Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Enda en kvinne
Skrevet

Vel, den eneste vettuge mannen jeg har lest noe fra i denne tråden er MANN! i innlegg 154 . Det er sikkert pga at han i likhet med meg er godt voksen med lang erfaring. Mange av de andre innleggene fra såkalte menn (gutter) her tyder på umodenhet og lite utviklet empati og evne til å forstå det annet kjønn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Maja_*
Skrevet
Hehe, tror alle jenter at dere er så faaantastiske? Er det meningen vi menn skal stå med lua i hånda og takk - TUUUSEN TAKK til samboeren for at hun i dag lot oss ha sex med henne? Shit as, for min del må det nok gå litt mer begge veier og er langt fra alle menn som er interessert i en tøffel tilværelse der det meste fra A-Å skal være på jentas premisser og betingelser 24/7. Det er ikke noe verdenssynd å legge litt godvilje til å f.eks. gjøre noe mannen har lyst til en gang, selv om dere egentlig ikke syns noe spes om det. Men er vel kanskje nettopp det dere mener dere gjør, når dere en gang i blant slipper til mannen for sex, selv om det ikke er fredag. Jeg føler meg i alle fall helt teit om jeg skulle vært sammen med en dame som jeg skulle drive og jenke meg for/ å gjøre "tjenester", mens det aldri gikk den andre veien. (Å, nei snakker ikke kun om analsex).

Jeg synes du ofte har veldig fine og saklige innlegg. Men ikke nå. Nå virker du litt såra og skyter litt under beltestedet for å "ta igjen".'

Nei, vi synes ikke vi er så fantastikse. Og vi vil ikke ha menn som står med lua i hånda og sier takk - TUUUSEN TAKK.

Men det dere gutter kanskje burde sette litt pris på er at vi ikke krever alt det dere tror vi krever. Det handler da ikke om at mannen skal leve i en tøffeltilværelse!!! Når vi jenter sier at vi OGSÅ får store kicks av en vanlig samleie så burde da det være kjempefint også for mannen. Å vite at han er en person som klarer å gi jenta si kjempekicks også ved et VANLIG samleie. Eller synes ikke du at det er fint? Og si at man OGSÅ er fornøyd med det betyr ikke at man BARE er fornøyd med det og at man ALDRI vil gjøre noe som mannen vil. Selv om man er fornøyd med eklere og det noen kaller kjedelig sex så betyr ikke det at man bare krever enkel sex (mot mannens vilje) og ikke er eventyrlysten.

Hvis både jeg og min mann har en kjempefin opplevelse og en herlig orgasme av sex utført i misjonæren en litt trøtt lørdag morgen så betyr ikke det at vi ikke har lyst på litt mer ufordrende sex om kvelden. Den mer utfordrende sexen på kvelden kan da oppleves mer pirrende og erotisk utfordrende og spennende - men den på morgenen var kanskje mer følelsesmessig emosjonell.

Det er MEG. Det er sikkert noen kvinner der ute som mener at mannen deres bare skal være glad til for at han slipper under trusestrikken. Men jeg klarer da ikke helt å forstå at kvinner som sier ja til at mannen skal få seg et lite nummer annenhver lørdag er i stand til å nyte sex så veldig selv eller......

Personlig så faller jeg for menn som har seksuell selvsikkerhet, som er litt frempå og som når de forfører meg får meg til å gjøre spennende ting. Menn som står med lua i hånda og tigger om å få noe er ikke sexy.

Kvinnene her skjønner ikke at selv om hun opplever sexen som den heftigste hun noensinne har hatt, betyr ikke det at han også opplever det slik.

Dette sier faktisk ganske mye om dagens kjønnsroller når det gjelder sex: Han forsøker å tilfredsstille henne samtidig som hun er den suverene dommer over hvorvidt sexen er god eller ikke.

Problemet er vel at han tror han må tilfredstille henne mer enn hun egentlig forventer eller har behov for. Du trenger ikke ta jenta i analen hengende fra en trapes for å ha det spennende eller for å tilfredstille henne. Du må ikke alltid overgå deg selv eller evnt. ekser. Jo, du kan være eventyrlysten. Men det handler ikke om å skulle "toppe" alt annet hele tiden. Og bare erfare for erfaringens skyld.

Samtidig tenker jeg på alle de gutta som sliter med at de tror de må ha den største kuken og være verdens mest oppfinnsomme elsker for å tro at de strekker til.

Også viser det seg at vi jenter ikke er så opptatt av akkurat det. Vi er ikke så opptatt av handlingen men av følelsen (som en annen her sa). Er jenta forelska i deg og trygg på deg så tenner hun på DEG og ikke teknikken din. Jeg som kvinne ville tatt det som et stort kompliment om en mann sa til meg at det var MEG han tente på og ikke stillingen jeg klarte å ha sex i.

Skrevet
Hehe, tror alle jenter at dere er så faaantastiske? Er det meningen vi menn skal stå med lua i hånda og takk - TUUUSEN TAKK til samboeren for at hun i dag lot oss ha sex med henne? Shit as, for min del må det nok gå litt mer begge veier og er langt fra alle menn som er interessert i en tøffel tilværelse der det meste fra A-Å skal være på jentas premisser og betingelser 24/7. Det er ikke noe verdenssynd å legge litt godvilje til å f.eks. gjøre noe mannen har lyst til en gang, selv om dere egentlig ikke syns noe spes om det. Men er vel kanskje nettopp det dere mener dere gjør, når dere en gang i blant slipper til mannen for sex, selv om det ikke er fredag. Jeg føler meg i alle fall helt teit om jeg skulle vært sammen med en dame som jeg skulle drive og jenke meg for/ å gjøre "tjenester", mens det aldri gikk den andre veien. (Å, nei snakker ikke kun om analsex).

Nei, ingen som skal stå med lua i hånda. Hadde min x mann gitt meg sex hver gang jeg ba om det hadde vi kanskje ikke blitt skilt. Men har man ikke lyst så.....

Og det er ikke å være tøffel hvis man ikke presser seg på, men hvis man føler det på denne måten så mangler det komunikasjon. Det er stor forskjell på å være tøffel og å respektere et realt nei.

Hvis dama di bare slipper deg til en sjelden gang, og da skal du være takknemlig.... så er du sammen med feil dame. Det er mange av oss som er veldig gla i sex, men tror det er stigmatisert så mye rundt den manglende sexlysten til damer at noen av dere nesten forventer det.

Og ja du har et poeng om at det skal gå begge veier, men da handler det om å gi å ta, og også respektere partneren sine grenser. (evt flytte dem sammen, når tid og trygghet tillater dette)

Gjest Gjest_BELLA_*
Skrevet

I denne tråden (ihvertfall starten) er det anal-sex som er det spennende for mannen. Og det at dama hans har hatt det før skal liksom bety at det er en selvfølge at hun skal ha det igjen.

Det snakkes om eventyrlyst, å prøve nye ting og å være åpen for sin partners fantasier. Alt dette er fint og flott og de fleste får nok dette til å fungere.

Men å nærmest si at man er seksuelt handikappet (noen av gutta i denne tråden er veldig på dette....) fordi man ikke vil eksperimentere utover sine egne grenser, er for meg litt farlig.

I denne tråden begynte det med anal-sex. En sex-form som i senere tid har blitt mer og mer vanlig.

Men hva med andre ting. Er man prippen om man ikke vil oppfylle sin partners ønske om å ha sex i latex-drakt? Sex med en annen mann mens partneren ser på? Fisting? Bli tisset på?

Hvor går grensen???

Dama til ts hadde hatt anal med en før - derfor mener ts at hun også bør ha det med ham. Men hun sier nei. Hvis hun aldri hadde hatt det før da??? Da hadde det kanskje vært større sjanse for at ts fikk et ja. Poenget her er jo at det er en grunn til at hun sier nei. For ts å ta det så vanvittig personlig å nærmest tro at det er noe i veien med ham fordi at hun nekter ham analsex... Det er en personlig greie for henne at hun sier nei. Det trenger ikke bety at hun ikke er noe spennende seksuelt eller at hun mangler eventyrlyst. Hvor spennende og eventyrlystent er det å gjøre ting man VET man ikke liker??? Værre er det vel å si nei til ting man ikke har prøvd.... Og om ts da synes dette er så alvorlig for hans seksuelle liv så får han gjøre det slutt og finne seg en annen dame. En uerfaren en kanskje som ikke har noen begrep om hva hun liker eller ikke liker.

