Gå til innhold

skikkelig stygg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, da var studentlivet i gang, og egentlgi trives jeg greit nok. En veldig fin fadderordning! Men.. Jeg er nyinflytten til byen, og jeg kjenner ingen, og har aldri vært her før.

Var på byen i dag, gikk sammen med en gjeng, og ble stoppet av en gutt med noen jenter på slep.. Jeg trodde de skulle spørre om veien, og tenkte jeg kunne hjelpe til så godt jeg kunne, så jeg stoppet opp.. Men neida.. Det eneste han sa var "jeg måtte bare stoppe deg for å fortelle hvor stygg du er"...Jeg ble helt satt ut.. Lekte tøff og sa "jo tusen takk", smilte og gikk videre.. Men ble egentlig helt knust.. Det såret veldig, og jeg sliter fra før, vet jeg ikke er særlig pen, men er i beste fall søt.. Håper jeg klarer å gå på skolen i morgen..Off, det var trist, tok meg veldig nær av det:( Skjønner ikke at folk kan være så slemme.. De kan synes hva de vil, men å si det??

:klem: Sånne ting sier man bare ikke! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hakeslepp:

Er det mulig at noen kan si noe slikt?!?!

Jeg håper virkelig at du greier å heve deg over det og ikke la det gå alt for mye inn på deg. Ingen, absolutt ingen, som sier noe slikt er mye verdt. Det er en skikkelig teit og respektløs måte å oppføre seg ovenfor andre mennesker.

:klem:

Skrevet

Så dette skjedde i Trondheim altså? Ikke så veldig overraskende. Trøndere har en omgangstone som får nordlendinger til å fremstå som fintfølende intellektuelle i forhold.

Gjest nordlending
Skrevet
Så dette skjedde i Trondheim altså? Ikke så veldig overraskende. Trøndere har en omgangstone som får nordlendinger til å fremstå som fintfølende intellektuelle i forhold.

:ler:

Fyren virker, som andre har sagt, tilbakestående. En taper som må tråkke ned andre for å fremheve seg selv.

Skrevet

Så dette er "vanlig" blant trøndere?

Har da alltid hørt så mye positivt om trøndere jeg, at de er hyggelige og imøtekommende.

Jeg hadde blitt helt knust jeg også, TS.

Men hev deg over det. Det er han som er stygg, når han kan si noe sånt!

:klemmer:

Skrevet
(Nå er jeg 162, og veide på dette tidspunktet 70kg - så feit?!?! )

Høres ut som om du er feit, eller i det minste lubben, ja, men det betyr selvfølgelig ikke at folk skal si det til deg helt uprovosert på den måten. For en drittsekk!

Skrevet

Fy flate, for en idiot! Kjenner jeg blir skikkelig provosert på dine vegne. Det som er viktig å huske på er at slike folk sier sånt fordi de har behov for det SELV (å kategorisere og trykke ned andre) ikke fordi det er sant det de sier. Noen sier sånt til "alle" (da er det vel nærmest en psykisk lidelse eller pga rus), noen har ekstremt smale kriterier for hva som er pent nok (bare store pupper og langt hår f eks - greit at det er pent, men andre ting er ikke stygt av den grunn) og synes det er helt ok å fortelle andre om disse kriteriene :roll:

Jeg er helt sikker på at du ikke er stygg. Jeg her 32 år og kan ikke huske at jeg har møtt en stygg person noen gang - jeg har selvfølgelig møtt folk som jeg personlig synes er mindre pene, men det betyr ikke at de ikke er tiltrekkende eller at de ikke bør være fornøyd med utseendet sitt. Dessuten er det faktisk slik at om man har en sympatisk personlighet er det avgjørende, om man ser ok ut, men er like tett som han som sa du var stygg, havner man laaaangt ned på lista over attraktive personer hos de fleste...

Hvis jeg kan gi deg et tips, så jobb med selvtilliten din, med å utvikle de positive sidene dine (tenker ikke primært på utseendet) og akseptere deg selv, så biter ikke slike idiotiske kommentarer på deg. Du er fin som du er.

Skrevet

Fy søren, det er lavmål! Jeg trodde det var sånt man holdt på med på barneskolen/ungdomsskolen, ikke langt oppi voksenåra.

Jeg vet at sånt sårer helt jævlig, har fått høre lignende selv - og det er ikke akkurat koselig. Stort sett så er det slik at de som sier sånt, er misunnelige eller syns egentlig at du er skikkelig flott - men tør ikke å si noe fordi de er usikre på seg selv, og må dermed tråkke på andre for å føle seg bedre.

Nei, vet du hva. Jeg blir helt sjokkert jeg... :kjefte:

Gjest Severin Sneip
Skrevet

Enten misunnelse eller full. Tåpelig uansett, og ikke verdt å bry seg med.

Gjest SjangleÅsnøvle
Skrevet

Hva? skylde på fyrn? Var nok jentene som fikk han til å si dette. Vi gutter driver ikke med sånt. Går man på byen ser man jo stadig vekk kvinnfolk som står der å baksnakker folk som passerer dem, enten det er mannfolk eller kvinnfolk. Kvinnfolk har generelt bare en trang til å heve seg over andre, så det er nok dem du bør være sinte på, og ikke den stakkars gutten som ble presset til å si det. Denne trangen til og heve seg over andre kombinert med lav intelligens og lav hjerneaktivitet, som kvinner generelt har, gjør at de forsøker å trekke andre ned i stedet for å framheve seg selv.

Skrevet
Ja, da var studentlivet i gang, og egentlgi trives jeg greit nok. En veldig fin fadderordning! Men.. Jeg er nyinflytten til byen, og jeg kjenner ingen, og har aldri vært her før.

Var på byen i dag, gikk sammen med en gjeng, og ble stoppet av en gutt med noen jenter på slep.. Jeg trodde de skulle spørre om veien, og tenkte jeg kunne hjelpe til så godt jeg kunne, så jeg stoppet opp.. Men neida.. Det eneste han sa var "jeg måtte bare stoppe deg for å fortelle hvor stygg du er"...Jeg ble helt satt ut.. Lekte tøff og sa "jo tusen takk", smilte og gikk videre.. Men ble egentlig helt knust.. Det såret veldig, og jeg sliter fra før, vet jeg ikke er særlig pen, men er i beste fall søt.. Håper jeg klarer å gå på skolen i morgen..Off, det var trist, tok meg veldig nær av det:( Skjønner ikke at folk kan være så slemme.. De kan synes hva de vil, men å si det??

Jeg lover deg! Han sa det for å være kul og imponere jentene han var med!!!!! Det har ingenting med deg å gjøre. Det er bare sånt som folk med en hjernecelle gjør i fylla. Eller kanskje han var veldig ung

Skrevet

Kjære deg, det knyter seg i magen når jeg leser innlegget ditt. Du må rett og slett ikke bry deg om sånne mennesker. Jeg kan GARANTERE at han ikke gjorde det fordi du var stygg, men fordi han skulle tøffe seg eller noe annet. Jeg har møtt flere slike mennesker før, og jeg vet ikke helt hva som feiler dem. Kanskje er det veldig dårlig selvtillit og behov for å hevde seg selv?

Jeg er helt sikker på at du er kjempesøt, så vær så snill ikke ta dette innover deg. Du fortjener så mye bedre enn det. Ha det kjempegøy i fadderuken! :)

:klemmer::klemmer:

Skrevet

Jeg hadde en gang en kamerat som gikk rundt og sa tilsvarende til folk han ikke kjente. Vi var den gang "litt yngre enn idag" :ler: og han valgte denne taktikken for å forsøke å være morsom ovenfor resten av gjengen. Men også han (og jenten som fulgte han (han var nok en kjekkas å se på tror jeg) ble eldre. Jentene var vel de som ble fortest voksne, og da han 2-3 ganger opplevde at jentene forsvannt pga hans mindre inteligente uttalser MÅTTE han bare innse at tiden var overmoden for å endre sin fjortis taktikk (han mente det ikke bokstavlig, men gjorde det som sagt for å forsøke å være morsom. Han kunne funnet på å si tilsvarende til jenter som var mye penere enn de som hang etter han). Men han var sikkert noen og 20 før han innså dette.

Gi f...

Det er helt sikkert ikke ment på den måten du oppfattet det. Han måtte bare forsøke å markere seg ovenfor "følget" (som sansynligvis heller ikke likte uttalelsen).

Gjest skikkelig stygg
Skrevet

Tusen takk for svar, alle dere:) Skal virkelig prøve å bare glemme det og håpe jeg ikke møter på han igjen!

Skrevet

Tenker jentene ble imponert, ja :roll:

Skrevet (endret)

Uff, det er alltid litt trist å høre om slike tilfeller :klem: til deg, ts og vit at du er mye bedre enn gutten. Bare tenk på hvor synd det er på denne gutten som tror han er tøff. Stakkarslige folk som ikke har andre egenskaper å imponere folk med.

Endret av Kiyo
Skrevet

Trist! Noen mennesker skulle bare ikke eksistert. Selv om det ikke er lett må du prøve å ikke la slike patetiske jævler ødelegge deg - dagen din. Det vil dessverre alltid være slike mennesker som må rakke ned på andre uten grunn. Hev deg over det og spør deg selv hvem som har mest problemer og er mest patetisk. Han som stopper en viltfremmed og sier du er stygg, eller personen som blir stoppet? Forøvrig er det slike som du snakker om som hadde forjent en real omgang juling, noe de sikkert hadde oppfattet som "blind vold", siden egne antenner for umenneskelig oppførsel er ikke tilstedeværende.

Gjest Gjest_Ylva Virvla_*
Skrevet

For en idiot!

Ikke la ting fremmede duster sier gå inn på deg og ødelegge selvtilliten din! Du har sikkert fått høre at du er søt en gang også? Hev deg over det.

Skrevet

Huff, slikt er ikke kjekt. Har opplevd noe lignende selv da jeg gikk på ungdomsskolen. Var en gutt og noen kompiser som jeg gikk forbi, og da "brekte" den ene gutten seg og stakk fingeren i munnen for å vise at han ble kvalm av meg.

Jeg gikk bare videre, men har sjelden følt meg så nedverdiget som da, og det ble mye gråting når jeg kom hjem.

Det er liksom ikke så mye å gjøre enn å tenke på hvor stakkarslig slike folk er. De som gjør slikt, har selv et dårlig selvbilde og må leke tøff ovenfor andre for å ikke vise at de er "svake"

Denne gutten som gjorde dette var ganske overvektig, så jeg tror han antakeligvis hadde dårlig selvbilde pga det.

Du får bare tenke at han bare spilte tøff foran venninne sine slik at de ikke skal se at han i bunn og grunn ikke er så selvsikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...