Gå til innhold

"Skal vi danse?" 2009

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lurer på hvem som ryker neste gang, jeg.. Blir artig å se. Carsten er jo den fødte danser! :)

Håper det blir en mann neste gang, og da gjerne Svein eller Jan Thomas.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenggivningen til dommerne er helt tåpelig. Det er tydelig at de er styrt av hvem TV2 ønsker skal gå videre.

Jan Thomas fikk masse poeng, til tross for at han var særdeles ustø på beina og ikke klarte å danse bra i det hele tatt.

Skrevet
Jan Thomas fikk masse poeng, til tross for at han var særdeles ustø på beina og ikke klarte å danse bra i det hele tatt.

Synes ikke Jan Thomas var flink jeg heller.

Heier litt på Triana, jeg. Hun er alltid så blid og glad!

Gjest bare bea
Skrevet
Heier litt på Triana, jeg. Hun er alltid så blid og glad!

Svein er enda blidere og gladere, så da burde du heller heie mye på han!

Skrevet

Bra at Klemetsen gikk ut, irriterer meg alltid at de som er dårligst ofte blir værende så lenge i konkuransen. Litt spesielt at det nå er 2 gravide med, er det ikke litt risky å delta i noe sånt når man er preggers, tenk om man skader seg? :tristbla:

Skrevet
Svein er enda blidere og gladere, så da burde du heller heie mye på han!

Vel, Svein er jo ikke sånn ekstremt flink å danse heller.

Gjest bare bea
Skrevet
Vel, Svein er jo ikke sånn ekstremt flink å danse heller.

Det kan det sikkert diskuteres om noen av de som er med er, altså ekstremt flinke til å danse.

Skrevet

Jeg hadde håpet Jan Thomas eller Charter Svein skulle ryke ut i går, men slik gikk det ikke. Neste gang kanskje..!

Skrevet
Jeg hadde håpet Jan Thomas eller Charter Svein skulle ryke ut i går, men slik gikk det ikke. Neste gang kanskje..!

Enig med deg der. Får se hva som skjer neste gang!

Skrevet

Holder en knapp på at hun Margrethe fra Barne-TV ryker.. Dansen hennes sist var rett og slett kjedelig, måtte nesten kvele et gjesp mens hun danset jeg!

Ikke har hun særlig utstråling heller syns jeg..

Men flott i kjolen hun hadde på seg sist da! :)

Skrevet
Holder en knapp på at hun Margrethe fra Barne-TV ryker.. Dansen hennes sist var rett og slett kjedelig, måtte nesten kvele et gjesp mens hun danset jeg!

Ikke har hun særlig utstråling heller syns jeg..

Men flott i kjolen hun hadde på seg sist da! :)

Jeg håper også hun ryker. Hun er alt for gravid til at hun klarer å danse ordentlig. Da blir det bare tull å skulle bedømme det hun driver med. Det hun danset forrige gang var jo nesten bare litt smågynging, og ikke særlig rumba i det hele tatt.

Skrevet

Jeg synes det var feil par i danse duellen i går.

Skrevet

Har sansen for Mia, jeg da. Vår flotte diva!

:sexy:

At det var feil par i duellen, viser jo bare hvor uforutsigbar denne konkurransen er, og godt er det.

Skrevet
Jeg håper også hun ryker. Hun er alt for gravid til at hun klarer å danse ordentlig. Da blir det bare tull å skulle bedømme det hun driver med. Det hun danset forrige gang var jo nesten bare litt smågynging, og ikke særlig rumba i det hele tatt.

Jeg ble så sur da Gravida nok en gang unngikk duellen, at jeg ikke gadd se hvem som gikk ut. Kjente det irriterte meg resten av kvelden. De hun driver med har ingenting med selskapsdans å gjøre.

Tydelig at mange unger sitter oppe på en lørdagskveld, så vi blir nok ikke kvitt henne på en lang stund heller. Hun burde trekke seg...

Skrevet
Jeg ble så sur da Gravida nok en gang unngikk duellen, at jeg ikke gadd se hvem som gikk ut. Kjente det irriterte meg resten av kvelden. De hun driver med har ingenting med selskapsdans å gjøre.

Tydelig at mange unger sitter oppe på en lørdagskveld, så vi blir nok ikke kvitt henne på en lang stund heller. Hun burde trekke seg...

Slik er jo konkurransen, vanskelig å unngå når seerne får være med å bestemme. Sånn var det jo også med Blomster-Finn.

Jeg heier helt klart på Carsten og Elena, han imponerte stort med slowfoxen lørdag.

Skrevet

Hvem var det som gikk ut i går?

Skrevet (endret)

eRFrf1rY9Y0

Endret av Michelin
Skrevet (endret)
Skal vi danse Dramatisk for Carsten i Skal vi danse, han har sterke smerter i ryggen, skiveforskyvning i korsryggen, og kan kanskje ikke gå på parketten i kveld ....koreografien på kveldens jive er allerede lagt om til en forenklet jive...følg med i kveld kl 19.30 på TV 2

http://www.facebook.com/pages/Skal-vi-danse/123916151386

Endret av Michelin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...