Gå til innhold

"Skal vi danse?" 2009

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anita valen, ole klemetsen og charter svein kan godt ryke fort! Har vist ikke sett seg helt i speilet hun der Anita.. fææl sminke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad for at Anita Valen ble den første som røyk ut. Liker ikke henne. Syns Triana var elegant i kveld.

Ellers liker jeg og håper jeg Carsten kommer langt og kanskje vinner ;)

Skrevet
Carsten Skjelbred er min favoritt i år!! :duskedame:

Jan Thomas så ut som en lærhomse i dag og var superekkel :spy: charter-Svein overrasket positivt. Kanskje fordi han måtte holde kjeft når han danset. Så fort han åpnet munnen så falt han boms i bakken igjen..

En lærhomse i paljetter?

Skrevet
En lærhomse i paljetter?

Ja! Kan det bli verre??? :dåne:

Skrevet
Carsten Skjelbred....

Ola-la-laaaaa

:danser:

Blir jo nødt å se på Skal vi danse neste lørdag også nå... :gjeiper:

Men jeg er litt overrasket ovet at Triana fikk så dårlig tilbakemelding fra dommerne, jeg synest ikke hun var så ille jeg. Ellen Arnstad likte jeg ikke noe særlig, men det kan jo forandre seg.

Skrevet

28 november er det finale i Skal vi danse?

Det er 10 lørdager til og det er igjen 10 par som skal danse.

Jeg får ikke dette til å gå opp. Da må ett eller annet skje underveis, slik at det ikke blir dansing på en av lørdagene.

Jeg ble litt overrasket over Carsten og Hallvard i går.

Synes det var greit at Anita måtte forlate dansen. Håper det ikke er lenge til Charter Svein (selv om han gjorde det bra i går) og Jan Thomas ryker ut.

Skrevet
28 november er det finale i Skal vi danse?

Det er 10 lørdager til og det er igjen 10 par som skal danse.

Jeg får ikke dette til å gå opp. Da må ett eller annet skje underveis, slik at det ikke blir dansing på en av lørdagene.

Jeg ble litt overrasket over Carsten og Hallvard i går.

Synes det var greit at Anita måtte forlate dansen. Håper det ikke er lenge til Charter Svein (selv om han gjorde det bra i går) og Jan Thomas ryker ut.

Ja, det var rart. Husker det var iallefall en sesong hvor inget par gikk ut i første episode.

Skrevet

Synes Charter-Svein er artig jeg :) Gøy med litt forskjellige typer folk vel?

Greit at Anita Valen gikk ut... Hun så rett og slett fæl ut i går også *grøss*

Skrevet
Greit at Anita Valen gikk ut... Hun så rett og slett fæl ut i går også *grøss*

Jeg syns også hun så grusomt fæl ut. Mulig det var sminken, men syns hun var forandret i ansiktet.. på en måte..

Skrevet
Jeg syns også hun så grusomt fæl ut. Mulig det var sminken, men syns hun var forandret i ansiktet.. på en måte..

enig!

hun så ut som en mann!

Skrevet

Ja jeg skjønner hvorfor Anita Valen ble kalt "kattekvinnen".. Ser ut som om hun har operert seg utallige ganger i ansiktet for å likne på en katt..!

Skjønner ikke hvorfor Triana holdt på å ryke ut? Jeg syns hun danset helt fint jeg, og dama er jo feiende flott!!

Skrevet
Ja jeg skjønner hvorfor Anita Valen ble kalt "kattekvinnen".. Ser ut som om hun har operert seg utallige ganger i ansiktet for å likne på en katt..!

Skjønner ikke hvorfor Triana holdt på å ryke ut? Jeg syns hun danset helt fint jeg, og dama er jo feiende flott!!

Jeg fikk ikke sett det! Noen som vet når reprisen er?

Skrevet
Jeg fikk ikke sett det! Noen som vet når reprisen er?

Reprisen går søndager kl 16

Skrevet

Synes det var synd at Elin måtte forlate dansegolvet i dag.

Skrevet

Det syns jeg også. Det var andre som var mye dårligere enn henne, men sånn er det vel når det er "vi" som bestemmer med semmingen..

Skrevet

Jeg tror det går mye på hvor populær den enkelte er blant "folket". Samme hvor godt/dårlig de danser..

Skrevet

Gjorde meg ingenting at Elin røk ut, hun var den jeg likte minst av de to som måtte danse på nytt.

Skrevet

synd Elin røk ut, men det er nå sånn at noen må ryke ut...

Skrevet

Veldig synd. Jeg ville heller hatt Elin med videre en Mia. Elin var ikke den dårligste i går.

Skrevet

Lurer på hvem som ryker neste gang, jeg.. Blir artig å se. Carsten er jo den fødte danser! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...