Gjest Madam Felle Skrevet 14. januar 2004 #1361 Del Skrevet 14. januar 2004 Kan jo være interessant å lære om sopp da lady. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. januar 2004 #1362 Del Skrevet 14. januar 2004 Sånn, nå har jeg byttet avartar. Fornøyd nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. januar 2004 #1363 Del Skrevet 14. januar 2004 Juuu-huuuuu....! Er det her det er innvielsesfest for det nye, råteskadefrie toalettflygelet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #1364 Del Skrevet 14. januar 2004 Juhuuuuuuuuu og skål! Legger ut noen flasker årgangspærebrus. til festdeltagerne :klem2: :rosasmil: :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #1365 Del Skrevet 14. januar 2004 Oooops, må vichst legge ut enda litt mere årganxchspærebrus :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. januar 2004 #1366 Del Skrevet 14. januar 2004 Noen flasker??? Høhø, jeg er svimmel allerede. Hyggelig tiltak, min gode LH. Du aner ikke hvor godt det gjør på en onsdag. Det er forresten over halvveis til helg, og grunn nok til å smile. Jeg sovnet foran tv'n tidligere i kveld, og er dessverre fryktelig våken :o akkurat nå. Pipa får nok en annen lyd i morgen tidlig. Men det er lenge til. Får slå ihjel tiden her inne så lenge... *plink-plonk* Hmmm... Litt av en akustikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #1367 Del Skrevet 14. januar 2004 Å, nå schjønner jeg hvrofor jeg ikke fant deg. Due r på badet. *ploink ploink* Nyydelig flygel, du. Fiiiine Bertha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. januar 2004 #1368 Del Skrevet 14. januar 2004 Selvfølgelig er jeg på badet. Hvor skulle jeg ellers være? Du har forresten en litt snål dialekt i dag, Lady Heather. Er det noe du har spist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #1369 Del Skrevet 14. januar 2004 Scnjål dialekt? Jeg schzjoønneer ikke hav du mener, fiiiiiine Bertha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. januar 2004 #1370 Del Skrevet 14. januar 2004 Dæggern! :o Lady Heather røyker rev! *knipse bevisbilde* Hmmm... da kan jo jeg også røyke. Siden ikke jeg røyker i RL, mener jeg. Dessuten må jo toalettflygelet innrøykes. Alle flygeler av en viss klasse er innrøykt. Ja, det er de sannelig. Tror jommen jeg tar en klunk rødvin også, jeg. Det er visst godt å sove på. Om jeg i det hele tatt får sove i kveld. Den tid den sorg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #1371 Del Skrevet 14. januar 2004 Fiiiine Bertgha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. januar 2004 #1372 Del Skrevet 14. januar 2004 Dere burde virkelig tenke på hva den derre vinen kan gjøre med dere. For det var virkelig ingen fornøyelse om jeg skal si det sånn. :evil: Siden dere allerede har konsumert såpass mye regner jeg med at det blir den 5 stjernede fyllasyken i morgen. Jaja ikke si at jeg ikke advarte dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #1373 Del Skrevet 14. januar 2004 Nei, se der, Brtha. Fellemor! Skååååål kom og schpille på flyygelet. Fiiiiiine flygelet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. januar 2004 #1374 Del Skrevet 14. januar 2004 Der har vi jommen Fella på plass også. Men du, bare for å avklare en ting her: Det er LH som praktiserer fyllekalas. Jeg bare sipper litt til den utsøkte rødvinen og røyker inn toalettflygelet. Jeg skal tross alt på jobb om bare noen få timer.... Jeg tror forresten at vi bør sette halsbånd på Lady Heather, for nå er det like før hun bikker opp i boblebadet med papilottene først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #1375 Del Skrevet 14. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. januar 2004 #1376 Del Skrevet 14. januar 2004 Allerede begynt lady, med den berømte fyllasyken? tror ikke jeg skal spille på den fiiiiiiiiine flygelen i dag. Holder meg langt unna, for da kan jo jeg også ende opp med å bli fyllasyk en gang til, og det vil jeg ikke. Så jeg holder meg litt på sidelinjen, for denne damen skal tidlig opp i morgen. Må lese litt kristendom, og det passer ikke så veldig bra med fylla. Men på den andre siden drakk jo Jesus så det jomte av, og det er ingen som må fortelle meg at det var alkohofri vin. Nå nei du det var nok den gode gammeldagse vinen med masse alkohyl i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. januar 2004 #1377 Del Skrevet 14. januar 2004 *daske LH i kinnene* Sånn, nå er du fit for fight igjen! Vi har ennå igjen å røyke inn den venstre delen av toalettflygelet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. januar 2004 #1378 Del Skrevet 14. januar 2004 Kan være med på litt røyking, for det er sunt og godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #1379 Del Skrevet 14. januar 2004 Aaaaah! det hjalp å spy litt. Nå er jeg fit for fight igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. januar 2004 #1380 Del Skrevet 14. januar 2004 :o Du snakker om danning Lady!! Ja nå har jeg vært med på det og. Ladyen med sigaretten i kjeften! Fint for nå kan jeg røyke når det passer meg, uten at Ladyen skal moralisere om dannelsen ved røyking. Tar en røyk til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå