Gå til innhold

Jeg vil ha denne dama!

Steinar40

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Hvor var alle pikene mens Steinar40 ennå var en ungkar uten beilerinner? I det øyeblikket han annonserer at det er en potensiell partnerinnene så kommer alle kvinnene ut av hver krik og krok. Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snart Frue
Jo, jeg glemte å skrive at du må elske å shoppe (med mine penger selvfølgelig) og hate fotball :ball:

Vi trenger noe å krangle om også hehe

:filer:

Fotball!!!

DER mistet du MEG altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var alle pikene mens Steinar40 ennå var en ungkar uten beilerinner? I det øyeblikket han annonserer at det er en potensiell partnerinnene så kommer alle kvinnene ut av hver krik og krok. Hvorfor?

Det er nok ikke helt sånn, brutal_mann.

Jeg fikk riktignok kontakt med ei meget interessant jente her på KG.

Problemet er bare at ei jente jeg kjenner fra tidligere helt uventet er tilbake i livet mitt igjen. Og da ble dette veldig komplisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LisaLotta
Du klarer å tenke selv og er samtidig lett å samarbeide med.

Du liker til tider å være sosial i sammen med slekt eller gode venninner, samt å gå/reise på turer og være litt ute i naturen etc.

nussing

"Nussing"? :fnise: Som i "nusse barna god natt"?

Være sammen med slekt? Nei takk!!!!!!!!!!!!!

De som tenker selv, de er ikke alltid lette å samarbeide med, nettopp fordi de tenker så mye selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nussing"? :fnise: Som i "nusse barna god natt"?

Være sammen med slekt? Nei takk!!!!!!!!!!!!!

De som tenker selv, de er ikke alltid lette å samarbeide med, nettopp fordi de tenker så mye selv. :)

Hørt om variasjon? Alt fra forsiktig "nussing" til rå-klining selvfølgelig ;) hehe

Men når det gjelder å tenke selv så har du nok et poeng der er jeg redd, ja.

Har følt mange ganger at jeg svært gjerne skulle tenkt for begge - som f.eks akkurat nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, jeg glemte å skrive at du må elske å shoppe (med mine penger selvfølgelig) og hate fotball :ball:

Og der datt jeg av... Hater shopping, og er rimelig fotball-glad.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der datt jeg av... Hater shopping, og er rimelig fotball-glad.... :fnise:

Hmmmmmm - hate shopping og like fotball ..... sikker på at du er kvinnemenneske? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns du om lista mi på første side da? :smoke:

Flørter du?

Nuvel, som sagt, utenom fotball og shopping så er du ikke så langt unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flørter du?

Nuvel, som sagt, utenom fotball og shopping så er du ikke så langt unna...

Kanskje ;)

Interessant i hvert fall ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Du skriver "ingen alvorlig psykiatrisk historie". Så om man har blitt frisk, så vil du fortsatt ikke ha dem? Hva med de som har hatt en alvorlig fysisk sykdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver "ingen alvorlig psykiatrisk historie". Så om man har blitt frisk, så vil du fortsatt ikke ha dem? Hva med de som har hatt en alvorlig fysisk sykdom?

Det kommer jo helt an på. Jeg forventer ikke at ei dame skal være feilfri eller aldri ha noen problemer, men de må være under kontroll.

Alvorlig fysisk sykdom kommer jo også an på, men det sier seg jo selv at det ikke vil være noen fordel akkurat. Men har man blitt frisk igjen så hjelper jo det selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skeptisk...

Det beste er egentlig om dama tar seg av shoppinga mens jeg er hjemme og ser på fotball ;):ler:

Kan jo få økonomisk bidrag til å shoppe da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Det beste er egentlig om dama tar seg av shoppinga mens jeg er hjemme og ser på fotball ;):ler:

Kan jo få økonomisk bidrag til å shoppe da hehe

Faren her er at hun holder med et utilgivelig lag. RBK f.eks.

Endret av brutal_mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren her er at hun holder med et utilgivelig lag. RBK f.eks.

Ja, tenk å bli mobba av dama fordi hennes lag slo mitt! :ler:

Men det har jeg aldri opplevd altså - alle kvinnfolk jeg har vært borti har gitt totalt F*** i fotball hehe

Greit nok det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...