Gå til innhold

Hvorfor får han tårer i øynene, tror dere?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har i 3 år jobbet periodevis sammen med en 20 år eldre mann i forbindelse med arbeidet mitt. Vi har fått en fin tone oss imellom, har stor respekt for hverandre, og utfyller hverandre godt på arbeidsoppgavene. Vi har også blitt personlig kjent med hverandre, og snakker om en del private ting sammen. Nå har jeg merket de siste gangene vi har jobbet sammen at han får tårer i øynene sine. Nesten som om han er på gråten, eller veldig rørt over noe. Det er gjerne når jeg forteller noe som kanskje er litt følsomt på en eller annen måte.... Jeg blir litt i stuss over dette.... begynner å lure på om han er glad i meg rett og slett!

Han er en veldig fornuftig, avbalansert, rolig type, noe følsom kanskje, på en positiv måte. Ikke noen sippe altså!

Hva kan det være som gjør det, tror dere...?

Kanskje han er syk... og ikke har fortalt meg det?

Kanskje han er overarbeidet og sliten?

Kan han være forelsket i meg?

Uff, egentlig var dette litt dumt. Jeg høres helt innbilsk ut.... men dere skjønner, de andre jeg jobber mer sier: nå ringer elskeren din, når han ringer og skal ha tak i meg (bare på ert altså... men kanskje de har senset noe..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får se etter tegn...

Ser han mye på deg når han ikke "trenger" det, sånn for å bare se på deg?

Tar han på deg, for å erte e.l.

Hva prater dere om? Sier han noe som kan vise til at han liker deg veldig godt, fremhever han dine gode egenskaper gjennom eksempler(f.eks. "det liker jeg ved en jente/kvinne), noe du gjør eller kan?

Vanskelig å si når man ikke vet eller har sett dere sammen.

hvis du kan spørre noen forsiktig, eller si at du har sett disse "tårene" og lurer på hva det kommer av, så kansje du får svar ???

Ikke vet jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Godt forsøk Mjau! (he, he) jeg skjønner jo egentlig at det er håpløst å spørre om noe slikt, eller iallfall å svare da!.... dere får jo bare bittebittelitt informasjon gjennom et slikt innlegg.... kanskje jeg bare hadde lyst å skrive det ned, for det gjorde sånn inntrykk på meg. Det har skjedd mange ganger, skjønner du.. Vel jeg får vel undre meg videre... til jeg blir litt klokere en gang. Jeg er nå gift og lykkelig, så det angår meg jo forsåvidt ikke om han er forelsket i meg. Det går vel over.... jeg er ikke forelsket i ham.. Men jeg kjenner at det er litt smigrende om han er det. Det er vel derfor jeg blir litt opptatt av det, da vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, du er nok ikke på noen måte innbilsk.

Selv tok jeg den minste lille ting som signal på at "oj, det var et merkelig blikk han sendte meg..." eller " hvorfor spurte han akkurat MEG om å ...ett eller annet"

Dette var først og frems da jeg var i værste pubertets tiden, og ble forelske i alle pene gutter som smilte til meg... :ler:

Nei, dette går sikker over, kansje han trenger en tur til øye-legen?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også hende at han bare plages med en infeksjon eller allergi. Eldre mennesker (vet ikke hvor gammel han er) har også ofte rennende øyne.

Tror du må observere kroppsspråket hans litt nærmere for å vite hva som er grunnen. Rett før folk begynner å gråte så tetter ofte halsen seg litt til og stemmen forandrer seg.

Du kan jo også spørre ham på en pen måte om hvorfor han får tårer i øynene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke sikkert det er så dramatisk da.

Kanskje har rett og slett lett blir rørt.

Og fordi dere er på "synk" så engasjerer han seg i ting du forteller.

Det er mange som er slik - jeg for eksempel...

Men jeg må få si at om du har en magefølelse på at han kan ha følelser for deg så kan det godt være det stemmer. Magefølelser gjør ofte det.

Synes uansett ikke du skal konfrontere ham. Har han følelser for deg så får han nesten ha dem i fred så lenge ikke han sier noe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...