rubie Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #121 Del Skrevet 13. desember 2009 Så da kom TR alikavel eller? Så kjeldelig... Ikke noe spire på meg heller denne PP'n og nå er det bare en PP igjen før vi skal inn til Ullevål igjen... Føler det litt som "siste sjanse" liksom... God bedring - håper du ikke blir syk til jul! Hiv innpå masse C-vitamin så kanskje du får stoppa forkjølelsen! Takk! Feber og tufs i dag også. Har drukket appelsinjuice i dag, men det er mest for syns skyld. Har hørt at man må spise så mange gram med C-vitamin at man får diaré hvis det skal hjelpe. Og da velger jeg heller forkjølelse... Lykke til med neste runde. Håper virkelig at dere klarer det. Syns at vi snart fortjener det, men verden er jo ikke rettferdig. Jeg skal til gynekolog i slutten av januar igjen. Får se hva hun sier. Tror jeg avventer neste Pergokur til jeg har vært der. Har du sjekket da?? :klø: Temperaturen falt i dag OG negativ graviditetstest så da er nok TR rett rundt hjørnet. Ble litt lei meg. Tror det er Pergokuren som har tullet til syklusen min, men det er vel ikke så rart. Jaja. Ikke noe å gjøre med det. Skal spise røykelaks, brie og drikke øl i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. desember 2009 #122 Del Skrevet 13. desember 2009 Jaja. Ikke noe å gjøre med det. Skal spise røykelaks, brie og drikke øl i dag Misunnelig... Nesten villig til å bytte bort mageboeren for kjeks, brie og druer. Men bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 13. desember 2009 #123 Del Skrevet 13. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 21. desember 2009 #124 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei - hvordan gikk det? Ble det øl og brie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 29. desember 2009 #125 Del Skrevet 29. desember 2009 Håpar du har hatt ei fin jul! Ønskjer deg eit riktig godt NYTT ÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå