Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Eeyore skal vel ikke snakke så høyt om kontrollfreaker da :ler:

Neida, litt godmodig mobbing her nå bare :)

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:slåss: Makan til frekkheter vil jeg ha meg frabedt :jolie:

Har vel aldri nektet for at jeg ikke er kontrollfreak, men jeg er også økonomisk, og kjøpte derfor EL-tester som kunne brukes om igjen og om igjen hver dag ;) Og det er jeg jaggu glad for etter 3 år... Men jeg sleit ut et termometer da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Klarte du å slite ut et termometer? Imponert!

Jeg har brukt "gratis" EL-strips da, Eeyore. Jeg fikk dem av faerytale, fordi hun hadde dem til overs. Nå begynner jeg faktisk å gå tom da, så håper EL kommer snart og at jeg da blir gravid. Hvis ikke så må jeg jo kjøpe nye :fnise:

Men hva het de EL-testene du brukte da? Ser at det har kommet en ny sak fra Clearblue som er svindyr. 1200kr eller noe, og da koster 20 tester 200kr hvis du må ha nye. Det blir litt dyrt. Men den lover 86% større sjans for å bli gravid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte tidlig en Donna EL-tester, og den har faktisk vart hele veien :) Den siste tiden var jeg imidlertid daglig overrasket at både batterier og lyspære forstatt var inntakt :fnise:

Donna Fruktbarhetstest

Kjøpte den i sin tid på en av billigtest-sidene, men vet ikke om de har den lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånne billigstrips er jo veldig billig da :) Jeg prøvde å få tak i en sånn som deg Eeyore, men fant det ingen steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ EL-test idag (CD10), men er usikker på om det har skjedd noe med stripsene. De virker så fluffy. De har ikke vært åpnet, men det er akkurat som om de har trekt til seg litt væske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk relativt sterkt utslag på stripsen idag, så jeg tok en Clearblue-test, men den var negativ. Er derfor usikker på hvordan det ligger an med EL. Har litt magesmerter, men ingen EL-slim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk, jeg har et stort dilemma egentlig. Jeg har blitt kalt inn til intervju på en svært spennende ny jobb, men det er jo rimelig spesielt hvis jeg dukker opp første dagen der (om jeg skulle få jobben) som ca 4 mnd gravid?! (Hvis jeg blir gravid denne måneden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke! Man kan ikke legge livet på is, bare fordi man er prøver. Jeg var på jobbintervju 7 uker gravid. Og om du ikke skulle være heldig denne måndeden, så kommer du til å angre bittert. Jeg hadde helt klart dratt på intervju OG tatt jobben om jeg fikk den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Absolutt ikke! Man kan ikke legge livet på is, bare fordi man er prøver. Jeg var på jobbintervju 7 uker gravid. Og om du ikke skulle være heldig denne måndeden, så kommer du til å angre bittert. Jeg hadde helt klart dratt på intervju OG tatt jobben om jeg fikk den :wink:

Akkurat det samme sa jeg! Takk Eeyore! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg :) I prinsippet, men skal ikke nekte for at jeg som arbeidsgiver hadde bannet litt inni meg :ler: Men hadde jeg vært sikker på at jeg hadde gjort et scoop hadde jeg ikke brydd meg om det, bare funnet en annen løsning i mellomtiden :) Gå på intervju du, og ta jobben hvis du får den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg :) I prinsippet, men skal ikke nekte for at jeg som arbeidsgiver hadde bannet litt inni meg :ler: Men hadde jeg vært sikker på at jeg hadde gjort et scoop hadde jeg ikke brydd meg om det, bare funnet en annen løsning i mellomtiden :) Gå på intervju du, og ta jobben hvis du får den!

Jeg må bare si at jeg mener det er opp til arbeidsgiver å "tenke" selv når de ser på CV`n til en arbeidssøker. (gift, ung, ett barn på snart 2 år) Man må vurdere om man tror den personen er i "fare" for å bli gravid og ta et standpunkt utifra det. Om man som arbeidsgiver mener det er verdt det, da er det verdt det uansett om personen er/blir gravid eller blir borte av annen årsak.

Litt dårlig på å forklare her men...

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...