Med erfaring så kommer ikke bare det at man kan mye og liker mye. Erfaring betyr også at man finner ut hva som ikke passer for en.

Gjest Gutt 25
Skrevet
Og om ts da synes dette er så alvorlig for hans seksuelle liv så får han gjøre det slutt og finne seg en annen dame. En uerfaren en kanskje som ikke har noen begrep om hva hun liker eller ikke liker.

Eller ei som garantert liker anal.

Men det er sikkert andre ting han er ute etter hos en partner.

Men man kan aldri få alt man ønsker seg. Det er viktig å huske for både gutter og jenter.

Vi gutter treffer jo også jenter vil ting som vi ikke vil. Jeg traff ei som fra første kvelden vi var intime var veldig på S&M. Jeg fiksa ikke det. Hun ville at jeg skulle påføre henne smerte. SKal ikke gå i detalj men det var ikke min greie. Og jeg er eventyrlysten og liker å ha det gøy i senga jeg. Hun syntes at det gikk an med "vanlig sex" også men det var tydelig at de største kicksa og ekstasen hennes kom av S&M. Jeg må si at jeg heller vil ha en jente som får et kick av å ri meg. Ei jente som liker å ha det moro og gjerne gjøre nye ting i senga. Men man skal jo nyte det man gjør.

Jeg dumpa denne jenta fordi jeg hele tiden følte at hun krevde noe jeg ikke kunne gi. Sånn sett så vil kanskje jenta til TS også dumpe TS. Og ikke han nødvendigvis være den som dumper henne. Mas om å gjøre noe man ikke er komfortabel med orker man ikke i lengden.

Skrevet
Kvinnene her skjønner ikke at selv om hun opplever sexen som den heftigste hun noensinne har hatt, betyr ikke det at han også opplever det slik.

Dette sier faktisk ganske mye om dagens kjønnsroller når det gjelder sex: Han forsøker å tilfredsstille henne samtidig som hun er den suverene dommer over hvorvidt sexen er god eller ikke.

Problemet er vel at han tror han må tilfredstille henne mer enn hun egentlig forventer eller har behov for. Du trenger ikke ta jenta i analen hengende fra en trapes for å ha det spennende eller for å tilfredstille henne. Du må ikke alltid overgå deg selv eller evnt. ekser. Jo, du kan være eventyrlysten. Men det handler ikke om å skulle "toppe" alt annet hele tiden. Og bare erfare for erfaringens skyld.

Her viser du jo bare at det Gjest Mann skrev holder stikk: Denne tråden handler om TS og hva han ønsker i seksuallivet. Likevel snakker mange av jentene her utelukkende om hva hun ønsker, hva som skal til for å gjøre henne tilfreds. Det er altså ikke vi menn som i dette tilfelle er ensidig opptatt av å tilfredsstille kvinnen, det er kvinnene i tråden som gang på gang terper på at TS burde være fornøyd så lenge dama er fornøyd.

Å gi vår kvinne sterke kicks er viktig for de fleste av oss, men det er ikke det eneste som betyr noe, vi har faktisk egne lyster og preferenser utover dette å tilfredsstille henne. Men selvsagt er det viktig å finne noen man passer så noenlunde sammen med; i gode forhold strekker man seg, adopterer litt av den andres seksualitet, skaper en felles plattform, men det krever at man har en del felles i utgangspunktet, om ikke annet så en felles åpenhet for den andres kinks og fantasier. :)

Gjest voksen dame
Skrevet

Hvis jeg VET at noe er vondt så gjør jeg det ikke, uansett hvor glad jeg er i mannen. Men andre ting som er greit nok kan jeg nok gjøre, hvis det derimot er favoritten til gubben og det er kun det han har lyst til å gjøre så blir det noe annet og motsatt vei. Sex handler om å gi og ta.

Fordi om man nekter en type stilling så betyr ikke det at man kun har sex hver fredag, eller "slipper" til mannen en gang i blant som en tjeneste, hvordan i all verden får du den forståelsen av alle de innleggene som har blitt skrevet i denne tråden? I min verden har man sex når man har lyst og hva slags sex man har lyst til akkurat der og da varierer. Og det ser jeg andre jenter her inne skriver også, samtidig med en forståelse for at hvis noe er opplevd som smertefullt tidligere så er man ikke forpliktet til å ha akkurat denne stillingen med alle man er sammen med. Uten at mangel på akkurat den stillingen gjør resten av sexlivet fantasiløst og kjedelig.

Gjest voksen dame
Skrevet

Da regner jeg med at mannen har vett til å fortelle at han ikke er fornøyd med sexlivet til partneren sin i stedet for å spørre på et forum om han skal dumpe henne. Kommunikasjon er alfa og omega i et forhold, især når det gjelder sex og det virker på meg som om det kun er de som bedriver BDSM (unnskyld hvis bokstavene er feilplassert) som tar den kommunikasjonen på alvor.

Hvis mannen min hadde vært misfornøyd så hadde jeg forventet at han tok det opp med meg og at vi to sammen ordnet opp sånn at vi begge fikk et sexliv vi var fornøyde med. Nå er mannen min heldigvis av den voksne typen og har forstått hva kommunikasjon betyr for et forhold, det vet vi begge heldigvis.

Gjest Torgeir
Skrevet
Om du vil kalle deg eventyrlysten eller ikke er ikke vesentlig for meg. Det jeg ønsket å få frem er at jenter som er eventyrlystne i forhold til det jeg legger i ordet naturlig nok ofte vil oppleve sine sterkeste kicks nettopp i settinger der de lever ut sine forbudte fantasier.

En kvinnens fantasi (eventyrlyst) kan være en annen kvinnes mareritt!! For å sette det på spissen. Men begge to kan være minst like eventyrlystne!!! Som mann som har hatt en del kvinner vet jeg noe om dette.

Det jeg tror du mener Cuckold er at man kan få et stort kick ut av å gjøre noe som er litt forbudt. Noe som er litt på siden av den jevne middelvei. Det som føles som forbudt for en kvinne kan være veldig normalt og "lite spennende" for en annen. Sistnevnte vil da kanskje ha enda mer "mørke" fantasier. Det som til slutt kan bli litt "trist" med dette (selv om det er spennende) er at det skal så mye til å få eller gi et "kick". At man (både mann og kvinne) må leve opp til det å være spennende og eventyrlysten.

Dette handler altså ikke bare om henne og hennes opplevelse, selv om den er viktig også for ham, temaet i denne tråden er slik jeg forstår det først og fremst hans opplevelse, hans ønsker. Som altså ikke utelukkende består i å tilfredsstille henne. (Selv om det sikkert kunne vært kjekt ;) )

I ethvert forhold så vil man kunne oppleve å ha ønsker om opplevelser som ikke nødvendigvis består i at man (også) skal tilfredstille den andre parten. Uavhengig om man er kvinne eller mann så kan man fint gjøre ting for å tilfredstille den andre uten at det gir en selv den største nytelsen. Men hvis det er ting som byr en imot (mulig at anal byr ts sin dame imot etter hennes erfaringer) så synes jeg det blir veldig egoistisk å kreve at hun skal gjøre det bare for å tilfredstille ts.

Hverken kvinne eller mann skal vel stå med lua i hånda og takke for å få lov til å være med på noe den andre bestemmer. Tøffel er man fordi man tillater seg selv å være det. Du får ikke spennende sex bare fordi at jenta legger til godvilje men fordi du selv er en god elsker! Personlig har jeg ikke hatt de store problemene med å få kvinner "med på" å gjøre spennende ting. Men det har stort sett vært sånn at kvinnen selv har hatt lyst i utgangspunktet - jeg har ikke måttet stå med lua i hånda og be....

Den settingen med at kvinner en gang i blant slipper til mannen for sex som for å gjøre mannen en tjeneste kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i.

Og å konstruere opp en slik setting bare for at en kvinne ikke vil ha anal er rimelig mye ris til egen bak for mannen.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

For mange menn kan det tildels handle om å "toppe" tidligere erfaringer. Det er en del av det som gjør sexen fantastisk. Han blir beruset av følelsen av at hun vil gjøre noe ekstraordinært sammen med ham.

Er det virkelig så vanskelig å for en gang skyld tenke på mannens nytelse i stedet bare for sin egen? Selv om du ikke får kick av å henge i trapesen, så gjør kanskje han det. Og selv om du svever i den syvende himmelk av å ri typen, så er det ikke sikkert han gjør det.

Denne tråden bekrefter alle mine fordommer om den gjennomsnittlige vestlige kvinnes forskrudde syn på sex.

Gjest Gjest_Max_*
Skrevet
Det jeg tror du mener Cuckold er at man kan få et stort kick ut av å gjøre noe som er litt forbudt. Noe som er litt på siden av den jevne middelvei. Det som føles som forbudt for en kvinne kan være veldig normalt og "lite spennende" for en annen. Sistnevnte vil da kanskje ha enda mer "mørke" fantasier. Det som til slutt kan bli litt "trist" med dette (selv om det er spennende) er at det skal så mye til å få eller gi et "kick". At man (både mann og kvinne) må leve opp til det å være spennende og eventyrlysten.

Nettopp!!!

Og Cuckold forstår nok at noen får kick av normal sex. Det er bare at han synes det er kjedelig. For ham må det være en kvinne som tørr å utforske sine forbudte fantasier.

Da blir det for enkelt for Cuckold når Aline sier at hun får minst like stort kick av å bare ri sin kjære. Fordi han forstår ikke Alines følelsesperspektiv på det hele.

Personlig får jeg veldig kick av min partners nytelse - uavhengig av hva det er seksuelt som gir stimulansen. Og det samme går andre veien. Hun får kick av å se meg nyte sex med henne. Vi kan gjøre ting som jeg spesifikt har bedt om. At hun ikke vil gjøre noe? Ja det har skjedd. Det har også skjedd at hun senere har kommet tilbake og sagt at hun har lyst til å prøve. Jeg kan der og da bli skuffet om hun har sagt nei. Men jeg har aldri følt meg avvist. Det er mulig hun har gjort ting med andre som hun ikke gjør med meg, men det har ingenting med meg og vårt forhold å gjøre. Som ung mann/gutt er det mulig man blir sjalu på hva jenta har gjort med andre (eller hva man tror hun har gjort). Men som voksen forstår man at alle kommer med en fortid og at man også selv har erfaringer, noen man vil dele og andre man vil beholde for seg selv.

Man må ha vett til å kommunisere. Hjernen er vår mest erogene sone.

Skrevet
For mange menn kan det tildels handle om å "toppe" tidligere erfaringer. Det er en del av det som gjør sexen fantastisk. Han blir beruset av følelsen av at hun vil gjøre noe ekstraordinært sammen med ham.

Er det virkelig så vanskelig å for en gang skyld tenke på mannens nytelse i stedet bare for sin egen? Selv om du ikke får kick av å henge i trapesen, så gjør kanskje han det. Og selv om du svever i den syvende himmelk av å ri typen, så er det ikke sikkert han gjør det.

Denne tråden bekrefter alle mine fordommer om den gjennomsnittlige vestlige kvinnes forskrudde syn på sex.

Gi og ta, komunikasjon og gjensidig respekt, da opplever jeg å ha et rikt sexliv. Og selvfølgelig handler det om begge partes nytelde og opplevelse.

Og dette handler på ingen måte om vestlige kvinners syn på sex.

Skrevet
En kvinnens fantasi (eventyrlyst) kan være en annen kvinnes mareritt!! For å sette det på spissen. Men begge to kan være minst like eventyrlystne!!! Som mann som har hatt en del kvinner vet jeg noe om dette.

Det kan ofte gi et ekstra kick å gjøre noe som er litt skummelt, noe man har fantasert om, men kanskje ikke har vært helt sikker på at man ville våge. Jeg har likevel ikke noe problem med å se at kvinner kan være forskjellige på dette området, men så er det da heller ikke slik at tråden i utgangspunktet dreier seg om å gi kvinnen hennes sterkeste kicks.

Dette er bare en side av det, noe jeg selv trakk frem, noe som har vært viktig for meg, men likevel ikke det eneste som betyr noe. Jeg har jo evnen til å få mine egne kicks også. Og det er jo ikke slik at disse alltid kommer gjennom hennes kicks. Selv om det selvsagt er fantastisk når vi opplever våre sterkeste kicks sammen.

Dette handler altså ikke bare om henne og hennes opplevelse, selv om den er viktig også for ham, temaet i denne tråden er slik jeg forstår det først og fremst hans opplevelse, hans ønsker. Som altså ikke utelukkende består i å tilfredsstille henne. (Selv om det sikkert kunne vært kjekt ;) )

I ethvert forhold så vil man kunne oppleve å ha ønsker om opplevelser som ikke nødvendigvis består i at man (også) skal tilfredstille den andre parten. Uavhengig om man er kvinne eller mann så kan man fint gjøre ting for å tilfredstille den andre uten at det gir en selv den største nytelsen. Men hvis det er ting som byr en imot (mulig at anal byr ts sin dame imot etter hennes erfaringer) så synes jeg det blir veldig egoistisk å kreve at hun skal gjøre det bare for å tilfredstille ts.

Det er vi helt enige om. Har man et fritt og vågalt sexliv tror jeg heller ikke det betyr all verdens om man må unnvære analsex. Det er vel først og fremst i forhold der seksuallivet er begrenset av hemninger eller manglende vilje til å eksperimentere dette vil svi.

Gjest voksen dame
Skrevet
Nettopp!!!

Og Cuckold forstår nok at noen får kick av normal sex. Det er bare at han synes det er kjedelig. For ham må det være en kvinne som tørr å utforske sine forbudte fantasier.

Da blir det for enkelt for Cuckold når Aline sier at hun får minst like stort kick av å bare ri sin kjære. Fordi han forstår ikke Alines følelsesperspektiv på det hele.

Personlig får jeg veldig kick av min partners nytelse - uavhengig av hva det er seksuelt som gir stimulansen. Og det samme går andre veien. Hun får kick av å se meg nyte sex med henne. Vi kan gjøre ting som jeg spesifikt har bedt om. At hun ikke vil gjøre noe? Ja det har skjedd. Det har også skjedd at hun senere har kommet tilbake og sagt at hun har lyst til å prøve. Jeg kan der og da bli skuffet om hun har sagt nei. Men jeg har aldri følt meg avvist. Det er mulig hun har gjort ting med andre som hun ikke gjør med meg, men det har ingenting med meg og vårt forhold å gjøre. Som ung mann/gutt er det mulig man blir sjalu på hva jenta har gjort med andre (eller hva man tror hun har gjort). Men som voksen forstår man at alle kommer med en fortid og at man også selv har erfaringer, noen man vil dele og andre man vil beholde for seg selv.

Man må ha vett til å kommunisere. Hjernen er vår mest erogene sone.

Helt enig.

Det cuckold ikke forstår er at en kvinne som kan digge normal sex gjerne også kan være med på å utforske sine forbudte fantasier, det er ikke enten det ene eller det andre. Er det ikke fint at man kan ha glede av mye?

Samtidig må jeg få si at hvis man hele tiden skal utforske det som er spennende, hvor langt skal man utforske når det som er ferdig utforsket blir kjedelig fordi det blir gjentatt for ofte? Etter hvert skal det, som Torgeir sier, mer og mer til for å få et kick. Hvis jeg skal henge i en trapes hver gang jeg skal ha sex så blir det nok kjedelig etter hvert, men trapes som krydder er noe annet. Rutine er kjedelig, derfor må man krydre med andre ting for å få en variasjon.

