Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #241 Skrevet 13. august 2009 Nå her jeg lest hele greia og har ledd mye. Ikke fordi ikke tema er seriøst nok, men fordi vi har så forskjellige syn på ting. Og jeg har nok ikke endret standpunkt etter første innlegg: Det er forskjell på om selvfølelsen/selvtilliten sitter i hjertet eller i pikken. Eller fitta for den saks skyld. Skulle jeg målt min verdi etter mine menns giverglede til andre så hadde jeg kanskje vært verdt min vekt i gull eller fullstendig verdiløs. Men siden jeg ikke bruker deres giverglede til sine forrige som målestokk så vet jeg ikke. Jeg er bra nok som meg selv, med alle mine erfaringer og også uten en del erfaringer. Uansett lykke til med dilemmaet TS! PS; MANN! hadde nok gitt meg lyst til å prøve det meste mellom himmel og jord i forhold til sex med sin innstilling....
Gjest Gjest_Bunny_* Skrevet 13. august 2009 #242 Skrevet 13. august 2009 Jeg tenker at for oss jenter så blir det lettere å forstå dette hvis vi tenker smykker. Smykker? Ja. Tenk deg at du er sammen med en fyr. Til jul får du en søt sølvring. Kjempefin er den. Til bursdagen gir han deg et lekkert sølvarmbånd. Flott det også. Du er så fornøyd. Så får du et par fine øredobber. Der er ingen spesiell anledning, og de er ikke spesielt dyre. Men det er en kjempesøt ting av ham å gjøre. Bare fordi han er glad i deg. Og så.... Du blir kjent med vennegjengen hans og i et selskap hvor folk som kjenner hans eks blir det snakk. Du får høre at eksen hans fortsatt bruker det diamantøredobbene som DIN kjæreste ga henne. Diamanter??? Du har aldri fått diamanter???? Det var et matchende gullkjede med diamant også ja??? Ok..... Og du har bare fått enkle sølvsmykker.... Hvorfor ga han dette til henne og ikke til deg??? Sånn føler kanskje gutta det når det gjelder sex også?
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #243 Skrevet 13. august 2009 Hadde ikke spilt noen rolle om det var smykker, sex, reiser, bil, fotballag, mat, slott, land eller andre ting. Jeg hadde fortsatt ikke målt meg selv i forhold til hva han har/ hadde gjort/gitt til andre. Tro det eller ei.
Cuckold Skrevet 13. august 2009 #244 Skrevet 13. august 2009 du sier mye smart cuckold, skjønner at man har grubla en stund til å komme til de konklusjoner der. Det damene på forumet her ikke skjønner er at menn flest inkludert meg selv vil helst bli husket på som den karen som bare pulte på dama og ga faen ellers. Ikke den karen dama ga faen i. God spissformulering. :gjeiper: Og du har nok rett, dette gjelder nok de fleste menn. Selv om ikke alle har ønsket at dette skal være valget.
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 13. august 2009 #245 Skrevet 13. august 2009 Herregud.. Jeg gadd ikke lese alle svarene, men det overrasket meg at noen mente dette var en helt ok grunn å bryte for. Altså, for all del, er du først inne på tanken for å avslutte et forhold fordi dama har sugd eksen etter analsex, så ja, da mener jeg absolutt du skal gjøre det. Mye glad i henne kan du vel ikke være da vel?? Har selv sugd mannen min en gang etter analsex, rett og slett fordi ingenting med han er "ekkelt" for meg. Nå forteller ikke jeg min mann hva som har skjedd med andre menn, men skulle det av en eller annen grunn kommet frem, så tenker jeg bare at dersom det er en grunn til å avslutte forholdet med meg, ja, da skal han jammen gjøre det. JA, jeg har tidligere seksuell erfaring, kanskje har jeg til og med vært med på ting min mann ikke likte, og det har muligens han også? Men faen, jeg er jo voksen. Har da vel ingen problemer med at han har en fortid, og jammen håper jeg da at han har kost seg før min tid. Nå mener jeg det er svært uheldig at seksuelle erfaringer fra tidligere dukker opp i et nåværende forhold, men skulle det skje, så haddet det ikke blitt skilsmisse av den grunn. SÅ sjalu kommer jeg aldri til å bli. Men ts: Du ønsket råd om du skulle gjøre det slutt. JA!! Bare det at du må spørre om råd til noe sånt sier meg at du absolutt bør gjøre det slutt.
