Gjest skikkelig stygg Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Ja, da var studentlivet i gang, og egentlgi trives jeg greit nok. En veldig fin fadderordning! Men.. Jeg er nyinflytten til byen, og jeg kjenner ingen, og har aldri vært her før. Var på byen i dag, gikk sammen med en gjeng, og ble stoppet av en gutt med noen jenter på slep.. Jeg trodde de skulle spørre om veien, og tenkte jeg kunne hjelpe til så godt jeg kunne, så jeg stoppet opp.. Men neida.. Det eneste han sa var "jeg måtte bare stoppe deg for å fortelle hvor stygg du er"...Jeg ble helt satt ut.. Lekte tøff og sa "jo tusen takk", smilte og gikk videre.. Men ble egentlig helt knust.. Det såret veldig, og jeg sliter fra før, vet jeg ikke er særlig pen, men er i beste fall søt.. Håper jeg klarer å gå på skolen i morgen..Off, det var trist, tok meg veldig nær av det:( Skjønner ikke at folk kan være så slemme.. De kan synes hva de vil, men å si det??
Gjest Tappert Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Du burde sparket fyren knallhardt i ballene
Gjest skikkelig stygg Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 TS her.. Ikke sant? Off, det er akkurat det jeg ville sagt til noen andre.. Men var ordentlig vondt å høre det, og klarer liksom ikke helt å komme over det..
Loubyloou Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Det er det værste! Han hørtes jo ut som en tilbakestående idiot jo.. Ikke bry deg med sånne barnslige kommentarer.
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Ja, da var studentlivet i gang, og egentlgi trives jeg greit nok. En veldig fin fadderordning! Men.. Jeg er nyinflytten til byen, og jeg kjenner ingen, og har aldri vært her før. Var på byen i dag, gikk sammen med en gjeng, og ble stoppet av en gutt med noen jenter på slep.. Jeg trodde de skulle spørre om veien, og tenkte jeg kunne hjelpe til så godt jeg kunne, så jeg stoppet opp.. Men neida.. Det eneste han sa var "jeg måtte bare stoppe deg for å fortelle hvor stygg du er"...Jeg ble helt satt ut.. Lekte tøff og sa "jo tusen takk", smilte og gikk videre.. Men ble egentlig helt knust.. Det såret veldig, og jeg sliter fra før, vet jeg ikke er særlig pen, men er i beste fall søt.. Håper jeg klarer å gå på skolen i morgen..Off, det var trist, tok meg veldig nær av det:( Skjønner ikke at folk kan være så slemme.. De kan synes hva de vil, men å si det?? Huff, uten å ha sett deg, så tror jeg faktisk ikke at du er så stygg at noen må stoppe opp for å fortelle deg det. Han var nok litt full, og skulle sikkert imponere de jentene han hadde rundt seg. Vet ikke helt hvorfor eller hvordan han trodde det å si noe sånt var en god ide. Men uansett så skal ikke du tenke på det han dusten sa. Han skal ikke ødelegge dagen din, og du skal ikke skulke;) Ikke tenk på det, du er det du selv ønsker å være.
Gjest Chrizzy Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Åh, jeg blir gal av at det finnes så idiotiske forferdelige mennesker!!!! Min søster opplevde noe lignende en gang, men det var en hun viste hvem var. Noen år etterpå prøvde han seg på henne og sa at han alltid hadde fått en spesiell følelse når han så henne og at han syntes hun var vakker (hun er vakker). Forstå det den som kan, noen mennesker er bare helt på trynet teit. For alt vi vet så var det et idiotisk veddemål eller noe annet som foregikk mellom de som ikke kom frem.
marylicious Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 At det går an å si noe sånt til et annet menneske! Ikke ta deg nær av det, vær så snill! Jeg skjønner at du gjør det, det hadde jeg også gjort, men nei, hev deg over det TS, ikke hør på slike idioter som tydeligvis har drukket litt for mye!
BlackAcid Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 Ja, da var studentlivet i gang, og egentlgi trives jeg greit nok. En veldig fin fadderordning! Men.. Jeg er nyinflytten til byen, og jeg kjenner ingen, og har aldri vært her før. Var på byen i dag, gikk sammen med en gjeng, og ble stoppet av en gutt med noen jenter på slep.. Jeg trodde de skulle spørre om veien, og tenkte jeg kunne hjelpe til så godt jeg kunne, så jeg stoppet opp.. Men neida.. Det eneste han sa var "jeg måtte bare stoppe deg for å fortelle hvor stygg du er"...Jeg ble helt satt ut.. Lekte tøff og sa "jo tusen takk", smilte og gikk videre.. Men ble egentlig helt knust.. Det såret veldig, og jeg sliter fra før, vet jeg ikke er særlig pen, men er i beste fall søt.. Håper jeg klarer å gå på skolen i morgen..Off, det var trist, tok meg veldig nær av det:( Skjønner ikke at folk kan være så slemme.. De kan synes hva de vil, men å si det?? Sånne folk er bortkasta O2, ikke mer - ikke mindre.. Han er nok ikke den dypeste skeia, skarpeste kniven eller gaffelen med flest tagger den karen der nei.. Syns heller folk kan holde negative tanker for seg selv, og har man ikke noe pent å si kan en holde kjeft.. Men, når de først begynner - da tar jeg gjerne igjen.. Jeg hadde en lignende opplevelse en gang i en kø på vei inn til et utested, da kom det en fyr opp til meg og sa "slike som deg ikke burde fått gå ute." Jeg spurte "sånne så meg ka??" "Slike feite folk" (Nå er jeg 162, og veide på dette tidspunktet 70kg - så feit?!?! ) Jeg svarte: "Vel eg kan alltids slanka meg, du må vera tebakeståande resten av livet." Alle kompisene hans begynte å le, og så ble han dritsur og gikk.. Ble faktisk til at jeg og venninna mi hang med kompisene hans resten av kvelden..
Nique Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 Noen skal bare tøffe seg, og de bryr seg ikke om det går ut over andre mennesker. Måtte fluene fra tusen kameler invadere armhulene hans, og at han aldri får videreført idiotgenene sine. Men seriøst, en guttunge som skal tøffe seg for jentene han har på slep, bør du ikke ta alvorlig. Jeg vet det er lett å si, og vanskelig å gjennomføre, men prøv ihvertfall, for han er ikke verdt at du skal tvile på deg selv. Jeg synes synd på det kvinnemennesket som ender opp med ham, for hvis han kan si sånt, uten skam, til en tilfeldig fremmed på gaten, tenk da på hva han kan finne på med kjente...
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #10 Skrevet 14. august 2009 Hvis det er i Trøndelag du studerer, må du ikke ta deg nær av det. Her i området er det nemlig ofte den måten man blir tilsnakket som jente. I oppveksten får vi bare høre fra gutta at vi er stygge og teite, og de fleste unge jenter har dårlig selvtillit. Tror ikke trøndergutter generelt klarer å gå komplimenter. Det er mye lettere liksom å si noe negativt hvis man snakker med noen. (Det er sikkert også grunnen til at mange trønderjenter hopper til køys med første og beste mann når vi er på ferie i sydligere strøk - vi er ikke vant til å bli overøst med komplimenter, og faller pladask for dem...) Men seriøst, jeg har en venninne som er veldig pen og livlig. Hun fikk gjennom hele oppveksten høre av guttene på skolen at hun var tjukk! Og har slitt enormt med det, spisevegring etc. Men jeg tror ikke de mente å mobbe henne, for de hang rundt henne hele tiden, og spilte fotball og var på fester med henne og slikt, men det var det eneste de klarte å si til henne (uten å tape ansikt i kompisgjengen). Tror egentlig de likte henne godt, jeg... Men i Trøndelag er det ikke tøft å si dette.
Wonders Skrevet 14. august 2009 #11 Skrevet 14. august 2009 han hadde skrelt sin siste banan om han hadde sagt dette til noen i mitt nærvær! Jenta på slep måtte vært temmlig teit ved å henge med en fyr som driver ap med andre på gata. Ser på det hele som en bortkastet kommentar, ikke bry deg, for vi vet alle slikt går ikke ann å ta seriøst.
Gjest skikkelig stygg Skrevet 14. august 2009 #12 Skrevet 14. august 2009 Tusen takk for svar, det hjelper litt! I dag er jeg egentlig bare sint, skulle virkelig ønske jeg klarte å si noe tilbake der og da. Skal prøve å ikke la det gå inn på meg..Ikke lett. Får tenke at jeg ER ikke så stygg at noen må si det til meg på gata.. Selv om jeg ikke er pen, er jeg vel helt normal, og har hatt kjekke og snille kjærester, hjelper å tenke på det og! Bare fatter det liksom ikke at noen kan stoppe en fremmed på gata for å si det.. Og til hun ene som skrev her, det er faktisk i Trøndelag.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #13 Skrevet 14. august 2009 For en dust! Sannsynligvis en show-off som bare må slenge av seg noe for å virke tøff! Det finnes mange av dem som ikke klarer å leve sitt eget liv uten å rakke ned på andre... Selv om det kanskje er vanskelig, så glem hele kommentarer! Det er ikke verdt at en fremmed person skal ødelegge for deg! Gå til studier med hodet hevet!
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #14 Skrevet 14. august 2009 En som har lest "The Game" og gått glipp av poenget... Taper. Han skulle vært hengt opp etter øyelokkene og trua til å blunke.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #15 Skrevet 14. august 2009 Antageligvis var fyren beruset, eller så var det et utrolig mislykket forsøk på ironisk sjekketriks. Jeg tror de fleste har fått sånne kommentarer slengt etter seg, så hev deg over det. Jeg har blitt helt knust av slikt selv. Senest forrige uke hadde jeg kjøpt meg en ny topp, og følte meg så fjong atte. Og så måtte selvsagt noen unge damer (18-19?) kommentere den nedlatende ("seee på hva hun har på seg! hahahah!!") akkurat høyt nok til at jeg hørte det, mens de rundt kniste. Grrr...
ToveM Skrevet 14. august 2009 #16 Skrevet 14. august 2009 Selvfølgelig er du ikke stygg. Ikke la deg bli påvirket av slike kommentarer. Himmel for en idiot..
Gjest Chiffon Skrevet 14. august 2009 #17 Skrevet 14. august 2009 Knøl! Og dumme jenter som fortsatt ville være med han etter at han så noe slikt, hadde det vært min venn hadde jeg kakket han med en planke. Hev deg over det, du er sikkert ikke stygg, men han er en idiot.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #18 Skrevet 14. august 2009 Idioter finner man overalt. Neste gang du treffer han får du si at det vel er bedre å være litt stygg enn tilbakestående.
Gjest litenogsøt Skrevet 14. august 2009 #19 Skrevet 14. august 2009 Hei kjære deg, sånt har vel alle fått høre en gang eller fem. Jeg har iallefall fått den kommentaren, men vet at de aller fleste gutter synes jeg er totalt nydelig, og noen har til og med sagt at jeg er den peneste de har sett. Jeg skjønner godt at du begynner å tvile og lure på om det er sant når du får slike kommentarer, alle gjør det, men hadde du vært virkelig stygg ville du visst det selv, tro meg.
Ellevill Skrevet 14. august 2009 #20 Skrevet 14. august 2009 Han var en idiot, kort og godt!! Hev deg over det!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå