Gå til innhold

Jeg vil ha denne dama!

Steinar40

Anbefalte innlegg

Hvor kjøper du klærne dine, Steinar40?

Seriøst, jeg tror fremdeles du har den gubbestilen de fleste mannfolk går med. Ugh, formløse dongeribukser, t-skjorten stappet nedi buksen, og et stygt belte av noe slag. Den grrrrrrusomme gubbe-uniformen! Og hvis du topper det hele med et gull-kjede og noen blekede hårtjafser så brekker jeg meg inni meg. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst, jeg tror fremdeles du har den gubbestilen de fleste mannfolk går med. Ugh, formløse dongeribukser, t-skjorten stappet nedi buksen, og et stygt belte av noe slag. Den grrrrrrusomme gubbe-uniformen! Og hvis du topper det hele med et gull-kjede og noen blekede hårtjafser så brekker jeg meg inni meg. :S

Du skal få lov til å være med på å bestemme hvor jeg handler klær og hvilke klær jeg bruker. Fornøyd da eller? hehe

Har du noen gode forslag allerede nå forresten? ;)

Og jeg kan garantere deg at jeg ikke bruker gull-kjede eller har bleket hår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Her er du inne på noe vesentlig ja; den forferdelige gubbestilen. Grøss. Men det er søren meg ikke rart, tror mange menn har null peiling etter å ha kledd seg med klær som mor og søstre har gitt opp gjennom årene. (Ok, mange kjerringer som ikke har peil på fashion også ass.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Her er du inne på noe vesentlig ja; den forferdelige gubbestilen. Grøss. Men det er søren meg ikke rart, tror mange menn har null peiling etter å ha kledd seg med klær som mor og søstre har gitt opp gjennom årene. (Ok, mange kjerringer som ikke har peil på fashion også ass.)

Det er dama i forholdet som har peiling på klær - så enkelt er det bare!

Derimot vet jeg veldig godt hvordan jeg liker at hun er kledd ;) hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jack Sparrow
Det er helt greit for jeg har aldri sett for meg et forhold til Jack Sparrow! ;)

Jeg er hetero skjønner du - liker ALT det jeg ikke har selv :sexy: hehe

You are not into :pirat: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dama i forholdet som har peiling på klær - så enkelt er det bare!

Derimot vet jeg veldig godt hvordan jeg liker at hun er kledd ;) hehe

Og utfra det jeg tidligere har lest er det i minst mulig? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

You are not into :pirat: ?

Pirater??? hehe

Jeg har jo sett filmene da selvfølgelig - hvis det er det du mener - er ikke født bak en låvevegg heller ;) hehe

Johnny Depp ser vel helt okay ut han sikkert - ikke så kjekk som meg selvfølgelig, men helt grei nok hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og utfra det jeg tidligere har lest er det i minst mulig? :fnise:

Du kjenner meg så vel! :smoke: haha

Men det er veldig viktig at hun bare er for mine øyne altså.

Jeg er nok ganske ego der gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuud så patetisk. Jeg tror jeg dåner. :dåne:

Stakkars deg da :( Har du hørt om humor noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg da :( Har du hørt om humor noen gang?

Stakkars deg tror jeg vi heller sier. :lur:

Humor kan være morsomt det, dette var bare ynkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg tror jeg vi heller sier. :lur:

Humor kan være morsomt det, dette var bare ynkelig.

Jaja, smak og behag :)

Og du må ikke lese her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Gratulerer med tråden.

Kan ikke steinar40 og alle de andre patetiske mennene som brutal_mann SLUTTE å skrive her??? Dere forsøpler hele forumet med de jævlige innleggene deres som ooooser Sparkjøp og Nille!!!! ARGHHHHH!!! Tenke seg til å bruke KG som en sjekkeplass?

Nå er jeg LEI.

Må bare få si meg enig i dette.

(og ja, jeg er en innfødt norsk kvinne,og husholdningen er ikke noe problem for meg. Det som derimot er et problem for meg er at noen punkterer alle forsøk på saklig debatt i dette forumet med sjekkeforsøk, Så fint om du kan begrense sjekkingen til denne tråden Steinar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tråden.

Må bare få si meg enig i dette.

(og ja, jeg er en innfødt norsk kvinne,og husholdningen er ikke noe problem for meg. Det som derimot er et problem for meg er at noen punkterer alle forsøk på saklig debatt i dette forumet med sjekkeforsøk, Så fint om du kan begrense sjekkingen til denne tråden Steinar).

Jada jada - men jeg får lov her altså hehe

Så har du noen flere gode egenskaper da eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som ikke liker brutal_mann eller Steinar: Jeg har stor sans for dem, jeg! Ser dere ikke at her har vi menn som er dype, som er intelligente, som har tanker og er reflekterte i det de sier - samtidig som de er har en rå humor og pirrer og terger oss jentene og provoserer oss så inderlig også. Det er slikt som skaper debatt og får oss til å se ting med andre øyne:-) Og det er derfor vi er på dette forumet - meningsutvekslinger.

Brutal_mann har en helt spesiell evne til å si og peke på akkurat det essensielle med veldig få ord. Og det er mye riktig i det han sier også. Steinar er ikke like dyp, men han er en herlig mann som blir en god mann for en eller annen kvinne. Jeg ville absolutt ha likt å sittet i en diskusjon med dem begge. Det hadde blitt en frydefull, lattermild og herlig diskusjon!

Så la dem være i fred! Vi vil ha dem her inne. Så det så! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som ikke liker brutal_mann eller Steinar: Jeg har stor sans for dem, jeg! Ser dere ikke at her har vi menn som er dype, som er intelligente, som har tanker og er reflekterte i det de sier - samtidig som de er har en rå humor og pirrer og terger oss jentene og provoserer oss så inderlig også. Det er slikt som skaper debatt og får oss til å se ting med andre øyne:-) Og det er derfor vi er på dette forumet - meningsutvekslinger.

Brutal_mann har en helt spesiell evne til å si og peke på akkurat det essensielle med veldig få ord. Og det er mye riktig i det han sier også. Steinar er ikke like dyp, men han er en herlig mann som blir en god mann for en eller annen kvinne. Jeg ville absolutt ha likt å sittet i en diskusjon med dem begge. Det hadde blitt en frydefull, lattermild og herlig diskusjon!

Så la dem være i fred! Vi vil ha dem her inne. Så det så! :yvonne:

Så hyggelig du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskriv utseendet ditt da :popcorn:

Hmmmmm - jeg er ca 180 cm, slank og har brunt ikke så langt hår.

Ser vel ut som en blanding av Johnny Depp og Daniel Craig kanskje ... hehe

Eller var det bare i mine øyne tro? ;)

Nei, noe mer blir det nok ikke på deg før vi sees på en date :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...