rubie Skrevet 21. september 2009 Forfatter #61 Del Skrevet 21. september 2009 5 dager siden siste Pergo-tabl. Snart eggløsning? Tenkte jeg bare skulle se på temperaturen denne syklusen for å se at jeg har eggløsning, men den går jo opp og ned som aldri før! Så det spørs om jeg ikke må kjøre rett på apoteket etter jobb for å kjøpe eggløsningstester i morgen. Deretter må jeg kjøre ut til samboeren på jobb for å øke sjansene for en liten spire () siden jeg er på jobb i dag. Ikke så veldig romantisk, men hva gjør man vel ikke i desperasjonen.... Samboeren hadde dessuten snakket med en kollega som mente at MINST ett av hans barn var laget der ute på arbeidsplassen Sånn går det når man jobber alt for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. september 2009 #62 Del Skrevet 21. september 2009 5 dager siden siste Pergo-tabl. Snart eggløsning? Tenkte jeg bare skulle se på temperaturen denne syklusen for å se at jeg har eggløsning, men den går jo opp og ned som aldri før! Så det spørs om jeg ikke må kjøre rett på apoteket etter jobb for å kjøpe eggløsningstester i morgen. Deretter må jeg kjøre ut til samboeren på jobb for å øke sjansene for en liten spire () siden jeg er på jobb i dag. Ikke så veldig romantisk, men hva gjør man vel ikke i desperasjonen.... Samboeren hadde dessuten snakket med en kollega som mente at MINST ett av hans barn var laget der ute på arbeidsplassen Sånn går det når man jobber alt for mye... Herlig! Blir sikkert unger med god arbeidsmoral det da! Dagens lille bløte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 21. september 2009 Forfatter #63 Del Skrevet 21. september 2009 Herlig! Blir sikkert unger med god arbeidsmoral det da! Dagens lille bløte.. Måtte le litt her. Du var faktisk ganske morsom der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 22. september 2009 Forfatter #64 Del Skrevet 22. september 2009 Snille gynekologdamen ringte meg på mobilen i går kveld bare for å fortelle at sædprøven til mannen var helt fin. Hurra! Han ble veldig glad og lettet. Det er jo kjempegode nyheter. Da er det jo større sjanse for å lykkes hvis det bare er jeg som har problemer og ikke begge to Skal til tannlegen i dag Etterpå skal jeg rett til apoteket for å kjøpe eggløsningstester. Travelt altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 22. september 2009 Forfatter #65 Del Skrevet 22. september 2009 Eggløsningstester er kjøpt og første test tatt. Negativ test i kveld. Prøver igjen i morgen Natta jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. september 2009 #66 Del Skrevet 22. september 2009 Snille gynekologdamen Så bra at din kjæres prøver var i orden Krysser fingrene for at det blir full klaff nå Håper det gikk bra hos tannlegen, burde vel avlagt et besøk til min også *tannlegeskrekk* Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 23. september 2009 #67 Del Skrevet 23. september 2009 Håper dine EL-tester går bedre enn mine da, jeg fikk nemlig negativt utslag gjennom hele EL. Kan ha med at jeg kjøpte noe billige strips på ei svensk nettside å gjøre, men litt irriterende likevel. Den som er nærmest positiv fikk jeg 2 dager etter EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 23. september 2009 Forfatter #68 Del Skrevet 23. september 2009 Snille gynekologdamen Så bra at din kjæres prøver var i orden Krysser fingrene for at det blir full klaff nå Håper det gikk bra hos tannlegen, burde vel avlagt et besøk til min også *tannlegeskrekk* Sov godt Takker for kryssede fingre Trenger det absolutt. Tannlegen gikk ikke så bra. To nye hull, men ikke tid til å ordne det i går. Må derfor "glede meg" i en hel måned til nytt besøk hos tannlegen med borring. Håper dine EL-tester går bedre enn mine da, jeg fikk nemlig negativt utslag gjennom hele EL. Kan ha med at jeg kjøpte noe billige strips på ei svensk nettside å gjøre, men litt irriterende likevel. Den som er nærmest positiv fikk jeg 2 dager etter EL. Testet på nytt i dag - positiv EL-test !!! Så vi får gjøre en innsats i løpet av kvelden. Jeg kjøpte digitale Clearblue (er det det de heter?) siden jeg var litt seint ute og det var det eneste de hadde på det lokale apoteket. Ser jo ut som om de virket. Og nå har jeg jo igjen 5 stykker til neste syklus også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 24. september 2009 Forfatter #69 Del Skrevet 24. september 2009 Nå har jeg hatt vondt vekselsvis over begge eggstokkene i 3 hele døgn. Eggløsning tar vel ikke så lang tid? Temperaturen har heller ikke begynt å stige igjen. Skjer eggløsningen den dagen man får positiv eggløsningstest? Eller kan den komme en eller to dager etterpå ?!? Vi får bare fortsette med sengekos inntil jeg ser temperaturstigning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 24. september 2009 #70 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg får pos. test i to dager og så negativ, og har EL den dagen den blir negativ igjen. Skriver du inn temp. på FertilityFriend? Får jeg se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 24. september 2009 Forfatter #71 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg får pos. test i to dager og så negativ, og har EL den dagen den blir negativ igjen. Skriver du inn temp. på FertilityFriend? Får jeg se? Det kan du. Hvis du sier meg hvordan jeg gjør det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 24. september 2009 #72 Del Skrevet 24. september 2009 Når du er på hovedsiden din, trykker på du på Home Page setup, på siden du kommer til da står det en adresse helt øverst i en "boks". Den limer du inn her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 24. september 2009 Forfatter #73 Del Skrevet 24. september 2009 Tror jeg fikk det til: http://www.fertilityfriend.com/home/299ed0 Tolkinger mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 26. september 2009 Forfatter #74 Del Skrevet 26. september 2009 Tempraturen begynner å gå oppover og magesmertene er borte. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det har vært en eggløsning Og innsatsen med har vært bra også. Så nå er det bare uflaks hvis det ikke går. Synd det er så lenge til man får vite resultatet av de siste dagers innsats. Vente.... Ellers er det helg, men været er så dårlig her i Bergen at vi ikke vet hva vi skal finne på Luksusproblem. Kanskje lese en bok eller gå på kafé? God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 26. september 2009 #75 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg tipper på EL på CD 16, men at FF ikke ser det pga. de høye temp. du har før EL. Og de er jo litt merkelige, kan kanskje være resultat av Pergoen, men kanskje du temper feil. Tar du den i munnen? Om du ser på min nå, ser du at den var forholdsvis stabil, med et "fall" rett før EL. Ser du på syklusen før, har jeg også veldig svingete temperaturer. Skjønte at det var fordi jeg rett og slett målte for seint på morgenen. Jeg studerer jo, og tidligste forelesning er klokken 11, så jeg trenger ikke stå opp før 8.30. Tempet da, men så at alt for ofte hadde jeg helt eller delvis våknet for tidlig. Det er "unormalt" at temp. hopper så mye som dine gjør, så om dere ikke blir gravide denne mnd, bør du kanskje finne ut hvorfor. Men dere blir jo heeeelt sikkert gravide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 26. september 2009 Forfatter #76 Del Skrevet 26. september 2009 Temper i munnen om morgenen kl 0620 før jeg står opp. Tror ikke jeg orker å tempe så mye før det Skulle jo tro at det var tidlig nok også. Det var jo litt mer stabil temperatur forrige syklus før evt EL, men skjønner ikke helt hvorfor den har variert så mye denne gangen. Hvis det var Pergoen som gjorde det, burde vel du også ha temp.svingninger?!? :klø: Jeg har ny time hos gynekologen 3. desember. Rekker vel bare en syklus til før det siden de er så lange, og den skal jo være Pergofri. Regner ikke med å bli gravid, men skal iallefall ikke kunne si noe på innsatsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 26. september 2009 #77 Del Skrevet 26. september 2009 Hmm, nei, det skulle være tidlig nok, ja. Men den var ganske hakkete forrige mnd også. Ser temp. varierer med over 0,2 grader noen ganger før EL. Men det har vel kanskje ingenting å si da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 27. september 2009 #78 Del Skrevet 27. september 2009 Temper i munnen om morgenen kl 0620 før jeg står opp. Tror ikke jeg orker å tempe så mye før det Skulle jo tro at det var tidlig nok også. Det var jo litt mer stabil temperatur forrige syklus før evt EL, men skjønner ikke helt hvorfor den har variert så mye denne gangen. Hvis det var Pergoen som gjorde det, burde vel du også ha temp.svingninger?!? :klø: Jeg har ny time hos gynekologen 3. desember. Rekker vel bare en syklus til før det siden de er så lange, og den skal jo være Pergofri. Regner ikke med å bli gravid, men skal iallefall ikke kunne si noe på innsatsen Hei! Tror ikke du trenger å bekymre deg for varierende temperaturer før EL. Så lenge tempene etter antatt EL er høye og over coverline så er jo det et tegn på at EL faktisk har skjedd. Er vanlig for mange at temperaturen svinger litt før EL. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 28. september 2009 Forfatter #79 Del Skrevet 28. september 2009 Hei! Tror ikke du trenger å bekymre deg for varierende temperaturer før EL. Så lenge tempene etter antatt EL er høye og over coverline så er jo det et tegn på at EL faktisk har skjedd. Er vanlig for mange at temperaturen svinger litt før EL. Lykke til videre! Tusen takk for trøstende ord Følte meg mye bedre med en gang. Nå ser det jo ut som om temperaturene er litt høyere etter EL også, så jeg får tro jeg iallefall har hatt EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 28. september 2009 #80 Del Skrevet 28. september 2009 Klart du har hatt EL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå