madam_mim Skrevet 19. august 2010 #381 Del Skrevet 19. august 2010 Det er ikkje så rart! Du er i siget no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 23. august 2010 Forfatter #382 Del Skrevet 23. august 2010 AUGUST 3. august (tirsdag): 20 min jogg 5. august (torsdag): 10 min oppvarming mølle, 1 time uth styrke 7. august (lørdag): 1 time uth styrke Ukesoppsummering: 3 treninger 9. august (mandag): 10 min oppvarming mølle + div styrke i 75 min eller no. Bøy, benk, sidehev, biceps curl, triceps, utfall, planke, mage. 10. august (tirsdag): Ca 20 min jogg 12. august (torsdag): 1 time uth styrke 14. august (lørdag): 50 min uth styrke 15. august (søndag): 6 km jogg, 6 km gåtur Ukesoppsummering: 5 treninger 16. august (mandag): 45 min uth styrke, mest fokus på overkropp 18. august (onsdag): 3 km jogg 19. august (torsdag): 1 time uth styrke Ukesoppsummering: 3 treninger 23. august (mandag): 1 time uth styrke Finfin økt i dag! Spiste MASSE sushi etterpå. Fin dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prudence Skrevet 24. august 2010 #383 Del Skrevet 24. august 2010 Spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 24. august 2010 #384 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Du er flink, jeg blir inspirert av dette Har noen spørsmål som nybegynner Leste på forumet at du begynte allerede i april, når følte du første resultat klesmessig? Hvor tungt var det å løpe i begynnelsen? Jeg holder på å falle av maskinen om jeg løper i mer enn to minutter... Endret 25. august 2010 av Saga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 25. august 2010 #385 Del Skrevet 25. august 2010 Hei igjen..... Der var dag boka di ja,artig å lese må si du er flink!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 25. august 2010 Forfatter #386 Del Skrevet 25. august 2010 Du er flink, jeg blir inspirert av dette Har noen spørsmål som nybegynner Leste på forumet at du begynte allerede i april, når følte du første resultat klesmessig? Hvor tungt var det å løpe i begynnelsen? Jeg holder på å falle av maskinen om jeg løper i mer enn to minutter... Takk Klesmessig merket jeg det ganske raskt, og da på den måten at det "strammer og buler mindre". Målebåndet merker jeg lite på, men om jeg bruker en aaalt for trang "målebukse" ser jeg godt når det skjer noe. Så for min del bruker jeg ikke målebånd, men heller bukse. Vekta er bare supplement. TUNGT ja?! Helt grusomt!! Derfor har jeg også hatet og løpe. Også fordi jeg med mine helt opp til 77 kilo på 168 cm egentlig var for tung. Nå er jeg nede på 73, og løping er fortsatt _tungt_, men det blir lettere. Jeg bare smører meg med tålmodighet, egentlig... tenker at litt er bedre enn ingen ting. Rask gange i oppoverbakker er også fint. Samt at jeg driver med utholdende styrke, som også er veldig bra for kondisjonen. Jeg merker at formen blir bedre, men for min del er det viktig å få trent ofte nok, selv om det ikke er mye. Jeg tar heller 2 km annenhver dag enn 4 km to ganger i uka. Bytt heller på å gå raskt og å jogge litt om det er tungt. Det er MYE mer motiverende og kjennes bedre på kroppen! Er du tungpust og svetter, er det kondistrening. Mange er rett og slett ikke klar for å jogge. Det var ikke jeg for et par år siden, for å si det sånn! Hei igjen..... Der var dag boka di ja,artig å lese må si du er flink!!!!! Hei! Koselig! Og takk AUGUST 3. august (tirsdag): 20 min jogg 5. august (torsdag): 10 min oppvarming mølle, 1 time uth styrke 7. august (lørdag): 1 time uth styrke Ukesoppsummering: 3 treninger 9. august (mandag): 10 min oppvarming mølle + div styrke i 75 min eller no. Bøy, benk, sidehev, biceps curl, triceps, utfall, planke, mage. 10. august (tirsdag): Ca 20 min jogg 12. august (torsdag): 1 time uth styrke 14. august (lørdag): 50 min uth styrke 15. august (søndag): 6 km jogg, 6 km gåtur Ukesoppsummering: 5 treninger 16. august (mandag): 45 min uth styrke, mest fokus på overkropp 18. august (onsdag): 3 km jogg 19. august (torsdag): 1 time uth styrke Ukesoppsummering: 3 treninger 23. august (mandag): 1 time uth styrke 25. august (onsdag): 3 km jogg Skulle egentlig jogge 6 km, men det er alt det andre man må forholde seg til i hverdagen... satser på 6 rolige i morgen istedenfor, og håper på fint vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 26. august 2010 #387 Del Skrevet 26. august 2010 Det var et godt tips med målebukse. Tror jeg får tvinge på meg enav de (altformange) trange buksene i bunnen av skapet så jeg kan følge litt med Du er iallfall kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 26. august 2010 #388 Del Skrevet 26. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 26. august 2010 Forfatter #389 Del Skrevet 26. august 2010 AUGUST 3. august (tirsdag): 20 min jogg 5. august (torsdag): 10 min oppvarming mølle, 1 time uth styrke 7. august (lørdag): 1 time uth styrke Ukesoppsummering: 3 treninger 9. august (mandag): 10 min oppvarming mølle + div styrke i 75 min eller no. Bøy, benk, sidehev, biceps curl, triceps, utfall, planke, mage. 10. august (tirsdag): Ca 20 min jogg 12. august (torsdag): 1 time uth styrke 14. august (lørdag): 50 min uth styrke 15. august (søndag): 6 km jogg, 6 km gåtur Ukesoppsummering: 5 treninger 16. august (mandag): 45 min uth styrke, mest fokus på overkropp 18. august (onsdag): 3 km jogg 19. august (torsdag): 1 time uth styrke Ukesoppsummering: 3 treninger 23. august (mandag): 1 time uth styrke 25. august (onsdag): 3 km jogg 26. august (torsdag): 1,5 km jogg, 1 time uth styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 26. august 2010 #390 Del Skrevet 26. august 2010 Du var flink! Det var ikke jeg og jeg kan ikke engang skylde på været, haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 26. august 2010 Forfatter #391 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg endte opp med å trene innendørs istedenfor, og hadde en bra økt -- så bra at jeg nesten måtte spy etterpå, hahaha I morgen blir det hvile, og satser på å ta "langkjøringa" på lørdag eller søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 26. august 2010 Forfatter #392 Del Skrevet 26. august 2010 Hm. Jeg sitter og fantaserer om nye delmål. Nå sa jeg vel at jeg skulle under 70 kg til jul, og det tror jeg skal gå greit om jeg bare holder koken. Jeg merker virkelig endringer på kroppen nå. Selv om jeg fortsatt er god og rund enkelte steder, er det som om jeg får "bruset skikkelig med fjærene" på trening, og når jeg f.eks. jobber med stanga over hode/ bryst, ser jeg at ryggen "bretter" seg ut, samt at skuldrene virkelig sier hei under sidehev, brystpress og lignende. Jeg får rett og slett en helt annen form på kroppen, og det er dritdigg, og jo mer jeg går ned i fettprosent, jo mer vises det. Jeg innser nå at jeg har vært feit, og jeg ser virkelig fram til å bli lettere. Jeg har fått helt fullstendig dilla, og jeg håperhåperhåper jeg klarer å holde på denne motivasjonen framover... akkurat nå er trening så lett og så ønskelig, det har blitt en naturlig del av hverdagen. Og så må jeg jo igjen trekke fram disse klisjeene om å sove bedre og ha mer energi. Jeg kan føle meg som en unge enkelte ettermiddager... sprøtt. Jeg <3 trening!