Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg vet ikke hva slags sexliv du har men det finnes jo en mellomting mellom å leke voldtekt flere ganger daglig og å ikke få ha kjæresten på overnatting :ler:

Det TS skrev var at en av grunnene til at veninnen ikke kan få ha sex i leiligheten er at tantabarnet på 2 ofte skal være der, både på dagtid og om natten.

Den andre grunnen var at TS er søvnløs.

Jeg mener "Du må ta hensyn til min søvnløshet og mitt tantebarn så du kan aldri ha sex i leiligheten du betaler leie for" Ehh.. Nei...

Og ja, jeg har lest at veninnen har sagt ja til reglene men folk flest liker ikke konflikter og sier ofte ja til ting de egentlig synes er urimelige. Jeg er villig til å vedde mye på at det bare er et spørsmål om tid før veninnen begynner å ergre seg over reglene og begynner å bryte de.

Enig med deg.

Hun har jo brutt de før når de har bodd sammen da de helt sikkert har hatt husregler der også og venninnen ikke betalte for felles ting og ikke gjorde sin del av husvasken.

Men ifølge ts så virker det som alt er galt med denne venninnen hun skal bo sammen med og jeg fatter ikke at ts da gidder å dele leilighet med henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal vel være ærlig og innrømme at jeg også er en av dem som tenker "stooooooopppp!!!" når du ramser opp alle regler, og jeg hadde helt klart ikke fikset det.

Men så lenge dere sammen setter dere ned å lager en liste som dere begge synes funker, så er det vel egentlig revnende likegyldig hva jeg og andre ville levd med. ;)

En tanke, kan du kanskje regne ut hva de felles utgiftene blir pr måned, også legger du på halvparten i husleien? Så lenge hun betaler husleie til deg, og ikke slurver på dette, så er det jo en grei måte å gjøre det på kanskje?

Når jeg bodde sammen med min venninde, så hadde vi felles vaskedager, som en annen nevnte over, så begynte en på badet og den andre på kjøkkenet. Min samboervenninde og jeg hadde litt forskjellige krav, så vi var enige om hva som var viktigst for oss, og jobbet dermed utifra det.

vi vasket alle gulv annenhver uke, sammen, da vi syntes det var lettere og hyggeligere å gjøre dette på samme dag, så kunne vi være slitne og svette sammen, og sette oss ned og ta en kopp kaffe sammen når vi var ferdige. (nå skal det sies at vi hadde en vesentlig større leilighet da, 80 kvm.)

Bad og kjøkken har nok godt av å vaskes hver uke, så det kan dere jo ha fast som du skisserer, enten annen hver eller to uker hver, det finner dere ut av. Stue og soverom kan kanskje støvsuges ene uka og vaskes neste?

ang vaskemaskin, det er mange av oss som fint klarer å la det gå 2 uker mellom hver vask, jeg har bodd i blokk med vaskekjeller nå i flere år, og ikke snakk om at det er mulighet til å vaske klær hver uke her... jeg kan fint gå 2-3 uker mellom hver vask, men det sier kanskje mest om at jeg har aaaaaaltfor mye klær.... *rødmer*

Har hatt noe runder der det ikke har vært tilgjengelige vasketider når jeg har begynt å bli snau på undertøy... da er det bare pent å krype til korset og gå ut å handle undertøy så man har til man får vaskekjellern. Topper, t-skjorter, bluser, gensere, bukser, skjørt og annet, er faktisk uproblematisk.

Det som kan være vanskelig, er dersom dere trenger.... da kan det være greit å ha en slingringsmulighet for å få vasket treningstøy. Jeg har endt opp med å måtte ha masse av det også... slik at jeg tåler om det er fullt i vaskekjellern litt lenger en jeg har tatt høyde for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...