Bertha Skrevet 23. september 2003 #401 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg eier nemlig ikke oppdragelse. Må du ha alt inn med teskjeer, eller? Sølvteskjeer, altså..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 23. september 2003 Forfatter #402 Del Skrevet 23. september 2003 Av sølv, ja - ikke sølvplett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. september 2003 #403 Del Skrevet 23. september 2003 Den er grei! Men nå skal jeg prøve å oppføre meg litt mindre udannet heretter. Kom til å tenke på at det ikke er verdt å forspille sjansene til comeback i konsulentbransjen. For egentlig - innerst inne bak appelsinskallet - er jeg jo et konsulenttalent av de sjeldne. Gleder meg forresten til å se deg ferdig installert på godset ditt, ALo. Etter alt dette strevet så er jeg sikker på at du trenger en velfortjent hvil på laurbærene. Forresten, hva kommer til å skje med alle overskuddskonsulentene? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 23. september 2003 Forfatter #404 Del Skrevet 23. september 2003 Ingen konsulenter vil noensinne bli overflødige hos meg. Man kan aldri ha for mange konsulenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 23. september 2003 Forfatter #405 Del Skrevet 23. september 2003 Enkelte har reagert på at jeg tilsynelatende tilbringer store deler av tiden min her inne på KG. Til dere, henviser jeg til innlegget over. Det er utrolig hvor mye man kan få utrettet ved hjelp av konsulenter. Hvis jeg skulle dra det litt langt - er det faktisk ikke grenser for hva man slipper å gjøre selv. Jeg kunne ha hatt en konversasjonskonsulent - slik at jeg slapp å snakke. En tastaturkonsulent, slik at jeg slapp å skrive innleggene mine selv. Kanskje jeg allerede har det. Hvem vet. Jeg velger å tro at det nok en gang dreier seg om ren og skjær misunnelse. Har ikke dere som kritiserer min livsstil noen gang tenkt på at ting blir så mye lettere, hvis man bare aksepterer at jeg er bedre enn dere. I morgen skal jeg altså flytte til Godset. Jeg ser frem til flyttingen med stor glede. I den forbindelsen har jeg ansatt tre nye konsulenter: Utpakkingskonsulent, Plasseringskonsulent og Sengetøyskonsulent. Den nye og oppdaterte konsulentlisten min blir dermed som følger: malingskonsulent møbelkonsulent snekkerkonsulent trappekonsulent landskapskonsulent garderobekonsulent baderomskonsulent appelsinjuicekonsulent (Bertha) skadedyrkonsulent (Revetispa grunnet velutviklet luktesans) kjellerkonsulent (Revetispa) gå-i-veien-konsulent (Bertha) oversettelseskonsulent (Adina, fordi hun kan periferidialekter) førstekonsulentkonsulent (Revetispa) andrekonsulentkonsulent (Bertha) festkonsulenter (Bertha og Revetispa) livvaktkonsulent (CeNedra) tauhoppingskonsulent (CeNedra) skalldyrskonsulent (Kreps) møbleringskonsulent (Kira) snekkerkonsulent (Kira) takrennekonsulent (Embla S) dobbeltkonsonantkonsulent (Revetispa) knivsliperkonsulent (Revetispa) Utpakkingskonsulent Plasseringskonsulent Sengetøyskonsulent Etter at jeg har fått gjentatte forespørsler om å trykke terapilisten min, gjør jeg det her: Baderomsterapi Dr. Md. Tiles Soveromsterapi Dr. C. Ottonsheets Tapetterapi Dr. W. Allpaper Malingsterapi Dr. X. Pensive Paint Trappeterapi Dr. Md. Stair Wells Gardinterapi Dr. Curt Tains Hageterapi Dr. L. Aw N. (kinesisk) Rosebuskterapi Dr. Rose Bush (Nei, ikke i slekt) Nuddelterapi Dr. N. Oodle Puddelterapi Dr. P. Oodle (brødre) Puteterapi Dr. Phil O. Case Lakenterapi Dr. C. Ottonsheets Såpeterapi Dr. Soa P. Dish Konsulentterapi Dr. Md. L. Otsofbills Teppeterapi Dr. Rug Stueterapi Dr. Livingston Room Chiffongterapi Dr. Sheer Fabric Fliseterapi Dr. Md. Tiles Terasseterapi ??? A-endingterapi Dr. Sophie S. Ticated Jeg går fremdeles til terapi flere ganger om dagen, men har etter råd fra Dr. Ottonsheets valgt å ikke skrive mye om timene her i boken min. Selvsagt kan jeg gjøre visse unntak etter oppfordring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 23. september 2003 Forfatter #406 Del Skrevet 23. september 2003 Nå tar jeg kvelden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. september 2003 #407 Del Skrevet 23. september 2003 Du, jeg har litt problemer med den nattevandringen min. Nå måtte jeg stå opp igjen etter å ha lagt meg - for en gangs skyld - til fornuftig tid. Tror du nudelterapi kunne hjelpe meg? Det høres i hvert fall spennende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. september 2003 #408 Del Skrevet 23. september 2003 Slettet av angrende forfatter, av hensyn til natteroen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 24. september 2003 Forfatter #409 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har gitt etter for presset. Tenke seg til. Men navnet bytter jeg ikke! Jeg er og blir en lady. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 24. september 2003 Forfatter #410 Del Skrevet 24. september 2003 Morsomme tester hvis du har like lite å finne på som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. september 2003 #411 Del Skrevet 24. september 2003 Nå er jeg halvveis fornøyd. Og det er jo slettes ikke verst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #412 Del Skrevet 24. september 2003 En småfornøyd Bertha, og en Heather som ligner på Lovinda. Slett ikke verst på en onsdagskveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 24. september 2003 Forfatter #413 Del Skrevet 24. september 2003 Det er godt å se at jeg er i stand til å glede enkle sjeler... Etter å ha lest en av dagbøkene, slo det meg at jeg oppfører meg som tilskuere til en grusom ulykke. Man vet at man ikke bør se - men blir allikevel så fasinert at man ubevisst slakker farten og ser godt og lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. september 2003 #414 Del Skrevet 24. september 2003 Som jeg skulle sagt det selv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 24. september 2003 Forfatter #415 Del Skrevet 24. september 2003 Som jeg skulle sagt det selv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 24. september 2003 Forfatter #416 Del Skrevet 24. september 2003 I kveld flytter jeg inn på Godset. Det skal bli deilig. Tenk at selve flyttingen er så lite slitsomt som dette! Jeg behøver ikke å løfte en eneste perfekt manikyrert finger. Tenker jeg tar en Martini med tre oliven. Skål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 25. september 2003 Forfatter #417 Del Skrevet 25. september 2003 Da er jeg på veg. Til mitt liv som godsfrøken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. september 2003 #418 Del Skrevet 25. september 2003 Den nye tittelen på dagboken din er virkelig et lyrisk mesterstykke. I like it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. september 2003 #419 Del Skrevet 25. september 2003 Den nye tittelen på dagboken din er virkelig et lyrisk mesterstykke. I like it! Jeg også. *applaus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 25. september 2003 Forfatter #420 Del Skrevet 25. september 2003 Her har det skjedd en del siden sist, ja. Jeg antar at årsaken til Berthas avatarskifte er av strategiske grunner. Min første natt på Godset forløp strålende. Å sove i et soverom zom ser ut som et zen-tempel er noe enhver burde oppleve. Jeg har aldri vært så uthvilt før. Nu vel, tid for min første Martini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå