Gå til innhold

Jeg vil ha denne dama!

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvor var alle pikene mens Steinar40 ennå var en ungkar uten beilerinner? I det øyeblikket han annonserer at det er en potensiell partnerinnene så kommer alle kvinnene ut av hver krik og krok. Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Snart Frue
Skrevet
Jo, jeg glemte å skrive at du må elske å shoppe (med mine penger selvfølgelig) og hate fotball :ball:

Vi trenger noe å krangle om også hehe

:filer:

Fotball!!!

DER mistet du MEG altså!

Skrevet
Hvor var alle pikene mens Steinar40 ennå var en ungkar uten beilerinner? I det øyeblikket han annonserer at det er en potensiell partnerinnene så kommer alle kvinnene ut av hver krik og krok. Hvorfor?

Det er nok ikke helt sånn, brutal_mann.

Jeg fikk riktignok kontakt med ei meget interessant jente her på KG.

Problemet er bare at ei jente jeg kjenner fra tidligere helt uventet er tilbake i livet mitt igjen. Og da ble dette veldig komplisert.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Hei,

Oi, som Singleforumet har utviklet seg siden sist! Noen har vært aktive?

:)

Gjest LisaLotta
Skrevet
Du klarer å tenke selv og er samtidig lett å samarbeide med.

Du liker til tider å være sosial i sammen med slekt eller gode venninner, samt å gå/reise på turer og være litt ute i naturen etc.

nussing

"Nussing"? :fnise: Som i "nusse barna god natt"?

Være sammen med slekt? Nei takk!!!!!!!!!!!!!

De som tenker selv, de er ikke alltid lette å samarbeide med, nettopp fordi de tenker så mye selv. :)

Skrevet
"Nussing"? :fnise: Som i "nusse barna god natt"?

Være sammen med slekt? Nei takk!!!!!!!!!!!!!

De som tenker selv, de er ikke alltid lette å samarbeide med, nettopp fordi de tenker så mye selv. :)

Hørt om variasjon? Alt fra forsiktig "nussing" til rå-klining selvfølgelig ;) hehe

Men når det gjelder å tenke selv så har du nok et poeng der er jeg redd, ja.

Har følt mange ganger at jeg svært gjerne skulle tenkt for begge - som f.eks akkurat nå!!!

Skrevet
Good luck with the bimboos! :sengekos:

Bimbos har aldri interessert meg :)

Men ingen er perfekt.

Skrevet
Jo, jeg glemte å skrive at du må elske å shoppe (med mine penger selvfølgelig) og hate fotball :ball:

Og der datt jeg av... Hater shopping, og er rimelig fotball-glad.... :fnise:

Skrevet

Hmmmmmm - hate shopping og like fotball ..... sikker på at du er kvinnemenneske? ;) hehe

Skrevet
Hmmmmmm - hate shopping og like fotball ..... sikker på at du er kvinnemenneske? ;) hehe

Ganske sikker på det, ja...

Skrevet
Ganske sikker på det, ja...

Hva syns du om lista mi på første side da? :smoke:

Skrevet
Hva syns du om lista mi på første side da? :smoke:

Flørter du?

Nuvel, som sagt, utenom fotball og shopping så er du ikke så langt unna...

Skrevet
Flørter du?

Nuvel, som sagt, utenom fotball og shopping så er du ikke så langt unna...

Kanskje ;)

Interessant i hvert fall ......

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Du skriver "ingen alvorlig psykiatrisk historie". Så om man har blitt frisk, så vil du fortsatt ikke ha dem? Hva med de som har hatt en alvorlig fysisk sykdom?

Skrevet
Du skriver "ingen alvorlig psykiatrisk historie". Så om man har blitt frisk, så vil du fortsatt ikke ha dem? Hva med de som har hatt en alvorlig fysisk sykdom?

Det kommer jo helt an på. Jeg forventer ikke at ei dame skal være feilfri eller aldri ha noen problemer, men de må være under kontroll.

Alvorlig fysisk sykdom kommer jo også an på, men det sier seg jo selv at det ikke vil være noen fordel akkurat. Men har man blitt frisk igjen så hjelper jo det selvfølgelig :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Skeptisk...

Skrevet
Skeptisk...

Det beste er egentlig om dama tar seg av shoppinga mens jeg er hjemme og ser på fotball ;):ler:

Kan jo få økonomisk bidrag til å shoppe da hehe

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)
Det beste er egentlig om dama tar seg av shoppinga mens jeg er hjemme og ser på fotball ;):ler:

Kan jo få økonomisk bidrag til å shoppe da hehe

Faren her er at hun holder med et utilgivelig lag. RBK f.eks.

Endret av brutal_mann
Skrevet
Faren her er at hun holder med et utilgivelig lag. RBK f.eks.

Ja, tenk å bli mobba av dama fordi hennes lag slo mitt! :ler:

Men det har jeg aldri opplevd altså - alle kvinnfolk jeg har vært borti har gitt totalt F*** i fotball hehe

Greit nok det :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...