Gå til innhold

skikkelig stygg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fatter og begriper ikke hvordan noen bare kan si noe slik! Du må virkelig ikke ta det til deg. Jeg vil også tro det var jentene som kommenterte deg i det de så deg, og at han sa det kun for å tøffe seg. Jenter er slemme og hvem har vel ikke fått hørt dritt om seg selv fra andre jenter? Nei, bare glem hele episoden ts, selv om jeg kan tenke meg det er er lettere sagt enn gjort.. Jeg hadde selv blitt helt i fra meg, men man må bare prøve å ikke la det gå så inn på en. Ordentlig tilbakestående fyr altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han bare fikk et innfall om å si det til den første han møtte? For jeg mener - det finnes nesten igen stygge mennesker. I så fall er han en av dem. Det er helt sikkert mange som har tenkt at du er søt, men som ikke har sakt det til deg. Så ikke tro at det han ene drittsekken sier til deg er noe viktig. Hans mening teller så absolutt ikke. Kanskje han egentlig ikke mente det heller, men som sakt bare fikk et innfall. Han var jo helt sikkert ikke edru.

Skrevet

Nei vet du hva! For det første så blir jeg utrolig forbanna på han gutten, men jeg blir også veldig sint på de jentene på slep! At de orker å være med en sånn gutt altså. Hadde jeg vært en av de jentene så hadde jeg steppet opp! Sparket han i skrittet høres fornuftig ut

Skrevet

Sånt er helt forferdelig... Opplevde noe lignende da jeg var atten.

To gutter på min alder så på meg da jeg passerte dem og grøsset. Lagde grimaser, og skapte seg som om de fikk frysninger og ble dårlige av å se meg. Jeg gikk ikke ut på mange dager.

Virker som om du tar det litt kulere enn jeg gjorde. All respekt til deg, for sånne mennesker er ikke verdt den fisen de kom seiliende på.

Skrevet
Ja, da var studentlivet i gang, og egentlgi trives jeg greit nok. En veldig fin fadderordning! Men.. Jeg er nyinflytten til byen, og jeg kjenner ingen, og har aldri vært her før.

Var på byen i dag, gikk sammen med en gjeng, og ble stoppet av en gutt med noen jenter på slep.. Jeg trodde de skulle spørre om veien, og tenkte jeg kunne hjelpe til så godt jeg kunne, så jeg stoppet opp.. Men neida.. Det eneste han sa var "jeg måtte bare stoppe deg for å fortelle hvor stygg du er"...Jeg ble helt satt ut.. Lekte tøff og sa "jo tusen takk", smilte og gikk videre.. Men ble egentlig helt knust.. Det såret veldig, og jeg sliter fra før, vet jeg ikke er særlig pen, men er i beste fall søt.. Håper jeg klarer å gå på skolen i morgen..Off, det var trist, tok meg veldig nær av det:( Skjønner ikke at folk kan være så slemme.. De kan synes hva de vil, men å si det??

Ikkje bry deg om slik, Det er alltid noen som ikje e snild mot deg. Du maa bare heve deg over det, for du veit det sjoelv at det er indre som teller!! Han som ha sagt det, viser jo bare kor dumt han er sjoelv.. Eg opplevde mykje rart eg oxo, men ikje bry deg, du veit bedre inni deg sjoelv!

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg automatisk tenkt at han fyren måtte være omtrent hjernedød for å kunne si slikt, ergo; hans meninger og utsagn må man bare avskrive som idiotvås og søppel.

Ingen ting å bry seg om.

Skrevet

Ved å uttale seg slik, har han empirisk bevist at det er mulig å ha dritt istedenfor hjerne. Håper det er biologi du studerer, for denne oppdagelsen er nobelprismateriale!

Stapp eksemplaret på et glass med formalin, og gi faen i hva en vandrende "hundepose" måtte mene om noe som helst...

Gjest Spinati
Skrevet

Den fulle og hele sannheten med oss alle mennesker, er at når vi dømmer noen andre (uansett smått eller stort) så er det egentlig oss selv vi dømmer. Hvordan? Jo, for å kjenne igjen en egenskap hos en annen som h*n ikke enda har vist, betyr at vi selv vet hva den egenskapen innebærer fordi vi eier den egenskapen selv.

Det var en type dømming. En annen type dømming er utseende.

Og der kan man ALLTID ALLTID vende blikket til den som ytrer dømmingen, for det er den personen som eier problemet, og ikke den som blir pekt ut.

En annen ting jeg ville si er:

F.eks jeg synes ikke Ola er kjekk i det hele tatt, men venninna mi synes han er helt utrolig nydelig. Jeg synes turkis og oransj er forferdelige farger sammen, men naboen min elsker dem. Hva som er stygt og hva som er fint eller vakkert, ja det kommer an på øye som ser, det er konstantert. HVis ikke så hadde det vært utrolig mange single folk der ute, om ALLE hadde hatt lik smak.

"Beauty is in the eye of the beholder." Det er ikke teoretisk mulig å klassifisere noen eller noe som helst som stygge eller stygt, det er en umulighet. Heller ei å klassifisere noe som vakkert. Jeg synes ikke roser er vakkert, men det synes sikkert mange her. Det er en typisk ting man sier er vakkert, men man kan aldri sette det i en endelig fasit.

Skrevet

Eksemplaret av arten menneske du møtte, høres ut som noe som skulle endt som en våt flekk på lakenet.

Det er også mulig at han amatørmessig forsøkte seg på sjekketriks han har lest i boken "The game", der mye av taktikken går ut på å fornærme jenta for å fange oppmerksomheten hennes, noe som utøverne igjen håper skal føre til et samleie. Fikk engang høre at skoene mine var stygge fra en optimistisk mann som ikke engang kikket ned på dem, og det var i tilegg så mørkt på dansegulvet at jeg knapt kunne se dem selv. Jeg sa at utifra antrekket hans å bedømme, var han ikke verdig i å bedømme mitt, snudde meg og gikk. Han dro alene derfra.

Gjest Supermimz
Skrevet

Jeg har selv opplevd å bli kastet fornærmelser etter meg. Det sårer sånn der og da, men når du kommer hjem så er det viktig å tenke godt igjennom det hele. Hvorfor ta dem seriøst, når de er så stygge i hodet at de går ut for å såre noen, og er så ignorante ovenfor andres følelser. De fortjener virkelig ikke en eneste tanke fra deg.

Jeg lover deg, mennesker som er stygge i sin væremåte er automatisk utiltrekkende.

Det er mye ungdommer gjør for å få en tilhørelse i gjengen. Denne gutten var garantert så desperat for oppmerksomhet og tilhørighet med desse jentene, at han finner på å kaste dritt mot nermeste person, som tilfeldigvis er deg.

Ta en så en titt på deg selv. Tenk over hva det er som gjør deg unik vakker og flott.

Skrevet

Han var et rasshøl. Akkurat slik som kvinner liker at menn er mot andre enn dem selv.

Skrevet
Han var et rasshøl. Akkurat slik som kvinner liker at menn er mot andre enn dem selv.

Not.

Skrevet

Det finnes også de som har hørt at de var skikkelig stygge da de var barn, men som får høre at de er skikkelig vakre ute på byen når de er voksne. Det er mye man skal gjennom her i livet...for noen kommer det litt senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...