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 26. august 2010 #393 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg er helt enig med deg, og det er så koslig å se sånne positive trenings-innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 27. august 2010 #394 Del Skrevet 27. august 2010 Herlig innlegg! Jeg fikk nesten lyst til å kopiere det for å ha det som en mental note til meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. august 2010 #395 Del Skrevet 27. august 2010 Sånne positive innlegg er så hyggelig å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 27. august 2010 #396 Del Skrevet 27. august 2010 Fikk lyst å trena noooooo (men skal liksom restituera) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 28. august 2010 Forfatter #397 Del Skrevet 28. august 2010 Dere er så kule!! Men jeg følte virkelig at jeg mente det da jeg skrev det... jeg var helt I HEART trening Jeg funderer på å ta et biceps-bilde, men det kommer bare til å se helt patetisk ut vedsiden av MadamMim og Klips... jeg har sånn puttebiceps med masse spekk oppå Dog den har tittet mer fram i det siste, den har orket mer, og jeg har blitt JÆVLI støl i biceps. Så da er jeg jo kanskje på vei en plass? Jeg vil også ha stolt biceps <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 28. august 2010 Forfatter #398 Del Skrevet 28. august 2010 AUGUST 3. august (tirsdag): 20 min jogg 5. august (torsdag): 10 min oppvarming mølle, 1 time uth styrke 7. august (lørdag): 1 time uth styrke Ukesoppsummering: 3 treninger 9. august (mandag): 10 min oppvarming mølle + div styrke i 75 min eller no. Bøy, benk, sidehev, biceps curl, triceps, utfall, planke, mage. 10. august (tirsdag): Ca 20 min jogg 12. august (torsdag): 1 time uth styrke 14. august (lørdag): 50 min uth styrke 15. august (søndag): 6 km jogg, 6 km gåtur Ukesoppsummering: 5 treninger 16. august (mandag): 45 min uth styrke, mest fokus på overkropp 18. august (onsdag): 3 km jogg 19. august (torsdag): 1 time uth styrke Ukesoppsummering: 3 treninger 23. august (mandag): 1 time uth styrke 25. august (onsdag): 3 km jogg 26. august (torsdag): 1,5 km jogg, 1 time uth styrke 28. august (lørdag): Mini-joggetur på kanskje 25 min Skikkelig duste-joggetur. Det begynte å regne, og kroppen var supertung. Kan kanskje ikke forvente mer når man bare har spist 1,5 pizzastykke og drukket tre kopper kaffe på hele dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 29. august 2010 Forfatter #399 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) AUGUST 3. august (tirsdag): 20 min jogg 5. august (torsdag): 10 min oppvarming mølle, 1 time uth styrke 7. august (lørdag): 1 time uth styrke Ukesoppsummering: 3 treninger 9. august (mandag): 10 min oppvarming mølle + div styrke i 75 min eller no. Bøy, benk, sidehev, biceps curl, triceps, utfall, planke, mage. 10. august (tirsdag): Ca 20 min jogg 12. august (torsdag): 1 time uth styrke 14. august (lørdag): 50 min uth styrke 15. august (søndag): 6,5 km jogg, 6,5 km gåtur Ukesoppsummering: 5 treninger 16. august (mandag): 45 min uth styrke, mest fokus på overkropp 18. august (onsdag): 3 km jogg 19. august (torsdag): 1 time uth styrke Ukesoppsummering: 3 treninger 23. august (mandag): 1 time uth styrke 25. august (onsdag): 3 km jogg 26. august (torsdag): 1,5 km jogg, 1 time uth styrke 28. august (lørdag): Mini-joggetur på kanskje 25 min 29. august (søndag): 6,5 km jogg, 6,5 km gåtur Ukesoppsummering: 5 treninger Nå er jeg ferdig...! Men jeg løp 6,5 km på max 44 min (har ikke med meg klokke på rundene, så jeg ser bare på klokka før jeg går fra bilen), og det er jeg rimelig fornøyd med. Jeg løp bare i såpass tempo at det var _litt_ anstrengende, og når jeg ble for anpusten roet jeg ned. Jeg kunne fint klart 10 km med det tempoet, og det ville gitt en slutt-tid på 10 km på 1 time og 6 minutter. Det er jeg KJEMPEFORNØYD med! Så jeg kommer til å gjennomføre "rolig langkjøring" oftere, og ikke stresse så mye på at jeg må _løpe_. Holder jeg et fint og jevnt tempo og satser på å strekke beina skikkelig, holder jeg ca 9 km/t (litt over), og det synes jeg er BRA til å være meg som har en BMI på 26 Endret 29. august 2010 av Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. august 2010 #400 Del Skrevet 29. august 2010 Det er jo en kjempefin tid! Jeg har enda ikke klart 10km på under 1t, må vel begynne å trene til det før neste sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå