Wildlily Skrevet 24. september 2009 #21 Del Skrevet 24. september 2009 Takk for det! Har en pulsklokke liggende, men trur den er tom for batteri. Aner ikke om den har samme funskjonen men Kjekt å vite hvor mye en forbrenner hele tiden. Eller stryk det, finner ingenting i den "tekniske" skuffa mi. Se om jeg finner råd til å kjøpe meg en ny :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 25. september 2009 #22 Del Skrevet 25. september 2009 Bare en liten tur innom med litt skryt Flink du er! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. september 2009 #23 Del Skrevet 26. september 2009 Takk for det! Har en pulsklokke liggende, men trur den er tom for batteri. Aner ikke om den har samme funskjonen men Kjekt å vite hvor mye en forbrenner hele tiden. Eller stryk det, finner ingenting i den "tekniske" skuffa mi. Se om jeg finner råd til å kjøpe meg en ny :D Det kan absolutt anbefales!! Bare en liten tur innom med litt skryt Flink du er! Stå på Tusen takk MaiL! Skryt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. september 2009 #24 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Status pr. 26.09.09 Vekt: 67,5 kg Midje: Ikke målt. Dette går da saaaaakte!! Håper bare det er systematisk endring og ikke en tilfeldig endring, jeg hadde ønsket meg belønning i stor stil for innsatsen min! Men, det var da ihvertfall 0,4 riktig vei i det minste, den andre retningen hadde bare vært deprimerende!! Endret 3. oktober 2009 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 26. september 2009 #25 Del Skrevet 26. september 2009 Status pr. 26.09.09 Vekt: 67,5 kg Midje: Ikke målt. Dette går da saaaaakte!! Håper bare det er systematisk endring og ikke en tilfeldig endring, jeg hadde ønsket meg belønning i stor stil for innsatsen min! Men, det var da ihvertfall 0,4 riktig vei i det minste, den andre retningen hadde bare vært deprimerende!! Det går jo! kjempe bra! Du er vel ikke overvektig og siden du bare har noen få kilo å miste så går det jo mye treigere enn med oss litt feite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. september 2009 #26 Del Skrevet 28. september 2009 Vi ligger på omtrent det samme i vekt ser jeg, førstemann ned til 60 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. september 2009 #27 Del Skrevet 29. september 2009 Det går jo! kjempe bra! Du er vel ikke overvektig og siden du bare har noen få kilo å miste så går det jo mye treigere enn med oss litt feite Hmm, jeg er ikke spesielt høy da, så BMI'en sier lett overvekt (høyt på skalaen der). Men det er vel mer det at jeg er litt for bedagelig anlagt fortsatt... Vi ligger på omtrent det samme i vekt ser jeg, førstemann ned til 60 kg Oj, en challenge!! Jeg vet det ikke er lov, men det første jeg tenkte er: "det målet har jeg gitt opp for lengst..." Kanskje jeg skulle revurdere den beslutningen! Men da må jeg bli like flink som deg! Vi får snakkes når du er tilbake fra ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. september 2009 #28 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Uke 40 Mandag: 90 min Pole dancing, første kurskveld. Dagens positive overraskelse var at jeg ikke fikk helt panikkangst av å se mine egne bein i hotpants (sikkert ihvertfall 12 år siden jeg har prøvd et sånt stunt). Dagens negative overraskelse er at jeg er like grasiøs som en flodhest, kroppen min tar ikke nye bevegelser fort, samme hva det er. Dette krever masse trening!! Og dæven så sliten man blir av statisk styrke! Onsdag: 5 min mølle og 15 min ellipsemaskin, 213 kcal, gjennomsnittspuls 157, maxpuls 169 1 time danseaerobic, 662 kcal, gjennomsnittspuls 170, maxpuls 188 Torsdag: 25 min ellipsemaskin, 280 kcal, gjennomsnittspuls 169, maxpuls 177 1 time 5 min styrke, 388 kcal, gjennomsnittspuls 121, maxpuls 154 Og så gjorde jeg spede forsøk på å stå på hodet, det er jammen ikke bare bare! Lørdag: 10 min ellipsemaskin, 117 kcal, gjennomsnittspuls 168, maxpuls 179 1 time Aerobic 2, 597 kcal, gjennomsnittspuls 160, maxpuls 185 Emma som hadde time istedenfor Elen i dag, jeg var litt skuffa til å begynne med, men det var en kjempetime! Hun har neste lørdag også, så tror jeg skal prioritere å få det med meg! Endret 3. oktober 2009 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. september 2009 #29 Del Skrevet 29. september 2009 MORROOOO!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. september 2009 #30 Del Skrevet 29. september 2009 MORROOOO!!! På fredagene er det drop in timer der man kan ta med en venn (mot påmelding i forkant vel å merke). Det koster kr. 200. Så bare å kaste seg med meg en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 29. september 2009 #31 Del Skrevet 29. september 2009 Poledansing virker kjempemorro! lære meg det når jeg har fått lekker kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. september 2009 #32 Del Skrevet 29. september 2009 Poledansing virker kjempemorro! lære meg det når jeg har fått lekker kropp Sånn jeg har skjønt det er det et middel for å få lekker kropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. september 2009 #33 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Oj, en challenge!! Jeg vet det ikke er lov, men det første jeg tenkte er: "det målet har jeg gitt opp for lengst..." Kanskje jeg skulle revurdere den beslutningen! Men da må jeg bli like flink som deg! Vi får snakkes når du er tilbake fra ferie! Jeg har herved mentalt akseptert Diddles' utfordring og brukt morgenen til å legge en plan! Så Diddles, når du kommer hjem fra tur, må vi ta en "prat" så kan vi avtale hvordan vi skal gjøre dette! Jeg skal ihvertfall ha belønning underveis!! 65 kg: 2 nye gensere og 1 skjorte 62,5 kg: En eller annen form for egenpleieluksus! (Har god tid til å tenke på det... :gjeiper: ) 60 kg: En selvfølelse jeg ikke har hatt på mange år! Endret 30. september 2009 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. oktober 2009 #34 Del Skrevet 3. oktober 2009 Status pr. 03.10.09 Vekt: 67 kg Midje: 74,5 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. oktober 2009 #35 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har herved mentalt akseptert Diddles' utfordring og brukt morgenen til å legge en plan! Så Diddles, når du kommer hjem fra tur, må vi ta en "prat" så kan vi avtale hvordan vi skal gjøre dette! Jeg skal ihvertfall ha belønning underveis!! 65 kg: 2 nye gensere og 1 skjorte 62,5 kg: En eller annen form for egenpleieluksus! (Har god tid til å tenke på det... :gjeiper: ) 60 kg: En selvfølelse jeg ikke har hatt på mange år! Jeg er hjemme Må bare sove litt før slagplan legges, jeg har vært oppe siden klokka 4 inatt Såeh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. oktober 2009 #36 Del Skrevet 3. oktober 2009 Bare sov ut kjære Diddles, det er utgangspunktet for å kunne trene bra det! Så snakkes vi når du er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. oktober 2009 #37 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Bare sov ut kjære Diddles, det er utgangspunktet for å kunne trene bra det! Så snakkes vi når du er klar! Jeg er klar Jeg tenker start mandag morgen! Nytt og enda bedre liv here I come Jeg har fylt opp kroppen min med ufattelig antall kalorier mens vi var i Edinburgh, Starbucks er min beste venn og verste fiende Deres White coffee mocha og belgiske brownie er til å dø av :dåne: Med egg og bacon til frokost i 4 dager og Starbucks 2-3 ganger til dagen sier det seg vel selv at jeg antagelig er over 68 kg nå Men men, nå skal hardkjøret starte Hvordan tenker du å gå fram? Kosthold og trening er jo den o store nøkkelen her, og jeg skal være den første til å innrømme at jeg er altfor glad i mat og synes at det å legge om kostholdet er noe av det vanskeligeste som finnes Jeg tenker "felles" veiing og måling en gang i uka, ingen sniking Hvilken dag er best? Alt legges ut i dagboka til skrekk og advarsel Veiing, måling og trening...gjerne også menyer hvis vi har noen sunne gode noen noe som minner meg på at jeg må starte treningsdagbok I tillegg har jeg et "tak" på trening 4 dager i uka - siden kjæresten min også har lyst å se meg sier han Jeg vil legge opp kostholdet mitt slik at jeg innimellom kan unne meg noe godt, f.eks på lørdagen Likte målene dine med å belønne deg selv ved nådde mål, det vil jeg også Endret 3. oktober 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. oktober 2009 #38 Del Skrevet 3. oktober 2009 Mange gode tanker der! Jeg begynte med