Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er grei! :ler:

Men nå skal jeg prøve å oppføre meg litt mindre udannet heretter. Kom til å tenke på at det ikke er verdt å forspille sjansene til comeback i konsulentbransjen. For egentlig - innerst inne bak appelsinskallet - er jeg jo et konsulenttalent av de sjeldne.

Gleder meg forresten til å se deg ferdig installert på godset ditt, ALo. Etter alt dette strevet så er jeg sikker på at du trenger en velfortjent hvil på laurbærene.

Forresten, hva kommer til å skje med alle overskuddskonsulentene? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte har reagert på at jeg tilsynelatende tilbringer store deler av tiden min her inne på KG. Til dere, henviser jeg til innlegget over. Det er utrolig hvor mye man kan få utrettet ved hjelp av konsulenter. Hvis jeg skulle dra det litt langt - er det faktisk ikke grenser for hva man slipper å gjøre selv. Jeg kunne ha hatt en konversasjonskonsulent - slik at jeg slapp å snakke. En tastaturkonsulent, slik at jeg slapp å skrive innleggene mine selv. Kanskje jeg allerede har det. Hvem vet.

Jeg velger å tro at det nok en gang dreier seg om ren og skjær misunnelse. Har ikke dere som kritiserer min livsstil noen gang tenkt på at ting blir så mye lettere, hvis man bare aksepterer at jeg er bedre enn dere.

I morgen skal jeg altså flytte til Godset. Jeg ser frem til flyttingen med stor glede. I den forbindelsen har jeg ansatt tre nye konsulenter: Utpakkingskonsulent, Plasseringskonsulent og Sengetøyskonsulent.

Den nye og oppdaterte konsulentlisten min blir dermed som følger:

malingskonsulent

møbelkonsulent

snekkerkonsulent

trappekonsulent

landskapskonsulent

garderobekonsulent

baderomskonsulent

appelsinjuicekonsulent (Bertha)

skadedyrkonsulent (Revetispa grunnet velutviklet luktesans)

kjellerkonsulent (Revetispa)

gå-i-veien-konsulent (Bertha)

oversettelseskonsulent (Adina, fordi hun kan periferidialekter)

førstekonsulentkonsulent (Revetispa)

andrekonsulentkonsulent (Bertha)

festkonsulenter (Bertha og Revetispa)

livvaktkonsulent (CeNedra)

tauhoppingskonsulent (CeNedra)

skalldyrskonsulent (Kreps)

møbleringskonsulent (Kira)

snekkerkonsulent (Kira)

takrennekonsulent (Embla S)

dobbeltkonsonantkonsulent (Revetispa)

knivsliperkonsulent (Revetispa)

Utpakkingskonsulent

Plasseringskonsulent

Sengetøyskonsulent

Etter at jeg har fått gjentatte forespørsler om å trykke terapilisten min, gjør jeg det her:

Baderomsterapi Dr. Md. Tiles

Soveromsterapi Dr. C. Ottonsheets

Tapetterapi Dr. W. Allpaper

Malingsterapi Dr. X. Pensive Paint

Trappeterapi Dr. Md. Stair Wells

Gardinterapi Dr. Curt Tains

Hageterapi Dr. L. Aw N. (kinesisk)

Rosebuskterapi Dr. Rose Bush (Nei, ikke i slekt)

Nuddelterapi Dr. N. Oodle

Puddelterapi Dr. P. Oodle (brødre)

Puteterapi Dr. Phil O. Case

Lakenterapi Dr. C. Ottonsheets

Såpeterapi Dr. Soa P. Dish

Konsulentterapi Dr. Md. L. Otsofbills

Teppeterapi Dr. Rug

Stueterapi Dr. Livingston Room

Chiffongterapi Dr. Sheer Fabric

Fliseterapi Dr. Md. Tiles

Terasseterapi ???

A-endingterapi Dr. Sophie S. Ticated

Jeg går fremdeles til terapi flere ganger om dagen, men har etter råd fra Dr. Ottonsheets valgt å ikke skrive mye om timene her i boken min. Selvsagt kan jeg gjøre visse unntak etter oppfordring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, jeg har litt problemer med den nattevandringen min. Nå måtte jeg stå opp igjen etter å ha lagt meg - for en gangs skyld - til fornuftig tid. :Gjesp:

Tror du nudelterapi kunne hjelpe meg? Det høres i hvert fall spennende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å se at jeg er i stand til å glede enkle sjeler...

Etter å ha lest en av dagbøkene, slo det meg at jeg oppfører meg som tilskuere til en grusom ulykke. Man vet at man ikke bør se - men blir allikevel så fasinert at man ubevisst slakker farten og ser godt og lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld flytter jeg inn på Godset. Det skal bli deilig. Tenk at selve flyttingen er så lite slitsomt som dette! Jeg behøver ikke å løfte en eneste perfekt manikyrert finger. Tenker jeg tar en Martini med tre oliven. Skål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det skjedd en del siden sist, ja. Jeg antar at årsaken til Berthas avatarskifte er av strategiske grunner.

Min første natt på Godset forløp strålende. Å sove i et soverom zom ser ut som et zen-tempel er noe enhver burde oppleve. Jeg har aldri vært så uthvilt før.

Nu vel, tid for min første Martini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...