Cuckold Skrevet 13. august 2009 #246 Skrevet 13. august 2009 Jeg er faktisk veldig veldig enig med deg. Og det stemmer nok at det jeg kaller gjøre noe annet er det som du kaller kompensasjon. Men kompensasjon er noe man skal gi eller finne på sammen. Ikke noe som man skal kreve som plaster på såret. Skjønner? Jeg er helt for din versjon 2 over. Følger man den så tror jeg heller ikke man havner i situasjonen til TS hvor han føler for å dumpe dama si. Og det at de er i den situasjonen er like mye TS sin feil som dama hans. Han forventer seg noe hun ikke kan gi - og forstår nok heller ikke konseptet med kompensasjon og det å finne noe sterkt seksuelt sammen som de kan ha som par. Nettopp. Setningen: "Jeg vil ikke la han få gjøre det samme som min eks, men jeg vil likevel sørge for at han ikke kommer dårligere ut." Personlig så har jeg litt vansker med det å sammenligne mine ekser/elskere og skulle si at de seksuelle forholdene liksom skal være så likestilte. At min elsker skal komme godt kommer også mye an på hva han bidrar med! Ikke bare på hva jeg lar ham få lov til. Greit nok, men her må du huske i hvilken sammenheng jeg sa det. Det er heldigvis ikke slik at alle menn befinner seg i samme situasjon som TS. Jeg har riktignok selv opplevd noe tilsvarende i et par forhold, og også sett det fra motsatt side og fra sidelinjen, men jeg vil likevel ikke gå så langt som til å si at dette er normalen, noe alle menn må regne med å oppleve i ethvert forhold. Og i forhold der du ikke har spesielle sperrer eller hang ups blir det vel aldri naturlig å tenke slik. Det er først når du vet at det er noe han ikke kan få - som du har gitt til andre - det kunne vært hyggelig om du tenkte slik. Hvis du var min dame. For å være veldig privat: Jeg var sammen med en som tente på å late som om han voldtok meg. Jeg lot ham gjøre det EN gang. Visst ble han tent og hadde sikkert DEN opplevelsen. For meg var det bare skremmende. Jeg kan risikere (om jeg forteller det) at en ny kjæreste vil prøve det samme. KAN HENDE jeg sier ja. Men da går det på at vi har vært sammen lenge og at jeg føler meg mer enn 100% trygg. Men det heller nok mest til at jeg sier nei fordi jeg følte at det ikke var noe seksuelt... jeg ble bare skremt. Mener du da at jeg skal gi min nye kjæreste en seksuell opplevelse som skal matche den min tidligere elsker hadde? Jeg vet at for meg så er det ikke så viktig å matche de jentene som mine kjærester har hatt før. Jeg føler ikke noen trang til å kreve at jeg skal bli tilfredstilt like bra som jenter har blitt før. Jeg vil bli tilfredstilt ut i fra hvem jeg er og hva jeg liker. Jeg vil ikke bli målt på noen andres seksuelle skala. Og kanskje skal det mer til å tilfredstille noen og mindre til å tilfredstille andre. Du må "toppa heile driten" for å klare å tilfredstille en mann mens det holder å bare vise seg i sexy undertøy og ha misjonær med en annen. Derfor er det viktig å kjenne hverandre. Og ikke sammenligne så mye med hva man har gjort i fortiden!! Ja, man tilpasser seg den andre, det går begge veier. Det er vel ikke slik at jeg nødvendigvis ville ønske at kjæresten min gjorde akkurat det samme med meg som med den forrige. Men det som vil føles litt sårt er om hun har vært mye villere og mer vågal med andre, gått lenger og hatt sterkere kicks med dem. Det handler altså ikke om å kopiere seksuelle scener, men om å kunne utforske det seksuelle sammen med samme grad av eventyrlyst og vilje til å utfordre seg selv som i tidligere forhold. Du er en kul fyr Cockold. Herlig med menn som tenker når det gjelder sex og forhold mellom menn og kvinner!!! Det i seg selv er jo en turn-on for oss kvinner!! Kompliment til deg!!! Takk! Det var et fint kompliment.
Ella_Grey Skrevet 13. august 2009 #247 Skrevet 13. august 2009 ... 2.Som en maksimalvariant, alt det en av partene tenner på og som den andre ikke har noe direkte imot. Har man en slik innstilling blir det naturlig å komme partneren i møte når man har muligheten til det, men det betyr ikke at man ikke kan reservere seg når det er noe man absolutt ikke vil. Men da er det ikke så farlig, for man har jo likevel en vilje til å komme han/henne i møte på en haug av andre områder. ... Etter å ha vært på dette forumet en stund innser jeg at jeg må ha vært ganske heldig i forholdene mine, for jeg har stort sett hatt sånne forhold. Og har trodd at det var ganske normalt Selvfølgelig har jeg gjort ting som ikke egentlig gav meg noe, men jeg gjorde det fordi han hadde så lyst. Nå var det relativt uskyldige ting som å prøve ut stillinger utenom de vanlige(som er greit for jeg er ganske fleksibel), eller at han binder meg med strømpene mine -som ikke gav meg noe annet jeg ble mer tent fordi han ble så tent. Og ikke ting som to'ern eller pretend rape, som jeg uten dårlig samvittighet har sagt nei til fordi vi generelt sett hadde mye bra sex, og som derfor ikke ble noen stor greie at han ikke fikk.
aline Skrevet 14. august 2009 #248 Skrevet 14. august 2009 Men det som vil føles litt sårt er om hun har vært mye villere og mer vågal med andre, gått lenger og hatt sterkere kicks med dem. og jeg skjønner at enhver sexinteressert mann (og kvinne) vil ønske at man sammen utforsker og leker og prøver ting man ønsker å prøve. Men det er dette med å "hatt sterkere kicks med dem", som jeg undres over. Jeg kan bare se utifra meg selv, og joda, jeg har utforsket endel jeg, sikkert gjort ting noen synes er superheftige, mer vågale en hva jeg foreløpig gjør med min nåværende. Men jeg har den beste sexen jeg noensinne har hatt NÅ!! Med ham jeg er med nå, ikke fordi vi utforsker så mange forskjellige teknikker og ting, enda ihvertfall, men fordi med ham nyter jeg faktisk tusen ganger mer en jeg kan huske å ha følt med noen andre. Altså til tross for å ha gjort ting med andre, som kanskje andre ser på som "heftigere" og burde gitt sterkere kicks. Jeg har mye heftigere sex, og mye større kicks (og ikke minst, mange flere orgasmer) bare ved å ri min nåværende, en jeg noengang hadde når jeg prøvde meg på trekant som singel og ung. Dette til tross for at trekant nok for mange høres myyyyye mer spennende ut en å ri, noe det for meg altså ikke var. Sett i TS' situasjon, så er det jo overhode ikke sikkert at hans kjæreste hadde noe som helst slags kick av analsex, heller ikke når hun gjorde det før. Det er overhode ikke sikkert hun fikk samme orgasmer eller tente på det han gjorde. Så for HENNE er det jo overhode ikke sikkert at analsex er noe bra.