nytt fokus nå på onsdag. Har til slutt (etter utallige forsøk) funnet ut at jeg klarer ikke på egenhånd å finne ut hva som er nok og hva som er for mye mat. Du er ikke alene om å synes at det å legge om kostholdet er vanskelig, jeg er i tillegg en trøstespiser av rang, noe som ikke har vært greit disse siste månedene når verden har vært mot meg... Så jeg registerer enn så lenge alt jeg spiser på vektklubben.no, og har regnet ut der hvor mye jeg skal spise per dag for å gå ned på en sunn måte. Jeg kommer nok til å fortsette med det så lenge jeg trenger krykker (eller rullestol... ) og til jeg ser at det faktisk er mulig å komme under 65 kg, det har jeg nemlig alltid gitt opp de andre gangene. Felles veiing og måling er jeg med på, hvor mange målinger vil du ha? Jeg veier fast på lørdager som du sikkert ser i denne boka, men kommer til å supplere med onsdager også. Kan noen av dem passe for deg? Jeg kommer til å trene ca 4 dager i uka jeg også, hviledager er viktig! Mine faste kommer nok til å være mandag, onsdag, torsdag og en av helgedagene. Og så har jeg hørt at det er viktig å finne seg et motivasjonsbilde (eller objekt) eller to, så det har jeg også! Selv om det ikke er spesielt sannsynlig å komme dit er det greit å ha noe å strekke seg etter! Mine er Pink og Felix Cane Hvem er din(e)? Nå skal vi klare det her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. oktober 2009 #39 Del Skrevet 3. oktober 2009 Mange gode tanker der! Jeg begynte med nytt fokus nå på onsdag. Har til slutt (etter utallige forsøk) funnet ut at jeg klarer ikke på egenhånd å finne ut hva som er nok og hva som er for mye mat. Du er ikke alene om å synes at det å legge om kostholdet er vanskelig, jeg er i tillegg en trøstespiser av rang, noe som ikke har vært greit disse siste månedene når verden har vært mot meg... Så jeg registerer enn så lenge alt jeg spiser på vektklubben.no, og har regnet ut der hvor mye jeg skal spise per dag for å gå ned på en sunn måte. Jeg kommer nok til å fortsette med det så lenge jeg trenger krykker (eller rullestol... ) og til jeg ser at det faktisk er mulig å komme under 65 kg, det har jeg nemlig alltid gitt opp de andre gangene. Felles veiing og måling er jeg med på, hvor mange målinger vil du ha? Jeg veier fast på lørdager som du sikkert ser i denne boka, men kommer til å supplere med onsdager også. Kan noen av dem passe for deg? Jeg kommer til å trene ca 4 dager i uka jeg også, hviledager er viktig! Mine faste kommer nok til å være mandag, onsdag, torsdag og en av helgedagene. Og så har jeg hørt at det er viktig å finne seg et motivasjonsbilde (eller objekt) eller to, så det har jeg også! Selv om det ikke er spesielt sannsynlig å komme dit er det greit å ha noe å strekke seg etter! Mine er Pink og Felix Cane Hvem er din(e)? Nå skal vi klare det her! Øh, jeg har ikke akkurat levd sunt den siste uka, men fra imorgen er det over og ut - tilbake til den harde hverdagen :slåss: Jeg tenker i utgangspunktet veiing hver onsdag, så det passer jo bra med dine dager Jeg har egentlig ikke lov å veie meg hjemme, men heldigvis er det ikke alt jeg gjør som PT får vite om Mine treningsdager er i utgangspunktet tirsdag, onsdag, torsdag og lørdag - men kan variere noen uker alt etter hvordan det går opp med henting av snupsi Hun er jo en ganske stor del av hverdagen vår og fortjener tid Jeg har opprettet treningsdagbok, men kommer ikke til å veie meg før onsdag siden jeg er i den delen av syklusen min :slåss: Jada det klaffa jo ufattelig dårlig med kjærestetur Typisk!! Jaja.. Forbilder ja, de har jeg plenty av - ikke for at jeg noensinne ever kommer til å se ut som noe i nærheten av de engang, men jeg kan nevne Pink (jeeei, felles forbilde ) Britney Spears (jada jada, dama er teit som et brød, men ser ganske bra ut når hun er på topp ) og samtlige jenter i Pussycat Dolls Gad jeg har cræppi forbilder Må visst lete etter noen nye :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. oktober 2009 #40 Del Skrevet 4. oktober 2009 Diddles: Det ser ut som vi har en bra slagplan! Og det er vel ikke noe som er dårlige forbilder så lenge man ikke må ta all atferden og meningene med på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg