Gå til innhold

Silikon vs. hengepupper.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Poenget jeg prøvde å få frem, er at det er en hel del gutter som liker naturlige jenter. Den generelle jente er rimelig opptatt av hva som blir projisert i media, noe som medfører en rimelig skrudd oppfatning av hva gutter egentlig synes er fint.

For min egen del vil jeg ikke inngå et forhold med ei jente som har silikonpupper, akkurat på grunn av at jeg (dessverre?) synes at hun viser tegn på en mental holdning som jeg virkelig ikke setter pris på.

hehe, men fuck dette. Sprøyt inn silikon og vær glad, så lenge dere blir fornøyde med dere selv!! :-)

:fnise:

Og jeg signerer denne. Du får kanskje boler-Jan og vestkants-Preben på kroken ved å bole opp puppene (men forvent ikke noe seriøst forhold ut av det). Inntrykket blant gutter flest er at det kun er overflatiske og lite selvtrygge jenter som gjør dette (det finnes selvfølgelig unntak). Dessuten er det lureri å prøve å gi inntrykk av noe man ikke er og har!

Min drømmedame skal kunne amme mitt avkom med naturlige brøst. Jeg ville blitt helt knust av synet av baby mot silikon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tipper at du ikke ville klart å gjette om en del pupper er ekte eller falske. Ikke alle silikon-pupper står ut som to sprengte baller.

Desto verre!

Gjest mann som elsker pupper
Skrevet
:fnise:

Inntrykket blant gutter flest er at det kun er overflatiske og lite selvtrygge jenter som gjør dette

Jeg tror også silikon legges inn hos lite selvtrygge jenter, og mener det er feil å bruke silikon for å tette en psykologisk svakhet. Gå heller til psykolog. Jobb med selvsikkerheten. Flørt med menn som er rause med komplimentene. Visste dere at de fleste damer med små pupper har snerten rumpe? At det er en herlig opplevelse å kysse på små pupper slik at dama vrir seg i seksuell nytelse?

Gjest mann som elsker pupper
Skrevet

Jeg ser at debatten handler om hengepupper , og ikke om små pupper. Jeg synes det er deilig å ha dama ridene oppå, bøyd over meg slik at puppene slenger fram og tilbake og kiler meg på brystkassa.

Så mitt svar er fortsatt "psykolog er smartere enn å legge inn silikon eller annen tetningsmasse."

• Liker 1
Gjest Alfredo
Skrevet
Silikonpupper har appell hos en viss gruppe mannfolk, og en rekke damer med lav selvtillit. Velvære kommer innenifra, med bra kost og trening. Du blir ikke noe mer fornøyd med kroppen din om du blåser opp puppene.

Hva synes du om gutter som gjør slike inngrep, da være parykk/tupe eller plastisk kirurgi? Det er jo 100% fucked up. Veldig mange gutter har lignende syn på jenter og kunstig "løft", MEN media projiserer gutters holdninger annerledes noe som resulterer i desto mer usikre damer som gjør dumme ting.

Skift fokus og bruk energien på det som virkelig betyr noe - velvære.

Der er jeg faktiskveldig enig,- at velvaere (er i syden naa) erdet viktigste. Men det som er litt trist er at det er saa mange som har alt for lav terskel for aa foele at selvtillitten er for lav...... hvis dere skjoenner....

Skrevet
Desto verre!

Sorry pal, der er jeg faktisk ganske god. Men sum av sumarium saa tror jeg kanskje vi menn setter mer pris paa ekte smaa enn falske store???? Eller? :klemmer:

Skrevet
Selv synes jeg det er mye mer attraktivt med en ganske flat jente i en snerten kjole, enn en frodig puppedame. Det ser sprekere ut, rett og slett! ;)

Hei, tipper du er kjempefin!! Men det er hele poenget mitt at noen kvinner tar silikon,-fordi de blir litt for paavirket av media eller andre....eller hva?

• 3 uker senere...
Skrevet
Desto verre!

Enig i den gitt!!

Bedre med små og slappe enn store og harde bryster....

Skrevet

Jeg er litt usikker på om det er amming som gjør at pupper endrer seg - er det ikke graviditeten generelt??

Pupper er nydelig uansett så lenge de er naturlig -(er min ryggmargsrefleks i hvertfall - det kan tenkes at jeg kunne blitt lurt, men jeg tror det egentlig ikke :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...