NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #61 Skrevet 1. januar 2010 rundt 3 kvarter tror jeg... kommer vel an på hva dere skal ha et da..
Bahia Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #62 Skrevet 1. januar 2010 rundt 3 kvarter tror jeg... kommer vel an på hva dere skal ha et da.. 3 kvarter? :dåne:
mia83 Skrevet 1. januar 2010 #63 Skrevet 1. januar 2010 (endret) 3 kvarter? :dåne: Vi hadde helt enkelt. Ikke noe dilldall. 3 salmer, ingen soloinnslag.. Det varte vel i 40 min kanskje. for at jeg får se på deg hvis jeg er i byen :rødme: Endret 1. januar 2010 av mia83
Bahia Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #64 Skrevet 2. januar 2010 (endret) Da blir det kanskje litt knapp til å ta fotograferingen en time etterpå? :klø: Da rekker vi 5 min med gratulasjoner, før vi må hive oss i bilen Det hadde vært kjempemorro om dere var her i byen den dagen, Mia Endret 2. januar 2010 av Bahia
Bee Skrevet 2. januar 2010 #65 Skrevet 2. januar 2010 Tar det lang tid å kjøre til fotograferingen også...? Det er nok lurt å beregne litt lenger tid, så slipper dere å ha noe tidspress på dere i kirka... Litt kjedelig å kikke på klokka under løftene Og om folk ønsker å ta bilde av dere på kirketrappa, så tar jo dette også litt tid...
Bahia Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #66 Skrevet 2. januar 2010 Det er sant. Tar ca 15 min å kjøre dit. Da beregner jeg 40 min i kirken, 20 min med gratulasjoner osv. og 15 min kjøring. Da må jeg få utsatt timen enda 15 min da
Endelig Skrevet 2. januar 2010 #67 Skrevet 2. januar 2010 Det er sant. Tar ca 15 min å kjøre dit. Da beregner jeg 40 min i kirken, 20 min med gratulasjoner osv. og 15 min kjøring. Da må jeg få utsatt timen enda 15 min da Det høres ut som en ganske bra beregning:)
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #68 Skrevet 3. januar 2010 Da blir det kanskje litt knapp til å ta fotograferingen en time etterpå? :klø: Da rekker vi 5 min med gratulasjoner, før vi må hive oss i bilen Det hadde vært kjempemorro om dere var her i byen den dagen, Mia Jeg skal prøve å få det til. Kommer an på når jeg får ferie i år. Men da må jeg få et hint om hvilken kirke da..
Bahia Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #69 Skrevet 5. januar 2010 I dag kom sløret mitt i posten :hoppe: Nydelig Har også fått hentelapp på tiaraen. Den er jeg fryktelig spent på, siden det lett kan bli litt glorete.. ------------------------------------- Mia: Jeg skal sende det på PM om du får ferie da
Bee Skrevet 5. januar 2010 #70 Skrevet 5. januar 2010 I dag kom sløret mitt i posten :hoppe: Nydelig Har også fått hentelapp på tiaraen. Den er jeg fryktelig spent på, siden det lett kan bli litt glorete.. ------------------------------------- Mia: Jeg skal sende det på PM om du får ferie da Så braa du ble fornøyd med sløret!! Jeg vurderer også å kjøpe slør fra Ebay, men er så redd jeg ikke blir fornøyd... Gi tilbakemelding når du har henta tiaraen da!
mia83 Skrevet 10. januar 2010 #71 Skrevet 10. januar 2010 Så fine ting! Hvis de er de du har linket til tidligere iallefall.
hvitstil Skrevet 21. januar 2010 #72 Skrevet 21. januar 2010 hei og gratulere som snart gift ) Kommer sikkert til å prøve å følge deg litt i tiden som kommer, siden jeg også skal gifte meg til sommeren. Ser du har handlet litt på ebay. Prøvde å se bildene dine, men siden varene er solgt fikk jeg ikke se de.. har du flere bilder? Gikk handlen greit? Spennende tid vi går i møte nå )
Endelig Skrevet 8. februar 2010 #75 Skrevet 8. februar 2010 Her er det lenge siden det ble skrevet noe Hvordan går det? Funnet kjole? Innbydelsene? Det nærmer seg veldig nå
mia83 Skrevet 17. februar 2010 #76 Skrevet 17. februar 2010 Ja dagen nærmer seg jo med stormskritt. Nå vil vi gjerne bli oppdatert litt!
Endelig Skrevet 28. mai 2010 #77 Skrevet 28. mai 2010 Nå må du komme deg inn hit igjen, så jeg får oppdatert på hvordan mitt kina-kjole kjøp gikk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå