Gå til innhold

Jeg vil ha denne dama!

Steinar40

Anbefalte innlegg

Jessu fader, Steinar, på tide at du ny-orienterer deg litt i verden. Ikke har du facebook og ikke har du hørt om damer som liker fotball - hvilken øde skog er det du bor i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jessu fader, Steinar, på tide at du ny-orienterer deg litt i verden. Ikke har du facebook og ikke har du hørt om damer som liker fotball - hvilken øde skog er det du bor i?

Ødeskogen? hehe

Jeg har jo hørt om slike eksotiske skapninger da vettu, men jeg har ikke hatt for mye med dem å gjøre akkurat, nei. Shopping er nok generelt mere interessant for kvinner virker det som ;)

Og Facebook. Har aldri vært inne på det engang faktisk. Vet ikke helt hvorfor men det har liksom aldri interessert meg. Ser ikke noe behov egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinkerbell87

Steinar hadde du bare vært 20 år yngre :fnise: Siden jeg er for ung for deg, så kan du få moren min istedenfor? Hun fyller 41 år i oktober. Tror dere hadde blitt et søtt par :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hogwash_*
Faren her er at hun holder med et utilgivelig lag. RBK f.eks.

*fnyse i barten som jeg ikke har*

Det bli itj nå fæst utn skinnvæst!

Og ellers vil jeg ønske den reflekterte og rolige Steinar lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren her er at hun holder med et utilgivelig lag. RBK f.eks.

Pøh! En ting jeg kan si, er at jeg ikke er medgangssupporter. Jeg følger med på laget mitt, ser de kampene jeg kan, men er ikke desperat etter å få med meg alle kampene og se flest mulig live. Derfor moderasjonen.

Steinar, faktisk finnes damer som er feminine, og liker fotball, og syns shopping er kjedelig, og noe man bare må for å ha klær, ja det gjør det.

Når det er sagt er jeg opptatt av å se bra ut, at klær skal matche, og se bra ut. Men jeg setter av en dag hvert halvår, og setter av penger, og da handler jeg det jeg trenger for den sesongen. Å gå i butikker for å kikke og prøve litt når man egentlig ikke skal ha noe er straff og unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Steinar hadde du bare vært 20 år yngre :fnise: Siden jeg er for ung for deg, så kan du få moren min istedenfor? Hun fyller 41 år i oktober. Tror dere hadde blitt et søtt par :ler:

Ja, kanskje det hehe Du får be henne om å kontakte meg da vet du :)

Dvs. hvis hun passer sånn brukbart inn i lista mi :sminkedokke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnyse i barten som jeg ikke har*

Det bli itj nå fæst utn skinnvæst!

Og ellers vil jeg ønske den reflekterte og rolige Steinar lykke til ;)

Takk for det du!

Reflektert er jeg nok men rolig .... ikke alltid - er et ildtegn jeg, men snill allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! En ting jeg kan si, er at jeg ikke er medgangssupporter. Jeg følger med på laget mitt, ser de kampene jeg kan, men er ikke desperat etter å få med meg alle kampene og se flest mulig live. Derfor moderasjonen.

Steinar, faktisk finnes damer som er feminine, og liker fotball, og syns shopping er kjedelig, og noe man bare må for å ha klær, ja det gjør det.

Når det er sagt er jeg opptatt av å se bra ut, at klær skal matche, og se bra ut. Men jeg setter av en dag hvert halvår, og setter av penger, og da handler jeg det jeg trenger for den sesongen. Å gå i butikker for å kikke og prøve litt når man egentlig ikke skal ha noe er straff og unødvendig.

Du høres jo veldig rasjonell ut da - trodde nesten ikke slike damer fantes jeg ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utlogget nå

Helt rart å lese dette. For det er jo meg det du beskriver her.

Ikke røyker jeg og ikke liker jeg fotbal!!

Dessuten elsker jeg shopping!, men med mine egne penger. Og faktisk så har jeg heller ikke noe facebook profil eller myspace eller hi5 osv..ser ikke noe behov for det egentlig.

Desverre er jeg ikke født norsk, og jeg er ikke noen egyptisk prinsesse heller. Men eksotisk er jeg, som er midt i 20 årene. :)

Steinar..beklageligvis er jeg gift. :klemmer:

Du skulle ha skrevet dette emnet før jeg møtte mannen i mitt liv.

Men lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg skjønner at det er leit jeg er opptatt ;)

Huff da...men det finnes da så mange single jenter her på KG, gjør det ikke? :)

Og der ute på butikken over eplene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det finnes bare ett lag, nemlig mitt! :cool: Alle andre kan se til (&#%/& å rykke ned! :sur:

Forøvrig høres du fornuftig ut. Jeg er hakket verre med mitt sesongkort og minst én bortekamp i året :ccool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Jeg skjønner at det er leit jeg er opptatt ;)

Jepp, for med den mengden kvalitetsmenn en finnre på KG har du gått glipp av å skyte opptil flere gullfugler :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er snill, ærlig, omtenksom, har sunn fornuft og god moral – med andre ord tradisjonelle kvinnelige verdier.

Når i alle dager ble det "tradisjonelle kvinnelige verdier"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Helt rart å lese dette. For det er jo meg det du beskriver her.

Ikke røyker jeg og ikke liker jeg fotbal!!

Dessuten elsker jeg shopping!, men med mine egne penger. Og faktisk så har jeg heller ikke noe facebook profil eller myspace eller hi5 osv..ser ikke noe behov for det egentlig.

Desverre er jeg ikke født norsk, og jeg er ikke noen egyptisk prinsesse heller. Men eksotisk er jeg, som er midt i 20 årene. :)

Steinar..beklageligvis er jeg gift. :klemmer:

Du skulle ha skrevet dette emnet før jeg møtte mannen i mitt liv.

Men lykke til videre! :)

Da er du sikkert en indisk prinsesse da - går helt greit det også ;)

Og takk for lykkeønskningen :)

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da...men det finnes da så mange single jenter her på KG, gjør det ikke? :)

Og der ute på butikken over eplene?

Det nok mye lettere å finne noen single epler på butikken er jeg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når i alle dager ble det "tradisjonelle kvinnelige verdier"?

Det har alltid vært tradisjonelle kvinnelige verdier - og den viktigste er vel kanskje omsorg for andre?

Derimot har ikke alle kvinner alltid hatt disse verdiene. Jeg liker altså kvinner som har disse "myke" verdiene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...