BlackAcid Skrevet 14. august 2009 #249 Skrevet 14. august 2009 og jeg skjønner at enhver sexinteressert mann (og kvinne) vil ønske at man sammen utforsker og leker og prøver ting man ønsker å prøve. Men det er dette med å "hatt sterkere kicks med dem", som jeg undres over. Jeg kan bare se utifra meg selv, og joda, jeg har utforsket endel jeg, sikkert gjort ting noen synes er superheftige, mer vågale en hva jeg foreløpig gjør med min nåværende. Men jeg har den beste sexen jeg noensinne har hatt NÅ!! Med ham jeg er med nå, ikke fordi vi utforsker så mange forskjellige teknikker og ting, enda ihvertfall, men fordi med ham nyter jeg faktisk tusen ganger mer en jeg kan huske å ha følt med noen andre. Altså til tross for å ha gjort ting med andre, som kanskje andre ser på som "heftigere" og burde gitt sterkere kicks. Jeg har mye heftigere sex, og mye større kicks (og ikke minst, mange flere orgasmer) bare ved å ri min nåværende, en jeg noengang hadde når jeg prøvde meg på trekant som singel og ung. Dette til tross for at trekant nok for mange høres myyyyye mer spennende ut en å ri, noe det for meg altså ikke var. Sett i TS' situasjon, så er det jo overhode ikke sikkert at hans kjæreste hadde noe som helst slags kick av analsex, heller ikke når hun gjorde det før. Det er overhode ikke sikkert hun fikk samme orgasmer eller tente på det han gjorde. Så for HENNE er det jo overhode ikke sikkert at analsex er noe bra. Hør hør... Jeg er enig med du.. Sånn tenker jeg det også.. Kicks er vel ikke nødvendigvis å ha analsex mens en hopper i fallskjerm i kledd som julenisser?
Gjest Gjest_Sylvia_* Skrevet 14. august 2009 #250 Skrevet 14. august 2009 Å si nei til analsex trenger ikke bety at du er prippen eller har mistet eventyrlysten. Det kan være så enkelt som at du synes det er vondt. Rompehullet er ikke akkurat jenters mest erogene sone! Og noen synes at det er vondt. Gutter som ikke forstår dette bør kanskje være så eventyrlystne selv at de sier ja til å stikke rompa i været og få seg en omgang med en dildo! Videre så er det vel ikke særlig god overtalelsesteknikk fra ts å kalle samboeren sin for horete og true med å dumpe henne hvis hun ikke vil ha anal.
Lizzee Skrevet 14. august 2009 #251 Skrevet 14. august 2009 Mye fjas i denne tråden, men Cuckold, Lillelady, "utlogget bruker" og ikke minst Aline har gjennomtenkte og reflekterte innlegg. "Jeg vil ikke la han få gjøre det samme som min eks, men jeg vil likevel sørge for at han ikke kommer dårligere ut." For meg handler det om at han skal komme like godt ut av det som meg når vi har sex. Eksen min er ikke med opp i senga!!! Å gi og ta handler ikke om å gi ens nåværende det samme som man ga til eksen. For meg handler om at jeg vil gi min kjære samme nytelse som han gir meg. Jeg vil gi ham samme kick som han gir meg. Jeg vil gjerne gi ham større nytelse og større kick! Men det skal være ut ifra opplevelsen han har med meg og ikke utifra visse handlinger jeg utførte med andre! og jeg skjønner at enhver sexinteressert mann (og kvinne) vil ønske at man sammen utforsker og leker og prøver ting man ønsker å prøve. Men det er dette med å "hatt sterkere kicks med dem", som jeg undres over. Jeg kan bare se utifra meg selv, og joda, jeg har utforsket endel jeg, sikkert gjort ting noen synes er superheftige, mer vågale en hva jeg foreløpig gjør med min nåværende. Men jeg har den beste sexen jeg noensinne har hatt NÅ!! Med ham jeg er med nå, ikke fordi vi utforsker så mange forskjellige teknikker og ting, enda ihvertfall, men fordi med ham nyter jeg faktisk tusen ganger mer en jeg kan huske å ha følt med noen andre. Altså til tross for å ha gjort ting med andre, som kanskje andre ser på som "heftigere" og burde gitt sterkere kicks. Jeg har mye heftigere sex, og mye større kicks (og ikke minst, mange flere orgasmer) bare ved å ri min nåværende, en jeg noengang hadde når jeg prøvde meg på trekant som singel og ung. Dette til tross for at trekant nok for mange høres myyyyye mer spennende ut en å ri, noe det for meg altså ikke var. Sett i TS' situasjon, så er det jo overhode ikke sikkert at hans kjæreste hadde noe som helst slags kick av analsex, heller ikke når hun gjorde det før. Det er overhode ikke sikkert hun fikk samme orgasmer eller tente på det han gjorde. Så for HENNE er det