Torgeir og Max er to menn som har forstått det, at man kan ha det moro og deilig med alle typer sex alt etter anledningen.

Gjest voksen dame
Skrevet
Gi og ta, komunikasjon og gjensidig respekt, da opplever jeg å ha et rikt sexliv. Og selvfølgelig handler det om begge partes nytelde og opplevelse.

Og dette handler på ingen måte om vestlige kvinners syn på sex.

jepp!

Gjest Fri kvinne
Skrevet
Her viser du jo bare at det Gjest Mann skrev holder stikk: Denne tråden handler om TS og hva han ønsker i seksuallivet. Likevel snakker mange av jentene her utelukkende om hva hun ønsker, hva som skal til for å gjøre henne tilfreds. Det er altså ikke vi menn som i dette tilfelle er ensidig opptatt av å tilfredsstille kvinnen, det er kvinnene i tråden som gang på gang terper på at TS burde være fornøyd så lenge dama er fornøyd.

Her blander du sammen ts sin historie og det jenter i denne tråden har skrevet om sine personlige ting.

TS skriver om sine behov (det lille han har skrevet). Det han ikke sier et pipp om er at han har noen respekt eller forståelse for sin dame. Og det er nettopp det som provoserer. Han virker som å mangle empati og forståelse for at damen han ikke vil ha anal.

Det handler da ikke om at han bare skal gjøre ting som gir henne tilfredstillelse. Man at han må avstå fra denne kanskje ene tingen som byr henne imot. Kan hende hun er villig til å gjøre en drøss med andre ting som kanskje ikke gir henne en eneste orgasme og som kun gir ts nytelse. Men anal er da ikke en av de tingene.

Vi terper ikke på at TS burde være fornøyd så lenge dama er fornøyd.

Her blander du igjen.

Noen menn/gutter har skrevet om at jenter "krever så mye". Jenter har da svart med at nei, noen ganker skal det faktisk svært lite til. Man trenger ikke alltid de "storehøyder" og "akrobatikk" og å kopiere pornofilmer får å få en stor opplevelse.

Ja, det kan hende at dere gutta

Å gi vår kvinne sterke kicks er viktig for de fleste av oss, men det er ikke det eneste som betyr noe, vi har faktisk egne lyster og preferenser utover dette å tilfredsstille henne. Men selvsagt er det viktig å finne noen man passer så noenlunde sammen med; i gode forhold strekker man seg, adopterer litt av den andres seksualitet, skaper en felles plattform, men det krever at man har en del felles i utgangspunktet, om ikke annet så en felles åpenhet for den andres kinks og fantasier. :)

På samme måten er det viktig for oss jenter å gi dere gutta store kicks, men ikke alltid det som betyr noe. Selvfølgelig er det sånn!!! Vi jenter (ihvertfall vi voksne) vet da at dere menn har egne lyster og preferanser!!! Vi forventer da heller ikke at dere bare skal tilfredstille oss og gi blaffen i dere selv. Hallo??? En gode elsker er faktisk en som vet hva han selv vil ha, som vet hva som tenner seg selv og som har preferanser han kan introdusere deg for. Samtidig bør han også være åpen for sin kvinne og kunne tilfredstille henne. Gi og ta ikke sant?

I tillegg så kan kvinner også gi seg selv store kicks - vi er ikke avhengig av mannen for å få til det. Og da snakker jeg ikke om solo-sex. Jeg kan få store kicks ut av hva jeg selv legger opp til med en mann. Jeg overlater ikke dette ene og alene til mannen. Dette tror jeg gjelder for mange kvinner i dag. Og det at man har denne seksuelle bevisstheten gjør også at man blir bevisst på det man ikke vil. Noen ganger faller det negativt ut for mannen (på samme måte kan det være andre veien). Men det er jo bare en konsekvens av at vi har blitt mer seksuelt frigjorte. Vi tørr å gjøre ting, prøve ting. Men konsekvensen kan bli at vi finner ut at eneklte ting ikke passer.

Jeg har svært ofte sex fordi jeg bare vil ha en orgasme. Og jeg vet at det får jeg lettest når jeg blir tatt bakfra og kan stimulere klitoris selv. Da handler det ikke om kicks eller at jeg primært vil gi min partner nytelse. Men det er fint om han nyter det han også.

Hadde en elsker som ikke var vandt med at damer sa ifra om hva de ville og han fikk kjempekick av at jeg "kommanderte" ham dit bak.

En gang i blandt er man litt egostisk seksuelt. Andre ganger (og oftest faktisk) ønsker man et samspill. Begge deler kan være like eventyrlystent! Og sex handler jo ikke om å gå hele veien ut hver eneste gang heller

Skrevet
Det cuckold ikke forstår er at en kvinne som kan digge normal sex gjerne også kan være med på å utforske sine forbudte fantasier, det er ikke enten det ene eller det andre. Er det ikke fint at man kan ha glede av mye?

Det var nytt for meg. :gjeiper: At jeg ikke skulle forstå det. Jeg har aldri hatt et seksualliv der vi ikke nyter vanlig samleie. Så for meg har det aldri vært enten eller.

Men jeg tror ikke vi ville fått denne tråden hvis TS hadde hatt et vågalt og spennende seksualliv. For en mann som har det spennende i sexlivet vil neppe se det som verdens undergang om han ikke får analsex. Når TSs kjæreste har gitt forgjengeren anal med påfølgende oral uten rengjøring, mens hun ikke engang vil ha analsex med ham, svir det fordi dette fortoner seg som sterkere og mer sanseløs enn den sexen han får ha med henne.

Skrevet
Her blander du sammen ts sin historie og det jenter i denne tråden har skrevet om sine personlige ting.

Nå står jo "TS" for trådstarter, så temaet for tråden er satt av førsteinnlegget. Om kvinnenene heller vil snakke hovedsaklig om sine behov er det nok av tråder der kvinner har tatt opp problemer sett fra kvinneståsted. De fleste menn ønsker å se sin kvinne tilfredsstilt, men dette er ikke det eneste som betyr noe, vi har også evnen til å få våre egne kicks. Og denne tråden handler slik jeg oppfatter TS først og fremst om opplevelsen av å bli forfordelt, at hun gir deg mindre enn hun har gitt tidligere menn.

Gjest Gjest_Maja_*
Skrevet
Nå står jo "TS" for trådstarter, så temaet for tråden er satt av førsteinnlegget. Om kvinnenene heller vil snakke hovedsaklig om sine behov er det nok av tråder der kvinner har tatt opp problemer sett fra kvinneståsted. De fleste menn ønsker å se sin kvinne tilfredsstilt, men dette er ikke det eneste som betyr noe, vi har også evnen til å få våre egne kicks. Og denne tråden handler slik jeg oppfatter TS først og fremst om opplevelsen av å bli forfordelt, at hun gir deg mindre enn hun har gitt tidligere menn.

Men er det forfordeling når hun i ettertid ikke liker det lenger? Kanskje ikke likte det da heller?

Føler ts at det et forfordeling fordi han ikke får henne til å fornedre seg for ham slik hun gjorde for andre? Er det det han er ute etter?

Når kvinnene her i tråden har snakket om sine behov så handler jo det om å gi denne ukjente dama til ts en stemme. Prøve å forklare hvordan dette oppleves ut fra en kvinnes ståsted. Utifra erfaringer vi kvinner har vedr. det å bli presset til å gjøre noe vi ikke vil. Snakke om våre erfaringer om hva som er spennende sex. Villighet til å tilfredstille en partner. Hvor langt vi kan/vil strekke oss. Hvilke grenser vi har og hvorfor.

Hvis vi så strengt skal holde oss til ts sitt tema - får ikke analsex - så burde jo du Cockold også ha kuttet en god del i dine innlegg her!!

Skrevet

Sannheten er at de fleste kandidatene kom til å halvt omkomme av røykhoste, og senestrekk i utrente knær, av å henge i trapés...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...