg få låne bankkortet ditt, Lady Heather? Bare pitelittegranne?  

Sure thing, Berthus. *sender mitt visa gold over dammen*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...