Diddles Skrevet 4. oktober 2009 #41 Del Skrevet 4. oktober 2009 Diddles: Det ser ut som vi har en bra slagplan! Og det er vel ikke noe som er dårlige forbilder så lenge man ikke må ta all atferden og meningene med på veien! Nei det er sant!! Gleder meg til å komme igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. oktober 2009 #42 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Uke 41 Mandag: 90 min Pole dancing Litt mindre flodhestkråke i dag enn sist, selv om jeg var litt motløs i begynnelsen. Tror dette er noe jeg kommer til å like, synd det er så dyrt! Vi må se å få en større leilighet så jeg kan få min egen stang!! Onsdag: 1 time street/funk/aerobic med Lone, 533 kcal, gjennomsnittspuls 149, maxpuls 178 Torsdag: 1 time Step 1, 591 kcal, gjennomsnittspuls 163, maxpuls 185 25 min stabilitet/styrke, 106 kcal, gjennomsnittspuls 105, maxpuls 138 Lørdag: 10 min ellipse, 124 kcal, gjennomsnittspuls 161, maxpuls 173 1 time Aerobic 2, 597 kcal, gjennomsnittspuls 160, maxpuls 185 Endret 10. oktober 2009 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. oktober 2009 #43 Del Skrevet 6. oktober 2009 Åååå, jeg er drittmisunnelig på deg som har muligheten til å gå på pole-dancing Her jeg bor har vi alldeles ikke sånne kjekke tilbud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. oktober 2009 #44 Del Skrevet 7. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2009 #45 Del Skrevet 7. oktober 2009 Første offisielle veiing i challengen mellom Neferet og Diddles: Vekt: 65,9 kg Midje: 73,5 cm Lår: 60,5 cm (målt øverst der det er mest flesk...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. oktober 2009 #46 Del Skrevet 7. oktober 2009 ÅÅå, så kult at dere har en challenge!! Du skal få VIP-medlemsskap hos meg du, når jeg får treningsrom med stang Da er det jo ikke helt usannsynlig at du bor mer i nærheten, heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2009 #47 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du skal få VIP-medlemsskap hos meg du, når jeg får treningsrom med stang Da er det jo ikke helt usannsynlig at du bor mer i nærheten, heller Oooooooooo! Gleder meg allerede masse til det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2009 #48 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det sies (med rette) at good intentions always pave the road to hell... Så også for denne jenta! Her er jeg så flink med trening og kosthold og det som er, og så kommer plutselig en av klientene med is til meg til samtalen i dag!! Kunne jo ikke akkurat si: "Nei takk, du skjønner jeg driver med vektregime akkurat nå, så den må du nok bare kaste!" Så da er det bra jeg skal på trening etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. oktober 2009 #49 Del Skrevet 7. oktober 2009 Første offisielle veiing i challengen mellom Neferet og Diddles: Vekt: 65,9 kg Midje: 73,5 cm Lår: 60,5 cm (målt øverst der det er mest flesk...) Herregud da jente, du er jo nesten 2 kg lettere enn meg plutselig :dåne: Hvorfor ser du 65 tallet allerede da???? :slåss: Og ja jeg er misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2009 #50 Del Skrevet 7. oktober 2009 Herregud da jente, du er jo nesten 2 kg lettere enn meg plutselig :dåne: Hvorfor ser du 65 tallet allerede da???? :slåss: Og ja jeg er misunnelig! Du må huske at jeg hadde anledning til å tjuvstarte mens du koste deg i Edinburgh da! Og dessuten var jeg svært overrasket over at det tallet dukka opp, håpet at jeg kunne se 66,9 liksom... Jeg tror ikke du skal bekymre deg ennå, jeg har til gode å se noe under 64,5 på ihvertfall ti år, så jeg regner med det kommer til å sitte langt inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2009 #51 Del Skrevet 7. oktober 2009 Litt mindre intensiv onsdagstrening enn vanlig, onsdagene er jo vanligvis helt sinnssyke! Men da jeg ankom treningssenteret begynte det å gå rykter om at det ikke var Elen som skulle ha timen, hun er visstnok borte denne uka Vi var derfor en del spente treningsklare da klokka nærmet seg 17, hvem skulle komme å gjøre dagen bra likevel?!? Eller kom det bare til å bli teit... :klø: Men, den som dukket opp var Lone, hun hadde timer før, men har vært borte leenge. Og da visste vi at dagen var redda! Riktignok ble det ikke danseaerobic, men en krysning av street/funk/aerobic, Lone er nemlig skadd og kunne ikke ta i helt som normalt. Men moro var det lell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. oktober 2009 #52 Del Skrevet 10. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. oktober 2009 #53 Del Skrevet 10. oktober 2009 Uke 41 Mandag: 90 min Pole dancing Litt mindre flodhestkråke i dag enn sist, selv om jeg var litt motløs i begynnelsen. Tror dette er noe jeg kommer til å like, synd det er så dyrt! Vi må se å få en større leilighet så jeg kan få min egen stang!! Onsdag: 1 time street/funk/aerobic med Lone, 533 kcal, gjennomsnittspuls 149, maxpuls 178 Torsdag: 1 time Step 1, 591 kcal, gjennomsnittspuls 163, maxpuls 185 25 min stabilitet/styrke, 106 kcal, gjennomsnittspuls 105, maxpuls 138 Lørdag: 10 min ellipse, 124 kcal, gjennomsnittspuls 161, maxpuls 173 1 time Aerobic 2, 597 kcal, gjennomsnittspuls 160, maxpuls 185 Jeg er her jeg Diddles, bare for bissi til å logge trening! I morra blir det hviledag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. oktober 2009 #54 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg er her jeg Diddles, bare for bissi til å logge trening! I morra blir det hviledag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. oktober 2009 #55 Del Skrevet 10. oktober 2009 Diddles, insinuerer du nå at jeg skal bruke hviledagen til å spise popcorn så du får forsprang nå eller???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. oktober 2009 #56 Del Skrevet 10. oktober 2009 Diddles, insinuerer du nå at jeg skal bruke hviledagen til å spise popcorn så du får forsprang nå eller???? Skjønner virkelig ikke hva du snakker om!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. oktober 2009 #57 Del Skrevet 12. oktober 2009 Treningsplan uke 42: Mandag: 45 min Open Pole før 90 min Pole 1 Onsdag: Danseaerobic og ekstra styrke/core Torsdag: Prøve å komme meg innom en Funk-time før middag og kino med venner Lørdag: Danseaerobic og ekstra styrke/core Liten mulighet for styrketrening denne uka, utrolig mye annet som skjer på ettermiddagstid, så må bare prøve å få lurt inn litt trening innimellom! Det er jo uansett bedre enn ingenting da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. oktober 2009 #58 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Uke 42 Mandag: 2 timer og 15 min Pole dancing Skjønner ikke helt hvordan man skal måle treningseffekt av denne dansinga, det er jo ikke sånn hopp og sprett og svett og anpusten-trening, men dæven så sliten kroppen blir likevel! Moro er det ihvertfall, selv om 45 min egentrening før halvannen time kurs var litt i overkant for flodhestkråka... Onsdag: 1 time Funk/street/aerobic med Lone, 534 kcal, gjennomsnittspuls 151, maxpuls 182 Torsdag: 1 time Funk med Lone, 546 kcal, gjennomsnittspuls 153, maxpuls 183 Fredag: Ca 25 min gange i høyt tempo og småløping fra Ensjø til Jernbanetorget. Aner ikke hva pulsen var, men med tanke på at jeg var stressa fordi jeg stadig var mer forsinka til frisørtimen, var den nok ganske høy! Lørdag: 10 min ellipse, 115 kcal, gjennomsnittspuls 166, maxpuls 175 1 time danseaerobic med Elen, 680 kcal, gjennomsnittspuls 169, maxpuls 187 Sinnssykt bra Elen-trening i dag!! Endret 17. oktober 2009 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. oktober 2009 #59 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Halvannen offisiell veiing i challengen mellom Neferet og Diddles: Vekt: 66,0 kg (+0,1) Midje: 73,5 cm (uendret) Lår: 60,5 cm (uendret) Fordømte hormoner... Jeg er en utålmodig challengedeltaker, og "slanker" generelt. Vil helst at det ikke skal ta den tida det tar, men gå kjempefort og alle ser de store forandringene med en gang... Edit: Vi har ombestemt oss vedrørende veiing og skal nå heller bruke lørdagene til sånt.... Endret 16. oktober 2009 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. oktober 2009 #60 Del Skrevet 14. oktober 2009 Andre offisielle veiing i challengen mellom Neferet og Diddles: Vekt: 66,0 kg (+0,1) Midje: 73,5 cm (uendret) Lår: 60,5 cm (uendret) Fordømte hormoner... Jeg er en utålmodig challengedeltaker, og "slanker" generelt. Vil helst at det ikke skal ta den tida det tar, men gå kjempefort og alle ser de store forandringene med en gang... Du er ikke alene om å føle det sånn når det kommer til "slanking"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg