Annikken Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #341 Del Skrevet 8. juli 2010 JULI 7. juni: ca 3 km jogg Etter sykdom og fjas er jeg foreløbig lettere tilbake. Skal prøve å få til 10 treninger i juli, sånn bare for å holde formen ved like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. juli 2010 #342 Del Skrevet 8. juli 2010 Godt du er tilbake! Vi får bare drive litt lett og alternativt i sommer, og komme mye sterkere tilbake i høst syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #343 Del Skrevet 19. juli 2010 JULI 7. juli: ca 3 km jogg 19. juli: 3-4 km jogg Au. Detta var smertefullt. Nesten 2 uker uten trening kjennes VIRKELIG. Skal prøve å få jogget litt oftere framover nå, og det tar vel ikke så lang tid før formen blir bedre. Heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 19. juli 2010 #344 Del Skrevet 19. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #345 Del Skrevet 26. juli 2010 JULI 7. juli: ca 3 km jogg 19. juli: 3-4 km jogg 26. juli: 15 min powerwalk i oppoverbakke, 1 time uth styrke THE PAIN!! Men det blir vel bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 27. juli 2010 #346 Del Skrevet 27. juli 2010 Pain går over! Om det er noen trøst har eg vært slappfiskedvask i snart to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #347 Del Skrevet 27. juli 2010 JULI 7. juli: ca 3 km jogg 19. juli: 3-4 km jogg 26. juli: 15 min powerwalk i oppoverbakke, 1 time uth styrke 27. juli: 45 min gåtur for å løse opp såre muskler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #348 Del Skrevet 30. juli 2010 JULI 7. juli: ca 3 km jogg 19. juli: 3-4 km jogg 26. juli: 15 min powerwalk i oppoverbakke, 1 time uth styrke 27. juli: 45 min gåtur for å løse opp såre muskler... 28. juli: 60 min gåtur, fremdeles støl 20. juli: 20 min jogg For en form... herregud. Fortsatt støl i lårene... O_o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 30. juli 2010 #349 Del Skrevet 30. juli 2010 Haha her sjokker vi kroppen skikkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. juli 2010 #350 Del Skrevet 30. juli 2010 Sånne sjokk kan virkelig sette ut kroppen. Det går over etterhvert, kroppen må bare bli vant med jobbinga igjen. Føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 4. august 2010 Forfatter #351 Del Skrevet 4. august 2010 Takk AUGUST 3. august: 20 min jogg Lettere nå, men er fortsatt i dårlig form. Her er det bare å finne igjen motivasjonen, men er litt vanskelig da det er nok av annet å tenke på. Gleder meg til løping blir _lett_ og _ønskelig_ igjen, og ikke bare tungttungttungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 4. august 2010 #352 Del Skrevet 4. august 2010 Trene med meg og *Enigma* neste mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. august 2010 #353 Del Skrevet 4. august 2010 Trene med meg og *Enigma* neste mandag? Det synes jeg du skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 5. august 2010 Forfatter #354 Del Skrevet 5. august 2010 Trene med meg og *Enigma* neste mandag? Tja, hvorfor ikke? :D Kan nok bli med på det jeg! Men advarer om at jeg er piiiingle for tida... tror jeg la på meg litt i sommer faktisk, men formen hadde ikke blitt så dårlig som jeg fryktet for... AUGUST 3. august: 20 min jogg 5. august: 10 min oppvarming mølle, 1 time uth styrke Gikk VESENTLIG bedre i dag!! Lungene kommer seg raskt, altså. Jeg er imponert over kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 6. august 2010 Forfatter #355 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg driver forresten og prøver ut periodisk faste. Vinduet er mellom 11 og 19, men blir jeg så sulten at det kjennes ut som jeg skal dø kan jeg ta noe til kvelds også. Grunnen er at jeg har blitt fortalt at min mormor (som jeg har mye fysiske likheter med, ikke bare utseendet, men også sykdomsforløp) slet mye med vekta da hun var på min alder, men løste det ved å ikke spise etter klokken 18. Jeg tror derfor at det kan være en enkel måte å senke kaloriinntaket på. Det blir et kunsstykke å ikke gafle i seg når man først får mat, men jeg er så utrolig lei av å bli styrt av sulten min, at jeg nå prøver å eksperimentere litt. Det er motbevist at å ikke spise frokost stanser forbrenningen, heller anbefales det å spise frokost så man ikke overspise senere. Jeg har "alltid" spist frokost, egentlig spist jevnt gjennom hele døgnet -- men det har jo ikke fungert, jeg legger jo på meg av ingen ting. Så nå er eksperimentenes tid kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 6. august 2010 #356 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Tja, hvorfor ikke? :D Kan nok bli med på det jeg! Men advarer om at jeg er piiiingle for tida... tror jeg la på meg litt i sommer faktisk, men formen hadde ikke blitt så dårlig som jeg fryktet Yay Når passer det for dere? Er det mulig å ta det på ettermiddagen/tidlig kveld? Jeg har forresten også lagt på meg litt i sommer, pluss at jeg ikke har tatt i tunge vekter på snart to måneder Men det fikser man utover høsten! Og hey, spennende med eksperimentering! Håper det funker bra for deg! Endret 6. august 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. august 2010 #357 Del Skrevet 6. august 2010 Yay Når passer det for dere? Er det mulig å ta det på ettermiddagen/tidlig kveld? Jeg har forresten også lagt på meg litt i sommer, pluss at jeg ikke har tatt i tunge vekter på snart to måneder Men det fikser man utover høsten! Og hey, spennende med eksperimentering! Håper det funker bra for deg! Siden jeg jobber er det kun ettermiddag/kveld som passer for meg. Alt fra 16:30 og utover er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 6. august 2010 #358 Del Skrevet 6. august 2010 Så fint! Det letteste for meg er å reise ned med pappa og B, men det blir ikke før etter jobb. Så vi er i så fall ikke i Oslo før i 19.00 tiden, blir det for sent for dere? Jeg kan nok komme meg ned tidligere, det blir bare litt vanskeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. august 2010 #359 Del Skrevet 6. august 2010 Så fint! Det letteste for meg er å reise ned med pappa og B, men det blir ikke før etter jobb. Så vi er i så fall ikke i Oslo før i 19.00 tiden, blir det for sent for dere? Jeg kan nok komme meg ned tidligere, det blir bare litt vanskeligere. For min del er ikke det noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 6. august 2010 Forfatter #360 Del Skrevet 6. august 2010 1900 funker fint det Jeg stikker uansett hjemom for å spise, så gjør ikke noe om det blir senere heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå