Gå til innhold

Bahias brilliante bryllupsdagbok :)


Bahia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fin kjole og slør! :rødme:

Du kan jo prøve brudekjoler som ligner litt, så ser du om du kler den :) Men alt kler den smukke, så det gjør du helt sikkert! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ja, jeg må jo i brudesalong og prøve kjoler uansett :nigo:

Da merker man jo også hvilken type kjole man trives i også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ja, jeg må jo i brudesalong og prøve kjoler uansett :nigo:

Da merker man jo også hvilken type kjole man trives i også :)

ja det er sant. Gleder meg til å høre om det!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sikkert bra med slør fra ebay, og hvis ikke så var det ikke verdens største investering.. Kanskje det lureste er å ikke prøve slør hvis du er på brudekjoleprøving? I tilfelle du ender opp med å forelske deg i en type slør som er helt annerledes enn det du får i posten fra ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det er sant. Gleder meg til å høre om det!! :hoppe:

:tommelopp:

Går sikkert bra med slør fra ebay, og hvis ikke så var det ikke verdens største investering.. Kanskje det lureste er å ikke prøve slør hvis du er på brudekjoleprøving? I tilfelle du ender opp med å forelske deg i en type slør som er helt annerledes enn det du får i posten fra ebay.

Ja, det er ikke rare pengene det er snakk om. Jeg får høre om noen på bryllupsforumet som er fornøyd med slør fra Ebay har en selger å anbefale :nigo:

jeg bor også i Trondheim, forresten. Skal du gifte deg her i byen eller?

:jepp:

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg igang med bordkortene :)

Det blir støpte, røde gipshjerter med navn på. Tror det kommer til å bli kjempestilig :nigo: Begynner i god tid siden hvert hjerte må tørke ganske lenge og jeg trenger to halve hjerter til et bordkort (foran og bak).

Tror jeg kommer til å bli dritlei gipsstøping iallefall! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes stilig ut!! Kan tenke meg du vil bli lei, ja!

Greit å begynne så tidlig iallefall....!

Jeg har også lyst å begynne tidlig med de...men, klarer ikke helt å se for meg hvordan mine skal se ut..!! Hvor fikk du ideen fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var med i Hobbyklubben tidligere mottok jeg en bok som het "fester og store dager". Der er det masse gode tips angående forskjellige bordkort, pynting av bord, innbydelser osv.

Hjertestøpeformene kjøpte jeg på Panduro Hobby.

Har forresten funnet flere selgere på Ebay som selger silkebånd med navnet vårt og bryllupsdatoen trykt på.

Bildet er her

Tenkte jeg skulle knyte disse båndene rundt serviettene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det kan jeg også legge inn når de er ferdigmalte :jepp:

Gipsstøpingen har stoppet litt opp :fnise:

Men du har jo god tid da! Det er godt å være ute i god tid! Tiden flyr! Før du vet ordet av det, er dagen der! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Da må jeg vel begynne bryllupsplanleggingen igjen :fnise:

Føler jeg har hatt så god tid, så har ikke brydd meg så veldig mye om det, men fikk plutselig en følelse nå av at jeg har dårlig tid :ler:

jeg bestilte meg slør og tiara fra Ebay i går. Jeg er veldig spent på hvordan det ser ut. Uansett så betalte jeg bare 300 kr for det tilsammen (ink. frakt) så føler ikke jeg har noe å tape om jeg er misfornøyd ;)

Tiara

Slør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så nydelig det var! Det der kommer til å bli helt perfekt!! Nå fikk jeg lyst til å se på deg i kirka nå!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det er med julen, som stimulerer til bryllups-tenkning! - for jeg har også satt i gang planleggingen igjen disse dagen... Morsomt å se at du har gjort det samme!

Er nå igang med invitasjonene...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig det var! Det der kommer til å bli helt perfekt!! Nå fikk jeg lyst til å se på deg i kirka nå!! :rødme:

:helen:

Om du er i byen, må du stikke innom da :jepp:

Vet ikke hva det er med julen, som stimulerer til bryllups-tenkning! - for jeg har også satt i gang planleggingen igjen disse dagen... Morsomt å se at du har gjort det samme!

Er nå igang med invitasjonene...:)

:ler: Så morro.

Nå må jeg innom dagboken din også å titte hvor langt du har kommet i planleggingen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten bestillt fotografering 1 time etter vielsen.

Blir det for knapp tid? Hvor langt tid tar en kirkevielse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...