Gå til innhold

Til alle katteeiere

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

Endret av Trampe
Videoannonse
Annonse
Skrevet
du har tydeligvis ikke vært noen dyreeier skjønner jeg. nei, det er ikke dyreplageri å ha innekatt, minstekravet er at de skal ha 50kvm å røre seg på, i tillegg til at de får oppmerksomhet, kos og lek fra eierne. Det får denne mer enn nok av, i tillegg til at vi bor på 250kvm OG vi har hund i tillegg som hun trives veldig godt sammen med. Så nei, det behøver absolutt ikke å være dyreplageri å ha innekatt, ring å spør en vetrinær.

Spørsmål, er du en av de som gjerne legger ut gift til kattene oxo? Eller er du kasnkje en av dem som kan finne på å gå til anskaffelse av dyr, for så å dumpe det i veikanten, på et kjøpesenter etc. når ferietiden kommer? Du høres iallefall ikke ut som du har mye peil eller empati når det gjelder dyr. Fy deg, jeg misliker mennesker som deg sterkt. :fy_fy:

Signerer alle dine innlegg!!

Jeg er også veldig glad i mine to "krek", vi bor i byen men mine får gå ut og inn alt etter ønske. Og jeg har veldig hygglige naboer som også liker dem! Den ene nabodamen synger sanger til dem og den andre naboen tar det med godt humør når han lar dører og vinduer stå oppe og mitt yngste "krek" tar seg friheten til å legge seg i sofan og i sengen hans. Ja, det er litt pinlig, men han bare ler av det. Godt det finnes slike naboer også, ikke bare dem som burde bo i ei hytte i langtvekkistan!

Skrevet

Vil bare si at jeg er EVIG taknemlig for at du ikke er naboen min.

Skjønner ikke at folk skal ha så mye i mot katter. Ja, vi har kanskje litt mange, men ville ikke vært foruten noen av de!!

Dyr er menneskets beste venn, de svikter deg aldri!!

Vet dere har gitt dere, men etter å ha lest tråden så måtte jeg bare legge igjen en komentar!!!

Skrevet

Men ts, hvor vil du hen med denne tråden?? Du har vel såpass fornuft at du skjønner at du ikke kommer noen vei med å klage på at folk har katter?? Tviler sterkt på at det fører til at det blir mindre katter rundt deg.. Så finn på noe annet ;)

Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

Gjest Gjest_Mina_*
Skrevet
Skal jeg måtte bruke penger, tid og samtidig ødelegge tomten min fordi ANDRE på død og liv skal ha disse kattesvina? Jeg sier ikke at det skal være forbudt med katter, men folk kan tenke seg om to ganger før de tar katt inn i byen. Da kan jeg like greit skaffe meg en slange å sende rundt i nabolaget for å ta knekken på disse.

Og folk som røyker burde ha vett nok til ikke å tenne røyk i nærheten av andre, har de tenkt på alle oss allergikere???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...