Gå til innhold

Rubie prøver videre...


rubie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klart du har hatt EL! :)

Jeg håper jo på det. Iallefall etter de magesmertene. Litt rart at det var vondt i 3 dager... :sjenert:

Skal du ikke til legen og ta blodprøve for å sjekke om du har hatt EL? :klø: Det fikk jeg beskjed om å gjøre.

Nei, det sa ikke gynekologen noe om. Hun mente at det holdt med temperaturmåling. Jeg har supplert med noen eggløsningstester på egen hånd, men mest for å stille nysgjerrigheten min. :gjeiper:

Når skulle du teste? Hva måler man da? LH? Progesteron? Skulle du ta flere tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. Forvirret som jeg er.. Når er testdato?? :sjenert:

Hei :klem:

Testdato er 13. oktober. Har så lange sykluser. Siste var på 35 dager. Virker som en evighet før jeg kan teste. :sukk: Har dessverre ingen graviditetssymptomer enda heller. Jeg bør vel ikke ha for høye forventninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt EL da? Om du har det er det jo irrelevant hvor lange sykluser du vanligvis har, du kan alltid teste sånn ca 14 dager etter EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror da at jeg har hatt eggløsning. Positiv eggløsningstest en dag og temp.kurven er "godkjent" i Fertilityfriend. :sjenert: Så da tror jeg at eggløsning var 24. september. Da er jeg DPO 8 idag.

Er litt redd for å teste for tidlig. Første gang jeg var gravid fikk jeg ikke positiv graviditetstest før mer enn 5 uker etter siste mens. Så jeg klarer aldri å legge bort håpet selv om jeg tester negativt. Blir alltid like skuffet når TR kommer.... :sukk:

Så jeg gjør nok som deg Noli og venter med test til den datoen som er anbefalt i FF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DPO 11. Ingen graviditetssymptomer å spore. Ikke LITT ømme bryster en gang. :sukk:

8 dager til testing. Krysser fingre for at TR ikke kommer, men foreløpig ser det dårlig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jo på det. Iallefall etter de magesmertene. Litt rart at det var vondt i 3 dager... :sjenert:

Nei, det sa ikke gynekologen noe om. Hun mente at det holdt med temperaturmåling. Jeg har supplert med noen eggløsningstester på egen hånd, men mest for å stille nysgjerrigheten min. :gjeiper:

Når skulle du teste? Hva måler man da? LH? Progesteron? Skulle du ta flere tester?

De måler progesteronen på blodprøven mener jeg. Jeg skal inn og ta blodprøve både dag 21 og dag 23. Det kan godt hende det holder med temp.måling, men jeg holder ikke på med det og har ikke så mye greie på det egentlig. Men jeg er selvfølgelig så nysgjerrig at jeg tar eggløsningstester i tillegg... :sjenert:

Er med og krysser fingrene for at TR ikke kommer!!! :jepp:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen graviditetssymptomer :sukk:

Frykter et snarlig temperaturfall og besøk av TR. Vi som hadde gjort alt rett denne syklusen. Men jeg vet jo at det ikke er noen garanti. Håper noen andre har litt mer hell med seg. Er forresten veldig trøtt, men det er jeg alltid rett før TR.

Ellers er det "jobbeuke" med jobbing hver dag alle 7 dagene. Kan jo selvfølgelig være litt trøtt av den grunn også. Det som er trist er at jeg ikke ser samboeren igjen før tirsdag om 6 dager siden vi begge skal jobbe så mye. Savner ham allerede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen graviditetssymptomer :sukk:

Frykter et snarlig temperaturfall og besøk av TR. Vi som hadde gjort alt rett denne syklusen. Men jeg vet jo at det ikke er noen garanti. Håper noen andre har litt mer hell med seg. Er forresten veldig trøtt, men det er jeg alltid rett før TR.

Ellers er det "jobbeuke" med jobbing hver dag alle 7 dagene. Kan jo selvfølgelig være litt trøtt av den grunn også. Det som er trist er at jeg ikke ser samboeren igjen før tirsdag om 6 dager siden vi begge skal jobbe så mye. Savner ham allerede....

Treeenger jo ikke ha symptomer vettu. :lur: jeg hadde alle TR-symptomer og gikk til innkjøp av tamponger og det hele. samme ømheten i magen og greier. Men begynte aldri å blø. :) Man vet aldri med denne menneskelige kroppen.

Satser på at det er noe inni der allikevel, selv om det jo kan være lurt å være realistisk og bli positivt overrasket!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 14 DPO. Tempraturen har så vidt begynt å peke nedover igjen :sur:

Er dessuten VELDIG pms i humøret. :kjefte: Stakkars samboeren... :sjenert:

Fremdeles ingen tegn til at det er en spire der inne. Ingen av de graviditetssymptomene som jeg hadde sist er tilbake. Gruer meg dessuten til laaaaang jobbehelg. Har begynt å tenke på å skifte jobb. Jobben min nå er urimelig godt betalt, men jeg tror jeg heller vil ha fri om kveldene og helgene. Det er ikke verdt det å slite seg ut i så ung alder. Bare synd at jeg har 6 mnd oppsigelsestid. Uff - pms igjen: :trist:

Ha en fin kveld alle dere andre og lag mange små spirer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke testet ennå? Jeg hadde sikkert aldri klart å holde meg så lenge.. :fnise:

PMS-humør kan jo bety graviditet da. Fortsetter å håpe for deg til mensen har dukket opp, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikke testet ennå? Jeg hadde sikkert aldri klart å holde meg så lenge.. :fnise:

PMS-humør kan jo bety graviditet da. Fortsetter å håpe for deg til mensen har dukket opp, jeg!

Jeg har lovet meg selv å vente til den dagen som er anbefalt i FF. Har jo hatt veldig lange sykluser tidligere. Så det skal jeg klare :lur:

Tusen takk for håping :klem:

Hva skulle jeg gjort uten deg når mitt eget håp svikter meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tirsdag, tror jeg.

Veeeldig lenge til. Jeg er mest spent på temperaturen i morgen tidlig. Håper den ikke synker mer... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har begynt å spotte i dag. Forventer et temperaturfall i morgen tidlig... Ser ut som om syklusen er akkurat som forrige gang.

Litt trist er det. Håper jo alltid uansett :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å spotte i dag. Forventer et temperaturfall i morgen tidlig... Ser ut som om syklusen er akkurat som forrige gang.

Litt trist er det. Håper jo alltid uansett :tristbla:

Håper den ikke er det :klem:

:kyss:

Skal krysse fingrene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag falt temp og spotter mer. Det var den syklusen. Under neste EL har vi heldigvis en uke ferie sammen der vi bare skal være på hytta :kline:

:ikke gi opp: :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...