Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Kjedelig med jobben da, men som du sier, greit når situasjonen er som den er ;)

Har du hatt EL? :) Da krysser jeg alt og venter i spenning :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke fått utslag på noe test, for jeg gadd ikke teste mer når EL-slimet kom. Men antar at jeg har hatt EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD24

Kviser - Check

Trøtthet - Check

Murring i magen - Check

Småkvalm nå og da - Check

Får vente til tirsdag i hvert fall og se om mensen kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt mer usikker nå siden kvalmen kommer og går litt. Får se hvor lenge jeg klarer å vente før jeg tar en test. Jeg er ikke akkurat verdens mest tolmodige sjel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD27 - Ca 11DPO.

Sukk. Negativ test i dag. Burde ikke ha testet så tidlig, men forrige gang jeg ble gravid så testet jeg positivt 11 dager etter positiv EL-test. Nå skal jeg ikke teste før etter IKM i hvert fall.

Jeg vil så gjerne være gravid at jeg sikkert har innbilt svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD30

Jeg skulle jo egentlig vente til søndag med å teste, men dere vet hvordan jeg er. Klarer ikke å vente. Tenkte at det var greit å få gjort det nå i dag som jeg var hjemme fra jobb (hjemmekontor) og hadde tid. I morgen reiser vi rett fra jobb opp til foreldrene til mannen, og blir der til søndags ettermiddag.

Fikk ikke noe utsalg på billigtesten.

Før etter at tiden hadde gått ut.. Men da fikk jeg en haug med veldig svake tester som er på grensen til skyggestreker, MEN som har rosafarge i seg...

og en CB digital test som sier:

Gravid 1-2!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD30

Jeg skulle jo egentlig vente til søndag med å teste, men dere vet hvordan jeg er. Klarer ikke å vente. Tenkte at det var greit å få gjort det nå i dag som jeg var hjemme fra jobb (hjemmekontor) og hadde tid. I morgen reiser vi rett fra jobb opp til foreldrene til mannen, og blir der til søndags ettermiddag.

Fikk ikke noe utsalg på billigtesten.

Før etter at tiden hadde gått ut.. Men da fikk jeg en haug med veldig svake tester som er på grensen til skyggestreker, MEN som har rosafarge i seg...

og en CB digital test som sier:

Gravid 1-2!!!!

Oj oj oj!!! Tuller du??

Så spennende! Skal du ta ny test i morgen?

Krysser fingrene for at du er gravid og at den lille har tenkt til å beholde leieavtalen i 9 mnd denne gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...