Gå til innhold

Plagsom nabojente

Fremhevede innlegg

Skrevet
Samboeren min har prøvd å si til moren på en pen måte at kanskje barnet burde dra hjem nå, men det er som om hun ikke skjønner hva han mener og bare smiler og sier at hun trives jo så godt hos dere. Eller hun ler det bort på en eller annen måte.

Jeg føler at vi blir brukt som barnevakt til tider... Jeg må innrømme at jeg er veldig sjenert, og liker ikke konflikter så jeg klarer ikke å få meg selv til å ta det opp med moren. Jeg vet ikke om jeg har rett til det heller.

Hva syns dere? Overdriver jeg det hele? Det fælt å innrømme det, men ungen går meg virkelig på nervene nå.

Hvis du ser her Stjernedryss, så har ts sin samboer prøvd å gi beskjed. Men de har tydeligvis ikke gikk klar nok beskjed så det burde de gjøre :)

Og det er klart at moren kanskje ikke skjønner at det ikke er greit at jenteungen er der hele tiden lenger når ts sin sambo har latt hun komme å gå som hun vil en stund.

Så til ts: Dere må ta dere en skikkelig prat med moren! Og forklare helt direkte at med mindre dere inviterer så er det ikke greit med besøk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Hvis du ser her Stjernedryss, så har ts sin samboer prøvd å gi beskjed. Men de har tydeligvis ikke gikk klar nok beskjed så det burde de gjøre :)

Og det er klart at moren kanskje ikke skjønner at det ikke er greit at jenteungen er der hele tiden lenger når ts sin sambo har latt hun komme å gå som hun vil en stund.

Så til ts: Dere må ta dere en skikkelig prat med moren! Og forklare helt direkte at med mindre dere inviterer så er det ikke greit med besøk! :)

Okei, men det går fortsatt ann å si det på en tydelig, men hyggelig måte da. Jeg synes det er helt ok å ta med ungen og leie den hjem når man ikke orker besøk, men det går ann å gjøre det med et smil og et lite "beklager".

Skrevet

Innfør en regel om at hun må spørre om lov før hun kommer på besøk.

Synes egentlig dere har skyld i dette selv, når dere ikke setter tydelige grenser. Jeg hadde ihvertfall blitt provosert av en slik oppførsel, og tror ikke at noen ville gått så langt med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...