Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper ikke det var stolene hos meg som gjorde det... De er nemlig ikke veldig bekkenvennlige har jeg erfart... :sjenert:

Men takk for en koselig kveld :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på det, jeg var nemlig bra tidligere på dagen :) Mulig det var støvsuging og husvask som gjorde det. Eller kanskje sofasitting :lol:

Skrevet

Støvsuging er IKKE bra for bekkenet nei ;) Så nå har du en bra unnskyldning til mannen :fnise:

Skrevet

Støvsuge er fyfy selv for oss med bare litt småbekkenproblemer det... Så det må mannen ta seg av her i huset ja :)

Skrevet (endret)

Ja, helt greit for meg å overlate støvsugingen til mannen. Får bare håpe vi finner igjen gulvet etter et par uker med den ordningen da :lol:

Endret av Kykkelikokos
Skrevet

Ahhhh, jeg har blitt så sart på lukter. Har kontor rett ved kantinen, og nå sitter jeg og kjenner på karbonadelukt :spy:

Gjest faerytale
Skrevet

Her har mannen blitt flink på å støvsuge, han trenger bare beskjed om det - kommer ikke på det av seg selv ;)

Æsj, matlukter er EKKELT! :spy:

Skrevet
:fnise: det finnes ingenting verre enn lukten av KOKT SKINKE!
Skrevet

En stund siden jeg var innom...så;

GRATULERER MED GRAVIDITETEN!! :roser:

Dette skal gå bra! :klemmer:

Skrevet
:fnise: det finnes ingenting verre enn lukten av KOKT SKINKE!

Haha, jo. Hvitløksdunst av mennesker på toget :spy: Og røykånde og røykelukt..

I går satt jeg forresten og kjente på vaffelstank i tre timer. :kjefte:

En stund siden jeg var innom...så;

GRATULERER MED GRAVIDITETEN!! :roser:

Dette skal gå bra! :klemmer:

Takk :)

Skrevet

Hei, hvordan går det med deg? Lenge siden du har vært her nå :)

Skrevet

Kvalmen har tatt overhånd :spy:

Ble sykemeldt på torsdag i 14 dager. Har fått kjøpt meg seabands og miniform-piller (skal hjelpe mot luft i magen..) som jeg føler hjelper litt, men har fremdeles veldig lite krefter å hente.

På mandag er det barnebursdag, og jeg lurer på hvordan det skal gå. I helgen skal jeg på scrappetreff fra fredag til søndag. Spent på det også :P

Skrevet

Uff da :( Ikke noe gøy :troest: Får håpe piller hjelper, og at det ikke blir langvarig.

Og det minte meg på at jeg må høre om det er flere plasser på glimmermist-kurset til onsdag...

Skrevet

Uff, kvalme er fælt :( Var du mye kvalm sist også eller?

Skrevet

Håpar kvalmen gir seg snart! :klemmer: Kvalmen er iallfall eit tegn på at alt er som det skal vera med den lille i magen din, for å sjå det positive! :)

Skrevet

Det var det jeg trøstet meg med også :klemmer:

Skrevet

Hehe. Tja.. Jeg var sykemeldt ca hele svangerskapet med Live pga kvalme ;) Så ja, jeg var mye kvalm. Men satser på at det blir bedre denne gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...