jo overhode ikke sikkert at analsex er noe bra. Aline. Jeg er så 100% enig i alt du har skrevet i denne tråden. Det er jo dette det handler om! Man kan ha prøvd og vært med på mye spennende. Men når begjæret virkelig er tilstede så blir det både heftigere og større kicks ut av det. Selv når man har noe som enkelte mener er et "kjedelig" samleie. Det betyr ikke at man ikke er eventyrlysten eller har mistet evnen til å utforske og prøve nye ting. Hvis jeg ikke har lyst til noe så betyr det ikke at jeg har "brukt det opp" på andre. Og det å teste ut sine egne grenser er mye lettere når man har en kjærlig og forståelsesfull partner. Min fortid og mine erfaringer har gjort meg til den jeg er. Det samme gjelder min partner. Jeg synes det er mye mer spennende å ha en mann med erfaringer, erfaringer som jeg kan nyte godt av og vice versa. Og jeg må også respektere negative erfaringer som gjør at han til visse ting sier nei. Noen erfaringer har man kanskje ikke lyst til å ta med seg videre. Om handlingen i seg selv har vært spennende så er det ikke sikkert at opplevelsen var god. Som gjest over sa så trenger man ikke være prippen eller ha mistet eventyrlysten fordi man sier nei. Hvis du som mann fremdeles drømmer om å få oppleve en spesiell handling som din kvinne har fra sin fortid (eller som er helt ny) så er det viktigst av alt at du sørger for at opplevelsen blir god! Og at du fokuserer på kvinnen du vil ha opplevelsen sammen med og ikke har fokus på hva eksen eventuelt "fikk".
Lotta35 Skrevet 14. august 2009 #252 Skrevet 14. august 2009 Selvfølgelig skal man begrunne sitt nei. Man skal snakke sammen. På den måten oppnår man også forståelse for hvorfor man sier nei. Og kan komme frem til andre ting som man vil gjøre. Også ender kanskje kvelden i veldig god sex allikevel!! Man kan fint begrunne sitt nei, uten å dra x opp i senga. Hvis man holder seg til sin egen kropp og lyst. De mentale bildene blir ofte større og værre en de de i realiteten er, derfor bør en ungå å fortelle i detalj hva en har gjort og med hvem. Og hvis det blir pratet om ubehagelige opplevelser er det ille når det da i etterkant blir brukt imot personen.
Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 14. august 2009 #253 Skrevet 14. august 2009 Mye fjas i denne tråden, men Cuckold, Lillelady, "utlogget bruker" og ikke minst Aline har gjennomtenkte og reflekterte innlegg. For meg handler det om at han skal komme like godt ut av det som meg når vi har sex. Eksen min er ikke med opp i senga!!! Å gi og ta handler ikke om å gi ens nåværende det samme som man ga til eksen. For meg handler om at jeg vil gi min kjære samme nytelse som han gir meg. Jeg vil gi ham samme kick som han gir meg. Jeg vil gjerne gi ham større nytelse og større kick! Men det skal være ut ifra opplevelsen han har med meg og ikke utifra visse handlinger jeg utførte med andre! ............ Hvis du som mann fremdeles drømmer om å få oppleve en spesiell handling som din kvinne har fra sin fortid (eller som er helt ny) så er det viktigst av alt at du sørger for at opplevelsen blir god! Og at du fokuserer på kvinnen du vil ha opplevelsen sammen med og ikke har fokus på hva eksen eventuelt "fikk". Man kan lære seg å like ting også. Det er viktig at en da opplever tillit. Det blir fryktelig barnslig når en fyr nærmest blir sint fordi han ikke får lov til å gjøre noe som man gjorde med en annen når den opplevelsen man dengang hadde bare var negativ. Det er veldig viktig det du Lizzee sier over vedr. dette. Når man snakker om sex og erfaringer så kan man snakke om både gode og dårlige episoder. Hvis man i et parforhold fortrolig forteller om en vond episode man har hatt så må det være forferdelig å bli møtt med at kjæresten bare tenner på handlingen som ble utført og ikke viser forståelse for det du virkelig prøver å fortelle, nemlig at det var vondt og traumatisk (hvis det var det). KJæresten kan da prøve å si at "Det er jo dumt for meg at du har opplevd noe vondt med dette, for dette er noe som faktisk tenner meg. Jeg skal ikke presse deg til noe men en dag er du kanskje trygg på å prøve igjen med meg?" Og at kjæresen min deretter kysser meg og seksuelt gjør noe han VET at jeg liker. Da hadde jeg slappet helt av også hadde en lite tanke kanskje vært plantet i hodet mitt.....
Cuckold Skrevet 14. august 2009 #254 Skrevet 14. august 2009 Men det som vil føles litt sårt er om hun har vært mye villere og mer vågal med andre, gått lenger og hatt sterkere kicks med dem. og jeg skjønner at enhver sexinteressert mann (og kvinne) vil ønske at man sammen utforsker og leker og prøver ting man ønsker å prøve. Men det er dette med å "hatt sterkere kicks med dem", som jeg undres over. I alle de innlegg jeg har skrevet om temaet er det bare et par ganger jeg har nevnt dette med å få gi henne hennes sterkeste kicks, så du må ikke oppfatte at det er det eneste som betyr noe. Selv om det nok er viktigere for meg enn for en som er mindre eventyrlysten. Det er jo litt vesentlig at man finner noen man passer så noenlunde sammen med seksuelt, og det er nok derfor jeg selv har opplevd at et par av mine ekser har hatt sine sterkeste kicks med andre menn. Er man eventyrlysten og liker å kaste seg ut i det, vil bare det at du nå gjør noe forbudt - noe du har fantasert om lenge, men ikke vært sikker på om du noensinne ville våge - bidra til å forsterke opplevelsen - og dermed øke sannsynligheten for at du får et kick av det. Så selv om man ikke nødvendigvis får et kick av alt man prøver, er det ikke unaturlig at man - hvis man er som meg - får sine sterkeste kicks nettopp i slike situasjoner. Jeg kan bare se utifra meg selv, og joda, jeg har utforsket endel jeg, sikkert gjort ting noen synes er superheftige, mer vågale en hva jeg foreløpig gjør med min nåværende. Men jeg har den beste sexen jeg noensinne har hatt NÅ!! Med ham jeg er med nå, ikke fordi vi utforsker så mange forskjellige teknikker og ting, enda ihvertfall, men fordi med ham nyter jeg faktisk tusen ganger mer en jeg kan huske å ha følt med noen andre. Altså til tross for å ha gjort ting med andre, som kanskje andre ser på som "heftigere" og burde gitt sterkere kicks. Jeg har mye heftigere sex, og mye større kicks (og ikke minst, mange flere orgasmer) bare ved å ri min nåværende, en jeg noengang hadde når jeg prøvde meg på trekant som singel og ung. Dette til tross for at trekant nok for mange høres myyyyye mer spennende ut en å ri, noe det for meg altså ikke var. Helt med på den, og det betyr jo bare at du er fornøyd med seksuallivet og kanskje ville ha en del overskudd til å komme ham i møte hvis han skulle ha litt mer sans for eksperimentering enn du har. Nå er det ikke sikkert du og jeg ville passet så godt sammen seksuelt, og derfor blir det vel ganske unødvendig å presisere at det jeg ønsker meg er et forhold der vi er hverandres forsvarere eller ambassadører. Med det mener jeg at man er opptatt av hva den andre faktisk opplever, jeg av hva hun opplever, hun av hvordan jeg opplever det. For min del betyr det at jeg er helt avhengig av en jente som har lyst til å eksperimentere. Én ting er at hun - og jeg - begge strekker oss for å realisere den andres fantasier; det ville vært noe helt annet om alt hun var med på utover standardrepertoaret handlet om å strekke seg og komme meg i møte. Hun må ha lyster som matcher mine og en stor grad av egeninteresse i forhold til det sexliv vi lever. Ellers blir det et ulykkelig forhold. Jeg er ikke ute etter et skjevt forhold til en selvoppofrende Florence Nightingale som eksperimenterer bare for å glede meg. Men: Når hun kommer meg i møte på noe hun selv ikke har så stor glede av må det selvsagt være med en reell omsorg for meg, ikke for å ha ryggen fri og kunne si til seg selv at hun har gjort sitt. Så om jenta jeg blir sammen med skulle ha rast fra seg eller hatt opplevelser med andre menn som påvirker vårt seksualliv, vil jeg gjerne at hun skal si til seg selv: "Jeg vil ikke la han få gjøre det samme som min eks, men jeg vil likevel sørge for at han ikke kommer dårligere ut." Og da ville det selvsagt ikke holde om hun sa til seg selv: "For meg er samleie i misjonærstillingen faktisk veien til de beste sexopplevelsene, og siden jeg opplever dette som den heftigste sexen, har jeg kommet ham i møte selv om vi ikke gjør noe mer. For han får jo den heftigste sexen jeg har hatt." Hvis variasjonene og eksperimenteringen i TS's og kjærestens sexliv bare består i å prøve et par forskjellige samleiestillinger og kanskje elske på stuegulvet, ganggulvet og kjøkkenbordet - i tillegg til sengen, ville jeg nok, hvis jeg var i hans sted ha opplevd at jeg kom dårligere ut enn forgjengeren. Uansett hvor fornøyd hun måtte være med seksualivet. Hadde vi derimot utforsket seksualitetens mer utilgjengelige og forbudte områder sammen, ville litt analsex fra eller til betydd veldig lite.
waco Skrevet 14. august 2009 #255 Skrevet 14. august 2009 dere skjønner ikke at anal handler om å sette dama litt på plass.
Gjest Stjernedryss Skrevet 14. august 2009 #256 Skrevet 14. august 2009 Rett før jeg ble sammen med samboeren min, ble hun veldig syk av e-coli og ble innlagt på sykehus. Husker hun gikk til dialyse i flere uker etterpå. Nå er vi samboere og først NÅ har jeg fått vite at grunnen til e coli var at hun sugde en annen person etter at de hadde hatt anal sex. Hun hadde vert forelsket i en fyr som bare ligde å bli sugd, og analsex. For å imponere han hadde hun latt han veksle mellom halsen hennes og rumpa hennes, hver gang de hadde sex, noe de hadde hver dag i flere måneder helt frem til hun ble sammen med meg. Hun sier de ikke hadde vanlig sex (skjeden) en eneste gang. Jeg prøver og være forståelsefull, men jeg føler rett og slett at hun har vært horete! Og jeg har ikke fått ha anal sex med henne en eneste gang selv om jeg har spurt. og jeg er hennes samboer!!! Nå tenker jeg i hemlighet på å DUMPE henne. Men har jeg god nok grunn? Det er alltid greit å dumpe noen. Uansett årsak. Den eneste som kan bestemme om du skal dumpe henne eller ikke er deg selv.
Gjest Eurodice Skrevet 14. august 2009 #257 Skrevet 14. august 2009 dere skjønner ikke at anal handler om å sette dama litt på plass. Maktdemonstrasjon og ydmykelse med andre ord?
waco Skrevet 14. august 2009 #258 Skrevet 14. august 2009 Maktdemonstrasjon og ydmykelse med andre ord? Ja kanskje dama har drevet med maktdemonstrasjoner og ydmykelser i lang tid, - og da trenger man å nullstille litt hvis ikke kan jo mannen aldri få respekt.
Gjest Eurodice Skrevet 14. august 2009 #259 Skrevet 14. august 2009 Ja kanskje dama har drevet med maktdemonstrasjoner og ydmykelser i lang tid, - og da trenger man å nullstille litt hvis ikke kan jo mannen aldri få respekt. Jeg har lest en del av innleggene dine på forskjellige fora. Det slår meg at du virker veldig bitter og kynisk og ikke har høye tanker om hunkjønnet. Har du aldri opplevd å være i et harmonisk, kjærlighetsfylt forhold?
kristian82 Skrevet 14. august 2009 #260 Skrevet 14. august 2009 dere skjønner ikke at anal handler om å sette dama litt på plass. Maktdemonstrasjon og å sette dama litt på plass har jeg aldri tenkt på når det gjelder analsex men. :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå