madam_mim Skrevet 26. september 2010 #441 Del Skrevet 26. september 2010 HURRA! Du har knust tida mi ned i støvlane! Det betyr at du blir mitt nye idol. Gratulerer med vel gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 26. september 2010 Forfatter #442 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Gratulerer masse med vel gjennomført løp! Bra tid på deg! Gratulerer med et godt løp! HURRA! Du har knust tida mi ned i støvlane! Det betyr at du blir mitt nye idol. Gratulerer med vel gjennomført! Takk dere for trivelige ord Ja jeg er fornøyd... og sitter nå og lurer på om jeg skal ta fram joggeskoene til neste år og prøve å trene litt mer "seriøst", dvs tenke mer på løpeteknikk, trene mer på asfalt osv. For dette ga egentlig mersmak, selv om det var vondt selv på "stakkarslige" 10 km Endret 26. september 2010 av Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 26. september 2010 #443 Del Skrevet 26. september 2010 Ja jeg er fornøyd... og sitter nå og lurer på om jeg skal ta fram joggeskoene til neste år og prøve å trene litt mer "seriøst", dvs tenke mer på løpeteknikk, trene mer på asfalt osv. For dette ga egentlig mersmak, selv om det var vondt selv på "stakkarslige" 10 km Ja! *nikker ivrig på hodet* For hvis du begynner å løpe mer seriøst, og terpe mer på løpeteknikk etc., kan jeg sikkert få mange lure tips av deg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 27. september 2010 #444 Del Skrevet 27. september 2010 Kossen er formen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 27. september 2010 Forfatter #445 Del Skrevet 27. september 2010 Kossen er formen i dag? Bedre i dag, altså i dag klarer jeg å gå, men du skulle sett meg i går, hahaha :D Satt i sofaen og fikk samboeren til å hente ting til meg, og da jeg måtte reise meg for å gå på do, vraltet jeg bortover som en geit med kjertelproblemer og bekkenløsning... vondt, sa du!! Både i begge hofter, og spesielt under høyre kne. Vurderte å ta paracet, men det var ikke vondt da jeg satt i ro, så da fikk det heller være. Var støl i morgest også, men langt ifra så ille som i går. Dropper trening i dag, men kroppen er heldigvis myye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 29. september 2010 Forfatter #446 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) SEPTEMBER 5. september (søndag): 10 km jogg (63 min!!) 7. september (tirsdag): 1 time uth styrke 9. september (torsdag): 6,5 km gå/jogg, 45 min 14. september (mandag): 1 time uth styrke 26. september (søndag): 10 km løp 29. september (onsdag): 50 min div styrke Trene på morgenen er jo digg! Blir ikke noe sterk september, men jeg tror ikke jeg har lidd for mye av det. Har gjort meg ferdig med høstens småhangling nå, så nå er det bare å kjøre på Edit: Ooo, glemte jeg si, i går fikk jeg på meg en 30-bukse fra BikBok. Den satt bra over hoftene, men var litt tait bakpå lårene, så jeg valgte størrelsen over. Men dog. Endret 29. september 2010 av Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 30. september 2010 Forfatter #447 Del Skrevet 30. september 2010 Siste på vekta: 71,1 i morgest. Målet med å nå 71 i slutten av september er sånn ca innfylt. Så var det å tippe under 70 til jul. Burde jeg klare lett. Det kjennes ut som fettet bare suges av kroppen for tida Og det føles helt utrolig fantastisk. Jeg har ikke vært såpass "lett" på 2-3 år. Føles som jeg er i ferd med å bli "meg" igjen. Jeg klarer bare ikke assosiere meg med å være lettere tung... glad jeg har lagt barneplaner på hylla i minst 2-3 år til! Det skal være bare MEG MEG MEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 30. september 2010 #448 Del Skrevet 30. september 2010 Gratulerer med nedgang! Høres moro ut at fettet suges av, sånn vil jeg ha det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 2. oktober 2010 #449 Del Skrevet 2. oktober 2010 Gratulerer! Veit kossen det føles og gjett om eg unner alle andre å ha den følelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #450 Del Skrevet 3. oktober 2010 Takktakk! Vektmåling lørdag morgen: 70,8... men det var uten særlig mat i kroppen, da OKTOBER 3. oktber (søndag): 45 min uth styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #451 Del Skrevet 5. oktober 2010 Bare en liten rant... jeg har hatt veldig stor suksess med å kutte ned på antall måltider, men føler nå jeg bør passe meg for at jeg ikke spiser for lite. Må legge inn kveldsmat eller lignende, for i natt våknet jeg sånn halvveis av at jeg var sulten, og jeg vurderte faktisk å stå opp og spise. Men så spiste jeg mye karbs til middag (spaghetti med lammekjøttdeig) og det blir jeg liksom ikke skikkelig mett av. Så da er det viktig å få i seg en skyr eller lignende til kvelds. Og så er jeg så trøtt og lei for tida. Krangler med samboeren, jobben er teit og det virker som jeg ikke er på vei noen plass. Jeg tror bare jeg er litt utmattet, rett og slett. Vil bare stikke hodet ned i sanda. Da føles det så fælt når folk står og river og sliter i halsen på deg for å få det opp igjen Telte antall jobbdager jeg har igjen til jul, og det er ca 55. Uff. Og ikke er jeg noe glad i jula heller, for det er alltid så mye mas med hvor man skal tilbringe jula. Jeg vil jo bare ha fri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 5. oktober 2010 #452 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Åh jeg føler med deg Håper ting ordner seg kjapt, hvertfall med samboeren så du har et rolig sted å komme hjem til.. Du er alltids velkommen hit om du trenger en ferie! Endret 5. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 5. oktober 2010 #453 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har hatt det på samme måte i det siste...bortsett fra jobben har det meste vært pyton. Men då synst eg det hjelper å f.eks. gå på trening og ha glede av det. Litt struktur ikaoset,liksom. Håper ting ordner seg for deg snart:) Du kan alltid rante her til oss, any time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #454 Del Skrevet 6. oktober 2010 Takk folkens OKTOBER 3. oktber (søndag): 45 min uth styrke 6. oktober (onsdag): 45 min uth styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #455 Del Skrevet 9. oktober 2010 OKTOBER 3. oktber (søndag): 45 min uth styrke 6. oktober (onsdag): 45 min uth styrke 9. oktober (lørdag): 45 min uth styrke Haha... aner jeg et mønster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. oktober 2010 #456 Del Skrevet 9. oktober 2010 Du er hekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charliepii Skrevet 10. oktober 2010 #457 Del Skrevet 10. oktober 2010 ...og der kom tanta med alle dens herligheter. Pluss 5 cm på midja og opp en kilo på to dager. Jeg blir så oppblåst at det er helt latterlig... Om ca 1 uke blir det ny veiing og måling, og om jeg klarer 3-4 økter uka her så har det kanskje gitt resultater? Uansett, jeg tror "fettmisting" er som ei trapp - det løsner raskt i starten, men så stagnerer man litt. Så jeg tar det ikke tungt om jeg ikke merker resultater - så lenge jeg kjenner meg sterk på treninger er det dét som er viktigst stakkar, blir ikke noe forskjell eller? hmm..ikke bra, tren zuumba. morsomt og bra trening! da vil du faktisk trene hele tiden ,for det er så gøøy:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. oktober 2010 #458 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvordan går det med deg, ble uka noe bedre? Så du skrev om å ha folk fra Forsvaret på kurs her for en liten tid tilbake, og å være på kurs med folk fra Forsvaret er heller ikke noe jeg vil anbefale. :gjeiper: Håper ting bedrer seg for deg snart, sånne perioder er så utrolig slitsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #459 Del Skrevet 13. oktober 2010 Halla Tja... I'm hanging in there. Har heldigvis en del morsomme hobbier på gang, så det gjelder liksom bare å gjøre jobben på jobben, liksom... så jeg kan dra hjem og gjøre det som er gøy Dua? Så du hadde en nydelig høst-løpetur? OKTOBER 3. oktber (søndag): 45 min uth styrke 6. oktober (onsdag): 45 min uth styrke 9. oktober (lørdag): 45 min uth styrke 13. oktober (onsdag): 50 min styrke og core Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. oktober 2010 #460 Del Skrevet 13. oktober 2010 Halla Tja... I'm hanging in there. Har heldigvis en del morsomme hobbier på gang, så det gjelder liksom bare å gjøre jobben på jobben, liksom... så jeg kan dra hjem og gjøre det som er gøy Dua? Så du hadde en nydelig høst-løpetur? OKTOBER 3. oktber (søndag): 45 min uth styrke 6. oktober (onsdag): 45 min uth styrke 9. oktober (lørdag): 45 min uth styrke 13. oktober (onsdag): 50 min styrke og core Jaaa, kjempenydelig løpetur i høstsol. Det var deilig det! Du bryter ikke mønsteret ditt ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå