Gå til innhold

Annikkens Antegnelser

Annikken

Anbefalte innlegg

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH kan dette satans dusteviruset gi seg???! Syk IGJEN! Får jo ikke trent!

Faen.

Men, trøster meg med noen lyspunkt.

Siden opprettelse av denne boka:

Ned 6 kg

Ned 6 cm rundt livet (målt over navlen)

Ned 4 cm rundt bredeste punkt lår

Må si meg veldig fornøyd med lårene. Det er ikke lenge siden de var på 62. Noe skjer. Juu!

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :smilbla:

Formen er vesentlig bedre!!

OG jeg har droppa veldig de siste ukene. Nå er jeg på ca 70 kg. 70 kg!!! Og da tar jeg i, for vekta har vist ca 69,7 med tynn bukse og topp på. Har prøvd 2 andre vekter enn min egen, og de sier alle omtrent det samme.

Jeg har ikke sett 6-tallet på 3-4 år. THIS IS SICK!

Hurra hurra hva skal neste delmål bli??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! 60-tallet er magisk. Håper du snart blir frisk og rask igjen og koser deg på trening!

Neste delmål må jo bli verdensherredømme.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

En slags oppdatering.

Man kan vel si at jeg ikke har hatt særlig tid/ ork/ iver etter å trene i hele november. Men jeg har hatt framgang på andre kanter.

Vekta er nå ca 69 kg (ned 8,5 kg siden start)

Mål lår: 59 cm (Ned 5 cm siden første måling)

Mål midje over navle: 88 cm (Ned 8 cm siden første måling)

Det blir styrke igjen snart. Og jeg føler det er flaut å bare logge "krymperesultater". Men jeg er jo stolt av det. Det er jo viktig for meg å krympe, jeg har tross alt vært ganske lubben, og er veldig glad for å ha fått tilbake kroppen min.

Så raskt eksamen er ferdig kan jeg konse om treninga igjen. Jeg gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi heier på deg. Skjønner godt ka du meiner med krymping- men det er ditt mål så då er det jo heilt rett å logga- det er jo framgang!!!

Lykke til på eksamen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bare to dager til... to dager... så kan jeg begynne å tenke på noe annet enn å bruke all tida mi på jobb og eksamenslesing... da blir det julegavekjøping og TRENING :D

(Vet det går an å trene samtidig som man leser til eksamen, men det blir litt mer vanskelig når man jobber ca 44 timer i uka i tillegg... så jeg har hatt "vinterbeite".)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

For to uker siden veide jeg det minste jeg har veid på maaaaange år: vekta viste 67,8. Nå ligger den på ca 69-70, etter (en kort) juleferieeee :mrgreen:

Fikk nye joggesko til jul. Fremdeles litt usikker på hvordan jeg tenker legge opp treninga utover våren, men de kommer til å bli mer jogg, rett og slett. Sånn for variasjonens skyld.

Man innser liksom etter hvert hva man trives med, og jeg er en "hobbymosjonist". Jeg forgaper meg i trening som en slags "skylapp-hobby" når det er mye i livet jeg ikke gidder tenke på, og jeg ønsker å finne en sunn mellomting. Nå er planen å bli balansert, samt at jeg likte det konkrete målet det var å trene til et _løp_. Styrke må selvsagt med i tillegg.

Dette var vel egentlig bare rant for å vise at jeg fortsatt er i live. Eller noe sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin jul! :) Du får finne et mål å trene mot. Alltid mye enklere og mer motiverende når man har noe konkret å trene mot. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår! Kva for eit løp trener du til? Lykke til!

Godt nytt år :smilbla:

Jeg har ikke meldt meg på noe løp ennå, men leker med tanken på å løpe halvmaraton i september. Jeg løp 10 km i fjor, og det ga mersmak. Jeg ser du skal løpe halvmaraton i vår? :smilbla:

I dag hadde jeg første treningsøkt på 6-7 uker, og jeg må bare le. Det var kjempetungt, men samtidig var det lett å motivere seg selv. Jeg vet at om jeg bare fortsetter så blir det mye mindre vondt (og morsommere!) så nå satser jeg bare på å ikke presse for hardt, for da blir jeg bare lei.

Har også tenkt å legge opp et lite "egenprogram" jeg skal følge utover våren. Jeg har fått litt dilla på å trene om morgenen, og siden det da er mindre folk på sentrene da, satser jeg på at jeg får fullført på 45-60 min, og det er jo kjempeeffektivt. Blir spennende å se hva jeg finner ut. Blir en del endringer på meg utover året (nei er ikke gravid ;)) så jeg må vurdere hvordan jeg skal prioritere tida (og pengene).

Heia 2011 :D

JANUAR

2. januar: 25 min jogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det gjorde underverker for motivasjonen å komma inn i samme år som løpet skal vera- bare å melda seg på så skal du se. :)

Lykke til med treninga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år, og lykke til med treninga framover. :) Håper du deler litt mer med oss angående endringene etterhvert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det gjorde underverker for motivasjonen å komma inn i samme år som løpet skal vera- bare å melda seg på så skal du se. :)

Lykke til med treninga!

Godt nytt år, og lykke til med treninga framover. :) Håper du deler litt mer med oss angående endringene etterhvert. ;)

Takk dere :smilbla:

JANUAR

2. januar: 25 min jogg

4. januar: 20 min morgenjogg

Uuuuææææhhh så dårlig form jeg er i!! Urk urk urk måtte jo til og med GÅ et par ganger. Aiaiai dette bør forbedres raskt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...