Anna Lovinda Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #1381 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg røyker rev, og det er annerledes og dannet. Tror jeg. Kanskje jeg skulle sjekke med dannelseskonsulenten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. januar 2004 #1382 Del Skrevet 14. januar 2004 Det ser litt mer dannet ut dersom du bruker sigarettholder når du røyker, LH. Har du ikke sett bilder av de fiiine damer i gamle dager? Jeg kan spikke en til deg av beinet på toalettflygelet. Ja? Det har jo fire stykk å stå på, så om et forsvinner så pytt-pytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #1383 Del Skrevet 14. januar 2004 Takker så meget, Bertha. Det er i orden at du tar et av flygelbena. Hva har man ellers penger for? Nå skal jeg snart spise litt, da det ikke er sundt å drikke så mye på tom mage. Kanskje jeg skal synge en nattasang til deg, Bertha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. januar 2004 #1384 Del Skrevet 14. januar 2004 Tre bein på toalettflygele må jo være perfekt nå, så bare sett i gang du Bertha. men det spørs om det blir like bra i morgen når den verste rusen har gitt seg. :klø: Blir sikkert bra, men tror ikke Ladyen klarer å bli dannet med en røyk i kjeften, enten det er en rev eller annet. På den andre siden er det jo litt synd i dyret da, siden du røyker det. Blir kanskje en smule varmt for den stakkars reven. :klø: men nå avslutter jeg dette trivelige selskapet, og spraker meg selv til sengs. natta begge to, og ikke bråk sånn i natt da, for jeg må ha skjønnhetssøvnen min. Ellers kan jeg våkne opp i morgen, og se sånn ut og det er ikke lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. januar 2004 #1385 Del Skrevet 14. januar 2004 Kom bare til å tenke på... Et flygel har jo normalt bare tre bein. Hmm... Og dersom jeg fjerner ett av dem... *fundere* Tenker bare jeg kutter ut en liten flis, jeg. Ei flis på størrelse med en sigarettholder. Det var bare det jeg skulle si. Forresten: Tusen takk for vakkert lalledikt. Jeg er helt rørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #1386 Del Skrevet 14. januar 2004 Å, det var da så lite, Bertha. Natta, til dere i feil tidssone. Vi røykes senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. januar 2004 #1387 Del Skrevet 15. januar 2004 Har dere konsultert revetispa før dere ga dere til å røyke rev? Eller er det fellen til Madammen som går opp i røyk, eller misforstår jeg kanskje helt denne revegreia..........????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #1388 Del Skrevet 15. januar 2004 Revetispa, ja. Hun er jo like tilstedeværende som de revene vi røyker. Jeg skal aldri mer røyke rev. Det tror jeg skal være mitt nyttårsforsett. Ikke at jeg tror stort på å ha dem. Nyttårsforsett er til for å brytes. Ellers; uæææææ! I går så jeg fire episoder av Law and Order SVU. Det sier sitt. Om ikke annet, holder man seg oppdatert på TV fronten. Planene for i dag er nokså labre. Torsdag er den offisielle TV-dagen på Godset. CSI og Without a Trace. Begge glimrende serier. Jeg føler meg lite produktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 15. januar 2004 #1389 Del Skrevet 15. januar 2004 Heisann! Titter bare innom for å se hvordan du har det! Håper det går fint med deg! :blomst_opp: Klem, Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 15. januar 2004 #1390 Del Skrevet 15. januar 2004 Revetispa' date=' ja. Hun er jo like tilstedeværende som de revene vi røyker. [/quote'] Jeg tror Revetispa har meldt flytting til det-forumet-som-vi-ikke-får-lov-til-å-nevne-navnet-på-ellers-blir-vi-moderert. I den grad hun dyrker et virtuelt liv nå til dags. Ellers mistenker jeg henne for å ligge i buskene å lure. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #1391 Del Skrevet 15. januar 2004 Når en liten mus skal ut og gå...eller var det en rev? Her er også en rev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #1392 Del Skrevet 15. januar 2004 Er det bare meg, eller ler denne fortere enn før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2004 #1393 Del Skrevet 16. januar 2004 Ellers mistenker jeg henne for å ligge i buskene å lure. :fy: Hysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. januar 2004 #1394 Del Skrevet 16. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. januar 2004 #1395 Del Skrevet 17. januar 2004 Hysj! *myse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 21. januar 2004 #1396 Del Skrevet 21. januar 2004 Her hadde det ikke skjedd mye siden sist. Har alle sammen funnet ut at det finnes noe utenfor KG :o Jaja skal ikke alltid være lett, men men hva pukkeren gjør det. Tar meg en røyk siden Ladyen selv røyker som en skårstein Skål folkens, selv om det bare er i TAB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 21. januar 2004 Forfatter #1397 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg er på "Det Andre Forumet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 21. januar 2004 #1398 Del Skrevet 21. januar 2004 BRÅKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 21. januar 2004 Forfatter #1399 Del Skrevet 21. januar 2004 Bertha! Nu synes jeg at De skal følge Revetispens eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 22. januar 2004 #1400 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg er på "Det Andre Forumet" hvilket forum? Kan jo ikke bare forlate meg her helt alene vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå