Gjest brutal_mann Skrevet 18. august 2009 #141 Del Skrevet 18. august 2009 Hvor var alle pikene mens Steinar40 ennå var en ungkar uten beilerinner? I det øyeblikket han annonserer at det er en potensiell partnerinnene så kommer alle kvinnene ut av hver krik og krok. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart Frue Skrevet 18. august 2009 #142 Del Skrevet 18. august 2009 Jo, jeg glemte å skrive at du må elske å shoppe (med mine penger selvfølgelig) og hate fotball Vi trenger noe å krangle om også hehe Fotball!!! DER mistet du MEG altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. august 2009 Forfatter #143 Del Skrevet 18. august 2009 Hvor var alle pikene mens Steinar40 ennå var en ungkar uten beilerinner? I det øyeblikket han annonserer at det er en potensiell partnerinnene så kommer alle kvinnene ut av hver krik og krok. Hvorfor? Det er nok ikke helt sånn, brutal_mann. Jeg fikk riktignok kontakt med ei meget interessant jente her på KG. Problemet er bare at ei jente jeg kjenner fra tidligere helt uventet er tilbake i livet mitt igjen. Og da ble dette veldig komplisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. august 2009 #144 Del Skrevet 18. august 2009 Hei, Oi, som Singleforumet har utviklet seg siden sist! Noen har vært aktive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LisaLotta Skrevet 19. august 2009 #145 Del Skrevet 19. august 2009 Du klarer å tenke selv og er samtidig lett å samarbeide med. Du liker til tider å være sosial i sammen med slekt eller gode venninner, samt å gå/reise på turer og være litt ute i naturen etc. nussing "Nussing"? Som i "nusse barna god natt"? Være sammen med slekt? Nei takk!!!!!!!!!!!!! De som tenker selv, de er ikke alltid lette å samarbeide med, nettopp fordi de tenker så mye selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. august 2009 Forfatter #146 Del Skrevet 19. august 2009 "Nussing"? Som i "nusse barna god natt"? Være sammen med slekt? Nei takk!!!!!!!!!!!!! De som tenker selv, de er ikke alltid lette å samarbeide med, nettopp fordi de tenker så mye selv. Hørt om variasjon? Alt fra forsiktig "nussing" til rå-klining selvfølgelig hehe Men når det gjelder å tenke selv så har du nok et poeng der er jeg redd, ja. Har følt mange ganger at jeg svært gjerne skulle tenkt for begge - som f.eks akkurat nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Rita_* Skrevet 20. august 2009 #147 Del Skrevet 20. august 2009 Good luck with the bimboos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. august 2009 Forfatter #148 Del Skrevet 20. august 2009 Good luck with the bimboos! Bimbos har aldri interessert meg Men ingen er perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #149 Del Skrevet 25. august 2009 Jo, jeg glemte å skrive at du må elske å shoppe (med mine penger selvfølgelig) og hate fotball Og der datt jeg av... Hater shopping, og er rimelig fotball-glad.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #150 Del Skrevet 25. august 2009 Og der datt jeg av... Hater shopping, og er rimelig fotball-glad.... Hmmmmmm - hate shopping og like fotball ..... sikker på at du er kvinnemenneske? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #151 Del Skrevet 25. august 2009 Hmmmmmm - hate shopping og like fotball ..... sikker på at du er kvinnemenneske? hehe Ganske sikker på det, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #152 Del Skrevet 25. august 2009 Ganske sikker på det, ja... Hva syns du om lista mi på første side da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #153 Del Skrevet 25. august 2009 Hva syns du om lista mi på første side da? Flørter du? Nuvel, som sagt, utenom fotball og shopping så er du ikke så langt unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #154 Del Skrevet 25. august 2009 Flørter du? Nuvel, som sagt, utenom fotball og shopping så er du ikke så langt unna... Kanskje Interessant i hvert fall ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. august 2009 #155 Del Skrevet 25. august 2009 Du skriver "ingen alvorlig psykiatrisk historie". Så om man har blitt frisk, så vil du fortsatt ikke ha dem? Hva med de som har hatt en alvorlig fysisk sykdom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #156 Del Skrevet 25. august 2009 Du skriver "ingen alvorlig psykiatrisk historie". Så om man har blitt frisk, så vil du fortsatt ikke ha dem? Hva med de som har hatt en alvorlig fysisk sykdom? Det kommer jo helt an på. Jeg forventer ikke at ei dame skal være feilfri eller aldri ha noen problemer, men de må være under kontroll. Alvorlig fysisk sykdom kommer jo også an på, men det sier seg jo selv at det ikke vil være noen fordel akkurat. Men har man blitt frisk igjen så hjelper jo det selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. august 2009 #157 Del Skrevet 25. august 2009 Og der datt jeg av... Hater shopping, og er rimelig fotball-glad.... Skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #158 Del Skrevet 25. august 2009 Skeptisk... Det beste er egentlig om dama tar seg av shoppinga mens jeg er hjemme og ser på fotball Kan jo få økonomisk bidrag til å shoppe da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. august 2009 #159 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Det beste er egentlig om dama tar seg av shoppinga mens jeg er hjemme og ser på fotball Kan jo få økonomisk bidrag til å shoppe da hehe Faren her er at hun holder med et utilgivelig lag. RBK f.eks. Endret 25. august 2009 av brutal_mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #160 Del Skrevet 25. august 2009 Faren her er at hun holder med et utilgivelig lag. RBK f.eks. Ja, tenk å bli mobba av dama fordi hennes lag slo mitt! Men det har jeg aldri opplevd altså - alle kvinnfolk jeg har vært borti har gitt totalt F*** i fotball hehe Greit nok det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg