Annikken Skrevet 18. september 2010 Forfatter #421 Del Skrevet 18. september 2010 Syk. Vi får se hvordan løpet går. Uansett så tror jeg at jeg er ferdig med løping for sesongen når løpet er ferdig. Jeg skal tilbake til gymmen, og prøve å få danset mer. Forandring fryder. Jeg er klar for å gjøre noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. september 2010 #422 Del Skrevet 20. september 2010 Åh, kjipt. Hvilket løp? Går litt rundt for meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. september 2010 #423 Del Skrevet 20. september 2010 Oh,du skal løpe 10 km på søndag du, skal du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 21. september 2010 Forfatter #424 Del Skrevet 21. september 2010 Japp... spent på hvordan det går. Formen er på skikkelig nedgående bue. Har hanglet i flere dager nå. Får vel bare spise godt og krysse fingra... blæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. september 2010 #425 Del Skrevet 21. september 2010 10 km under Oslo Maraton? Eller et annet sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 21. september 2010 Forfatter #426 Del Skrevet 21. september 2010 10 km under Oslo Maraton? Eller et annet sted? Det første er riktig Skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. september 2010 #427 Del Skrevet 21. september 2010 Nei, kanskje jeg melder meg på halvmaraton et år hvis jeg har løpt mye og tror jeg kan få en ok tid. Men i år har jeg gjort helt andre ting, gitt Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 22. september 2010 Forfatter #428 Del Skrevet 22. september 2010 Nå vil jeg bli frisk!! Går jo bare og hangler og har ikke energi til å ta i et tak på noe som helst... når det gjelder trening, altså. Herregud hvordan skal dette gå... Får trøste meg med at jeg klarte 63 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 25. september 2010 Forfatter #429 Del Skrevet 25. september 2010 Noen som har noen tips på hva jeg bør spise i dag for å ha bra energi til i morgen, men ikke bli for tung i magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. september 2010 #430 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg har spist havregrøt og smoothie med banan. Få i deg en liten porsjon pasta eller ris til middag også, sammen med ren kylling/svin eller fisk, så er det bra. Ikke få i deg for mye sukker i form av sjokolade eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 25. september 2010 #431 Del Skrevet 25. september 2010 LYKKE TIL! Vi heier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. september 2010 #432 Del Skrevet 25. september 2010 Lykke til i morgen, Annikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 25. september 2010 #433 Del Skrevet 25. september 2010 Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 25. september 2010 Forfatter #434 Del Skrevet 25. september 2010 Takk for spisetips! Jeg har vært flink og holdt meg unna sukkeret Takk folkens, og takk det samme, Enigma :D Skal ned og hente startnummer nå. Alltid litt sent ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 25. september 2010 #435 Del Skrevet 25. september 2010 Masse lykke til, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 26. september 2010 Forfatter #436 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Kjenner det kribler litt i kroppen nå, spent på hvordan dette går... Endret 26. september 2010 av Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. september 2010 #437 Del Skrevet 26. september 2010 Kjenner det kribler litt i kroppen nå, spent på hvordan dette går... Flere som er spent nå ja. Sikker på at det kommer til å gå kjempebra. Du har trent for dette! Når du kjenner du begynner å bli litt sliten, så forsøk å henge på noen som løper bittelitt fortere enn deg. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 26. september 2010 Forfatter #438 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg føler jeg har lært veldig mye av dette løpet, alt fra løpeteknikk til hva jeg bør spise (AT jeg bør spise) før løpet, at jeg må komme til startfeltet tidligere så jeg ikke havner for langt bak osv. Jeg sprakk nesten på slutten og hadde hold fra hælvette siste km, men jeg løp inn til rett oppunder 1 time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 26. september 2010 #439 Del Skrevet 26. september 2010 Gratulerer masse med vel gjennomført løp! Bra tid på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 26. september 2010 #440 Del Skrevet 26. september 2010 Gratulerer med et godt løp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå