Gå til innhold

Annikkens Antegnelser


Annikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JANUAR

2. januar: 25 min jogg

4. januar: 20 min morgenjogg

9. januar: 25 min jogg, div styrke (skulderpress, flies, frontløft (?), mage, armhevninger)

11. januar: 30 min jogg, 30 min styrke (knebøy, utfall, benkpress, roing/ markløft)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JANUAR

2. januar: 25 min jogg

4. januar: 20 min morgenjogg

9. januar: 25 min jogg, div styrke (skulderpress, flies, frontløft (?), mage, armhevninger)

11. januar: 30 min jogg, 30 min styrke (knebøy, utfall, benkpress, roing/ markløft)

17. januar: 1 time grisebanking

Jeg dør. Kommer til å være støl i en uke. Er helt mørbanka.

Jeg glemmer liksom hver gang jeg tar en pause hvor lang tid det tar å komme i gang igjen. det er liksom 2-3 uker med tredagers-stølhet og blodsmak i kjeften når man løper. Argh. Men med vondt skal vondt osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Sist jeg logget var januar 2011, nå er det september 2012...

Kort oppsummering av denne dagboken er: Fra juli 2009 til januar 2011 tuppet jeg av ca 8 kg fra 77,5 til 68-69 kg.

Hva har skjedd siden sist? Jeg har klart å holdt meg sånn ca på 68 kg, pluss minus. På det minste var jeg nede på ca 67, på det meste rettoppunder 70, som er ganske nylig.

Nå har jeg tatt grep igjen og er på ca 68,5. Så nå spørs det om jeg skal hive på samme innsats og komme ned til de 65 jeg har drømt om så lenge. Jeg husker at å ha denne dagboka var god hjelp da jeg holdt på. Kvinneguiden er et greit sted fordi det er en fin blanding av mosjonister og de som satser litt tyngre her. Jeg har ikke tid eller energi eller gidd til å drive ekstremlogging og ektremtilpasning av kosthold; jeg foretrekker "ta det litt etter behov"-metoden.

Skal gruble litt og så vurdere å gjøre alvor av denne dagboka igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...