Gå til innhold

Silikon vs. hengepupper.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Tom_*
Skrevet

Jeg fyller en 70a, og er ikke fornøyd. Føler ut som at jeg ikke har pupper i det hele tatt. Jeg skulle så gjerne hatt B-cup, så har tenkt på silikon flere gang. Tror neppe at det kommer til å realiseres, men jeg føler meg rett og slett "guttete". Føler at jeg ikke kan gå i noen kjoler eller topper med litt utrigning. Har liksom ingenting å "vise" fram. Om jeg hadde fylt B-cup, hadde jeg vært overlykkelig.

Selv synes jeg det er mye mer attraktivt med en ganske flat jente i en snerten kjole, enn en frodig puppedame. Det ser sprekere ut, rett og slett! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det ser da ikke rart ut å gå med fin kjole selv om man har små pupper. Jeg har små pupper, men går med penkjole stadig vekk likevel. Kanskje ikke alle modeller jeg kler, men det gjør da ikke andre damer heller. Jeg føler meg fin selv med små pupper, så da synes jeg det blir litt fornærmende når du sier at det er greit at jeg tar silikon (som om jeg ikke er bra nok uten).

Han sier jo bare at han skjønner at noen tenker sånn. Ikke at man skal det. For det er det jo ikke alle som gjør, takk og lov :)

Skrevet

Jeg har hatt store hengepupper siden jeg var tenåring, så har aldri følt at jeg har hatt 'normale' pupper. Jeg hadde nok operert meg hadde jeg ikke vært så himla redd for å operere. Så jeg valgte å drite i det, de fungerer som de skal, og jeg fikk dem. Ikke er de vakre, litt for store, men funker til sitt formål.

Skrevet

Jeg fyller en 70a, og er ikke fornøyd. Føler ut som at jeg ikke har pupper i det hele tatt. Jeg skulle så gjerne hatt B-cup, så har tenkt på silikon flere gang. Tror neppe at det kommer til å realiseres, men jeg føler meg rett og slett "guttete". Føler at jeg ikke kan gå i noen kjoler eller topper med litt utrigning. Har liksom ingenting å "vise" fram. Om jeg hadde fylt B-cup, hadde jeg vært overlykkelig.

Jeg synes det ser sporty og sunnere ut med små pupper jeg. I hvert fall hvis man er slank ellers.

Og ang utrigning. Jeg har D-cup, og jeg kan nesten ikke gå med det jeg heller, for det ser horete ut:(

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Han sier jo bare at han skjønner at noen tenker sånn. Ikke at man skal det. For det er det jo ikke alle som gjør, takk og lov :)

Men jeg reagerer på at han "forstår" det. Når man forstår noe betyr jo det at man også mener det er en gyldig grunn, men det er da ingen verdens grunn til å ha dårlig selvtilit selv om man har små pupper.

Skrevet

Kalde. *noterer nok en grunn til å la være*

Jeg samler på menn som synes ferdigammete pupper er greit. *noterer to til* :ler:

De fine nok i en god BH da..

Gjest Gjest_miriam_*
Skrevet

Jeg har hatt silikon i snart ett år nå. Jeg var faktisk, bokstavelig talt, HELT flat før inngrepet. Hadde det ikke bra med meg selv, gikk og ventet på puppene som aldri kom siden jeg var 12! Jeg husker jeg kjøpte meg en liten bikini, og tenkte at NESTE sommer vil jeg nok kunne vise meg i denne... Men nei, jeg fylte den aldri opp, uansett hvor mange år som gikk. Jeg er i tillegg lang og tynn, og følte meg skikkelig guttete, hatet f.eks det å aldri finne en fin kjole som passet til meg (de fleste fine kjoler har ofte mer eller mindre utringning), uten å se skikkelig rar ut. Blir jo bare dumt når man ikke har den minste antydning til kløft.. Hadde jeg bare hatt bittelitt pupper skulle jeg vært fornøyd altså, men her snakker vi HELT FLAT!! Ikke morsomt. Jeg vet det ikke er noe verdensproblem å ikke ha pupper akkurat, men det deiligste etter operasjonen er bare det å ha sluppet å TENKE noe særlig på de. Nå er de normale, og jeg føler meg hel, kvinnelig! Kan gå i hva som helst av plagg, og ikke minst sprade rundt på stranden uten å føle meg som... en gutt! :sukk: Nå bruker jeg 75B, og er kjempefornøyd!! Hurra for pupper! :ler:

Gjest Gjest :] (se tidligere)
Skrevet

I tillegg er jeg slank og har smale hofter, og da ser jeg hverftfall ut som en gutt! Og å se sprek ut er vel ikke akkurat det jeg ønsker mest, men se mer damete/jentete ut! Ikke rart man får dårlig selvtillit når alle hele tiden sier at "jenter med former er flott" og alt det der.. *sukk* Jeg skjønner jo også at de som mener at de har FOR store pupper ikke trives med det, men de har i det minste noe som kan kalles pupper. :\

Jeg vil så gjerne være stolt over kroppen min!

Gjest emmeline
Skrevet

Jeg har silikon, men de er ikke spesielt harde å ta på, merker bare en liten forskjell fra naturlige. Så det kommer an på, blant annet fettvev, graden av heng før man la inn silikon etc. Virker som at det er en sterk oppfatning blant gutter at silikonpupper er grusomt å ta på, men det er ikke riktig i alle tilfeller. De trenger ikke bli mindre følsomme heller, noen blir faktisk mer følsomme. Selvfølgelig finnes det negative ting med å ta en slik operasjon, men det er ikke så grusomt som mange vil ha det til.

Skrevet

Hengepupper vs. silikonpupper...

For meg er denne veldig enkel. Selv om silikonpupper kan se unaturlige ut, så er det utrolig mye flottere enn hengepupper!

Men helt vanlig naturlige er nok flottest:-)

Men som sagt, skulle jeg velge, så hadde silikonpupper vunnet lett!

Folk må få gjøre hva de vil med sin egen kropp mener jeg!

Skrevet

Er dame jeg da, men må ärlig innrömme at jeg syns naturlige bryster er finest uansett.

Og skal det på död og liv väre silikon, så skal det ikke "synes"

Hengepupper, små pupper, store pupper, faste pupper ... spiller ingen rolle, syns det er fint å se forskjellige mennesker med forskjellige former.

Var på en strand og så en venninnegjeng som solet seg. Alle hadde platinablondt hår, gikke i samme type bikini og når de lå på rygg og solte seg så kunne man tydelig se arr under alles pupper.

Puppene så forövrig like store ut også.

Da ble jeg bare oppgitt - skal virkelig alle se like ut?

Da syns jeg det er penere å se forskjellige type kropper og forskjellige type pupper.

(men jeg er jo bare ei hetrofil jente, så hva vet jeg ;) )

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Små pupper er best! Silikon er direkte turnoff.

True!

Jeg kommer aldri til å bli samme med ei jente som har silikon pædz.

Det ser så dumt ut at det halve kunne vært nok.

Gutter vil ha naturlige damer, akkurat som jenter vil ha naturlige gutter.

Gjest emmeline
Skrevet
Det ser så dumt ut at det halve kunne vært nok.

Jeg tipper at du ikke ville klart å gjette om en del pupper er ekte eller falske. Ikke alle silikon-pupper står ut som to sprengte baller.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Jeg tipper at du ikke ville klart å gjette om en del pupper er ekte eller falske. Ikke alle silikon-pupper står ut som to sprengte baller.

Silikonpupper har appell hos en viss gruppe mannfolk, og en rekke damer med lav selvtillit. Velvære kommer innenifra, med bra kost og trening. Du blir ikke noe mer fornøyd med kroppen din om du blåser opp puppene.

Hva synes du om gutter som gjør slike inngrep, da være parykk/tupe eller plastisk kirurgi? Det er jo 100% fucked up. Veldig mange gutter har lignende syn på jenter og kunstig "løft", MEN media projiserer gutters holdninger annerledes noe som resulterer i desto mer usikre damer som gjør dumme ting.

Skift fokus og bruk energien på det som virkelig betyr noe - velvære.

Skrevet
For jeg forstår jo at noen ønsker å ta silikon etter 3 fødsler, og for å kunne "føle seg mer kvinnelig" igjen, men jeg synes mange burde tenke på at slik er det (at bryst henger etter amming) og ta kroppen sin for slik den har blitt.

Må bare påpeke at man ikke får hengepupper pga amming.

Gjest emmeline
Skrevet
Silikonpupper har appell hos en viss gruppe mannfolk

Jeg har aldri møtt noen negative reaksjoner, og da er det ikke bare snakk om en viss gruppe mannfolk.

Du blir ikke noe mer fornøyd med kroppen din om du blåser opp puppene.

Jo, jeg har blitt det.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Jeg har aldri møtt noen negative reaksjoner, og da er det ikke bare snakk om en viss gruppe mannfolk.

Ok, hvis du er ærlig og silikon mugs har gitt deg velvære, så skal ikke jeg si noe. Det viktigste er at du er fornøyd med deg selv.

Poenget jeg prøvde å få frem, er at det er en hel del gutter som liker naturlige jenter. Den generelle jente er rimelig opptatt av hva som blir projisert i media, noe som medfører en rimelig skrudd oppfatning av hva gutter egentlig synes er fint.

For min egen del vil jeg ikke inngå et forhold med ei jente som har silikonpupper, akkurat på grunn av at jeg (dessverre?) synes at hun viser tegn på en mental holdning som jeg virkelig ikke setter pris på.

hehe, men fuck dette. Sprøyt inn silikon og vær glad, så lenge dere blir fornøyde med dere selv!! :-)

Skrevet

Når eg blir eldre, om puppene mine begynner henge litt for langt ned, så skal eg ikkje se bort i fra at eg vil få de strammet opp eller lagt inn litt silikon. Men det vil eg gjøre for min egen del.

• Liker 1
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Poenget er ikke hvilke pupper du har men hva du kan gjøre med de... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...