angeleyes Skrevet 27. august 2009 #21 Skrevet 27. august 2009 Å nei, CharterSvein.... Det tenkte jeg også da jeg så den listen. Men kanskje jeg blir positivt overrasket? Flere der som jeg tror kan bli favoritten min. Dette er noe jeg faktisk har lyst til å se på
Cava Queen Skrevet 28. august 2009 #22 Skrevet 28. august 2009 Hvem er det dere har lysst til å se på da? Selv synes jeg også at CharterSvein er slitsom. Jan Thomas derimot kan jeg leve med. Ellers vil vel de fleste tro at Triana vil være sensuell og passe til latino rytmer? Av mennene så har jeg en følelse av at han Carsten Skjelbreid er flink - ihvertfall bedre enn Flatland. Men man kan jo ta veldig feil!!! Ole Lukkøye? Det er jo viktig med god rytme i boksing da, så kanskje...? Også håper jeg at Elin Tvedt gjør det bra - men jeg har alltid syntes at hun er litt rar. Hun har så rart blikk......
*Heart* Skrevet 29. august 2009 Forfatter #23 Skrevet 29. august 2009 Elin Tvedt og Ole Klemetsen gleder jeg meg til å se.
*Heart* Skrevet 13. september 2009 Forfatter #25 Skrevet 13. september 2009 Jeg håper Elin kommer langt.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #27 Skrevet 18. september 2009 Ser for meg at barne-tv Margrethe går fort ut. Hun er jo veldig gravid og det skal vel litt til å holde et sånt treningsregime da. Dessuten skjønner jeg ikke at hun tør å trene så mye og så hardt som det er lagt opp til tidligere iallfall. 3-4 timer HVER dag er mye selv uten å være gravid. Tipper Ellen Arnstad kommer langt. Dama har gymnastisk bakgrunn og er en fighter i alt hun gjør.
Pomeline Skrevet 19. september 2009 #28 Skrevet 19. september 2009 Typisk at jeg skal på jobb i kveld og ikke får sett det!
MissStiles Skrevet 19. september 2009 #29 Skrevet 19. september 2009 Har dere noen favoritter før det begynner ikveld?
Arwen Skrevet 19. september 2009 #30 Skrevet 19. september 2009 Triana og overraskende nok til å være meg, Jan Thomas. Håper Elin Tvedt ryker relativt kjapt, og Ole Lukkøye er vel heller ingen favoritt...
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #32 Skrevet 19. september 2009 Jeg tror Elin Tvedt når langt. Hun er både sexy og musikalsk, og jeg tipper hun vet å bevege seg.
Morea Skrevet 19. september 2009 #33 Skrevet 19. september 2009 Carsten synes jeg virker som en supersympatisk type - så håper han går langt. Og Triana og Jan T. Jeg liker faktisk Jan Thomas, synes vi trenger noen originaler her oppe på berget. Ole Lukkøye synes jeg virker like smart som en gullfisk (sorry fisker), og Charter-Svein er drita slitsom og harry. Hun Ellen kan sikkert vært flink på grunn av bakgrunnen, men synes hun virker ganske treg sosialt. Men håper hun overrasker meg.
*Heart* Skrevet 19. september 2009 Forfatter #34 Skrevet 19. september 2009 Elin er en av favorittene mine. Håper hun kommer langt. Håper Charter Svein og Jan Thomas ryker fort. Finalen er den 28 november. Det er 11 lørdager til. Derfor tror jeg ingen ryker i dag, selv om de sa det. Men jeg kan ta feil.
MarianneE Skrevet 19. september 2009 #35 Skrevet 19. september 2009 Carsten Skjelbred.... Ola-la-laaaaa Hvor kjapt kan vi få ut Charter-Svein og Lukkeøye, tro?
MissStiles Skrevet 19. september 2009 #36 Skrevet 19. september 2009 Carsten Skjelbred.... Ola-la-laaaaa I know!!! Han har jeg som en av mine favoritter. I tillegg til Elin Tvedt.
Fun Light Skrevet 19. september 2009 #37 Skrevet 19. september 2009 Jeg kan fint klare meg uten Ole Lukkøye, Charter-Svein og Anita Valen.. Elin Tvedt ser jeg også at ryker ganske raskt! Ellers tror jeg at hun fra Barne-TV blir litt for anonym.. Syns ikke hun har den beste utstrålingen heller, men har ikke noe imot henne som person. Holder en knapp på Carsten (hot!) og Triana, de var flinke og utstrålingen de har kommer gjennom TV-ruta! Pia Lykke har store sko å fylle etter Guri Solberg, men syns hun klarte seg bra! Kjedelige kjendiser med i år syns jeg.. Bærer preg av at det har gått noen sesonger før. Men jeg følger nok med likevel!
Annie Skrevet 19. september 2009 #38 Skrevet 19. september 2009 Carsten Skjelbred er min favoritt i år!! Jan Thomas så ut som en lærhomse i dag og var superekkel charter-Svein overrasket positivt. Kanskje fordi han måtte holde kjeft når han danset. Så fort han åpnet munnen så falt han boms i bakken igjen..
MarianneE Skrevet 19. september 2009 #39 Skrevet 19. september 2009 Jan Thomas så ut som en lærhomse i dag
MiniMuffin Skrevet 19. september 2009 #40 Skrevet 19. september 2009 Charter-svein og Flatland klarte seg overraskende bra. Ble litt imponert faktisk... Her er folkets favoritter: http://lister.vg.no/?do=show&id=20563
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå