Steinar40 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 26. august 2009 Hvem er Steinar?? Jeg er jeg alle jenters drøm, Guds gave til kvinnen, svigermors drøm, og en riktig gull-gutt. Sånn i alle beskjedenhet ..... haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 26. august 2009 #182 Del Skrevet 26. august 2009 Ja, kanskje det hehe Du får be henne om å kontakte meg da vet du Dvs. hvis hun passer sånn brukbart inn i lista mi hehe Hun passer perfekt inn i lista di! Jeg skal selvfølgelig be henne om å ta kontakt med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel 35 Skrevet 26. august 2009 #183 Del Skrevet 26. august 2009 Er det nå jeg burde være glad for at jeg akkurat har blitt singel, tro. Kjente meg igjen i åpningsinnlegget Men er du så bra som du sier, montro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 26. august 2009 Hun passer perfekt inn i lista di! Jeg skal selvfølgelig be henne om å ta kontakt med deg Dette blir nok veldig bra hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 26. august 2009 Er det nå jeg burde være glad for at jeg akkurat har blitt singel, tro. Kjente meg igjen i åpningsinnlegget Men er du så bra som du sier, montro? Er du den rette så ligger nå din lykke foran deg, frøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel35 Skrevet 26. august 2009 #186 Del Skrevet 26. august 2009 Det var jo veldig oppløftende...og barn ingen hindring, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #187 Del Skrevet 26. august 2009 Det var jo veldig oppløftende...og barn ingen hindring, eller? Det er i hvert fall ingen hindring i seg selv. Hmmmm .... men hvis du har 3 eller flere så blir det kanskje det allikevel hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 26. august 2009 #188 Del Skrevet 26. august 2009 Dette blir nok veldig bra hehe Dere blir et kjempe flott par Og en bedre stedatter kan du ikke få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #189 Del Skrevet 26. august 2009 Dere blir et kjempe flott par Og en bedre stedatter kan du ikke få Jeg gleder meg allerede! Hilse mammaen din fra meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #190 Del Skrevet 27. august 2009 Det er bedre med de uten barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 27. august 2009 #191 Del Skrevet 27. august 2009 Det er bedre med de uten barn Ingen barn er en hindring sier nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 27. august 2009 Det er bedre med de uten barn Det blir selvfølgelig mye mindre komplisert da, men det er ikke realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. august 2009 #193 Del Skrevet 27. august 2009 Jepp, for med den mengden kvalitetsmenn en finnre på KG har du gått glipp av å skyte opptil flere gullfugler Ja det har jeg skjønt for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. august 2009 #194 Del Skrevet 27. august 2009 Det blir selvfølgelig mye mindre komplisert da, men det er ikke realistisk. Vel, det er sikkert muligheter der selv om de er marginale, til å finne kjekke og normale partnere uten barn fra før. Jeg har jo ingen. Og du er blant de få som ikke har noen barn (?) Så det skal være en viss sjanse, selv om den er liten. De jeg dater har barn, små eller store, men de venter alltid en stund med å fortelle det. Noen er klar for barn i runde nr 2, andre er absolutt ikke det. Og sånn går no dagan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #195 Del Skrevet 27. august 2009 Vel, det er sikkert muligheter der selv om de er marginale, til å finne kjekke og normale partnere uten barn fra før. Jeg har jo ingen. Og du er blant de få som ikke har noen barn (?) Så det skal være en viss sjanse, selv om den er liten. De jeg dater har barn, små eller store, men de venter alltid en stund med å fortelle det. Noen er klar for barn i runde nr 2, andre er absolutt ikke det. Og sånn går no dagan. Ja, det er ikke helt enkelt, nei. Og jeg har ingen barn - ennå. Kunne sikkert vært kjekt med barn med den rette dama Men det er ikke kritisk viktig for meg - tror jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #196 Del Skrevet 27. august 2009 Men det er ikke kritisk viktig for meg - tror jeg hehe Det er viktig å få klarlagt slikt tidlig i kontaktfasen, ellers kaster dama bort tiden på mennsom ikke vil ha barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 27. august 2009 Det er viktig å få klarlagt slikt tidlig i kontaktfasen, ellers kaster dama bort tiden på mennsom ikke vil ha barn. Problemet er bare at ingen kan garantere at man får barn i sammen. Hverken kvinne eller mann. Skjer det, så skjer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 27. august 2009 #198 Del Skrevet 27. august 2009 Det blir selvfølgelig mye mindre komplisert da, men det er ikke realistisk. Nå er jeg skuffet, jeg som som gledet meg til å bli stedatteren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 27. august 2009 Nå er jeg skuffet, jeg som som gledet meg til å bli stedatteren din Går vi noe fort frem her tro? hehe Men selvfølgelig vil ei kjekk stedatter være en fordel - det er klart Finnes jo ingen garanti lenger for at jeg får egne barn heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 27. august 2009 #200 Del Skrevet 27. august 2009 Går vi noe fort frem her tro? hehe Men selvfølgelig vil ei kjekk stedatter være en fordel - det er klart Finnes jo ingen garanti lenger for at jeg får egne barn heller. Hehe, neida. Jeg er 22 år, så får du en stedatter på min alder, så tror jeg ikke det vil bli så komplisert. Jeg bare tullet litt med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg