Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 6. august 2009 Hehe, du er sikkert smart nok:) Kvinner og menn er forskjellige og forblir forskjellige, men det er ikke det jeg mente. Det betyr bare Mr and Mrs Perfec are not necessarily perfec together. Og din livspartner kan være den du aldri trodde skulle bli. Maker det sense? Men det er alltid lov å drømme:P Det gjør jeg:) Ja, det maker nok mye sense egentlig hehe Det er i hvertfall veldig dumt å avskrive noen bare på førsteinntrykket - da kan man gjøre alvorlige tabber i livet! Førsteinntrykket er faktisk nesten alltid feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 6. august 2009 #42 Del Skrevet 6. august 2009 Hehe, du er sikkert smart nok:) Kvinner og menn er forskjellige og forblir forskjellige, men det er ikke det jeg mente. Det betyr bare Mr and Mrs Perfec are not necessarily perfec together. Og din livspartner kan være den du aldri trodde skulle bli. Maker det sense? Men det er alltid lov å drømme:P Det gjør jeg:) Ser ut som The Perfects ikke er så perfekte allikevel iog de mangler "t", hehe. Edit: skrivefeil;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 6. august 2009 #43 Del Skrevet 6. august 2009 Ja, det maker nok mye sense egentlig hehe Det er i hvertfall veldig dumt å avskrive noen bare på førsteinntrykket - da kan man gjøre alvorlige tabber i livet! Førsteinntrykket er faktisk nesten alltid feil Det er nok derfor jeg det er viktig med date nr. 2. Det hvis ikke personen er helt feil, men igjen: en ville jo aldri gått på en date nr 1 hvis det var tifellet:) Men førsteintrykket sier veldig mye, men aldri alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 6. august 2009 Det er nok derfor jeg det er viktig med date nr. 2. Det hvis ikke personen er helt feil, men igjen: en ville jo aldri gått på en date nr 1 hvis det var tifellet:) Men førsteintrykket sier veldig mye, men aldri alt Nei, og jeg tror det lønner seg å bli litt bedre kjente skriftlig først også. Kan finne ut en hel del på den måten og kanskje unngå noen uheldige dater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack Sparrow Skrevet 6. august 2009 #45 Del Skrevet 6. august 2009 Så synd, men jeg vil desverre ikke ha Guds gave til kvinnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 6. august 2009 Så synd, men jeg vil desverre ikke ha Guds gave til kvinnen Det er helt greit for jeg har aldri sett for meg et forhold til Jack Sparrow! Jeg er hetero skjønner du - liker ALT det jeg ikke har selv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maren_* Skrevet 6. august 2009 #47 Del Skrevet 6. august 2009 Kan ikke steinar40 og alle de andre patetiske mennene som brutal_mann SLUTTE å skrive her??? Dere forsøpler hele forumet med de jævlige innleggene deres som ooooser Sparkjøp og Nille!!!! ARGHHHHH!!! Tenke seg til å bruke KG som en sjekkeplass? SELVFØLGELIG HAR ALLE MENN BAKTANKER HER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skuffende!!!!!!!! *KLIKKE VILT OG HAMRE PÅ TASTATURET* Nå er jeg LEI. Det er kvinnene her inne som legger opp til at KG skal være en sjekkeplass. Man ser aldri en kvinne få like mye oppmerksomhet som menn her inne. Så lenge kvinnene her inne gir de få mannlige deltakerne så mye oppmerksomhet så vil det fortsette å være en arena for sjekking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 6. august 2009 Det er kvinnene her inne som legger opp til at KG skal være en sjekkeplass. Man ser aldri en kvinne få like mye oppmerksomhet som menn her inne. Så lenge kvinnene her inne gir de få mannlige deltakerne så mye oppmerksomhet så vil det fortsette å være en arena for sjekking. Det er vel litt vanskelig å kalle det sjekking da men - flørting kanskje - på nett-vis hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 7. august 2009 Så synd, men jeg vil desverre ikke ha Guds gave til kvinnen Lurer litt på om du virkelig heter Jack hehe Men hva er så galt med å være Guds gave til kvinnen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 7. august 2009 #50 Del Skrevet 7. august 2009 Det kan du gjerne si, men problemet er jo at jenter/kvinner forventer også at det skal være sånn. Men som sagt, helt greit for meg Innen rimelighetens grenser. Tror ikke moderne kvinner i dagens samfunn forventer å bli spandert på... Du kan jo alltids lage en ny tråd og spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 7. august 2009 #51 Del Skrevet 7. august 2009 Nå er jeg "bare" tredve, og ikke bor jeg på østlandet, men tror uansett ikke jeg ville ha en mann som beskriver seg selv sånn: Helt kort om meg selv, så er jeg alle jenters (våte) drøm, Guds gave til kvinnen, svigermors drøm, og en riktig gull-gutt. Bare sånn i alle beskjedenhet altså hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 7. august 2009 Tror ikke moderne kvinner i dagens samfunn forventer å bli spandert på... Du kan jo alltids lage en ny tråd og spørre? Akkurat der tar jeg ikke hensyn til hva en kvinne måtte mene faktisk Kan jeg ikke spandere mat og noe å drikke på en "date" etc. så ville jeg følt meg gjerrig - og det er jeg ikke. Er vanligvis ikke sløsaktig heller da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #53 Del Skrevet 7. august 2009 Nå er jeg "bare" tredve, og ikke bor jeg på østlandet, men tror uansett ikke jeg ville ha en mann som beskriver seg selv sånn: Ikke hvis det var sant en gang? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 7. august 2009 #54 Del Skrevet 7. august 2009 litt for selvgod kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 7. august 2009 litt for selvgod kanskje Det kan jo være sant da vet du Synd at du bare er 30 og ikke bor her da men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 7. august 2009 #56 Del Skrevet 7. august 2009 Det kan jo være sant da vet du Får vel ta ditt ord for det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 7. august 2009 Får vel ta ditt ord for det da... Er du på Østlandet en gang så kan du jo finne det ut selv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 7. august 2009 #58 Del Skrevet 7. august 2009 Det blir vel neppe i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 7. august 2009 Det blir vel neppe i nærmeste fremtid. Nei, livet blir ikke mer enn det man gjør det til selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 7. august 2009 #60 Del Skrevet 7. august 2009 Nei, livet blir ikke mer enn det man gjør det til selv. Nei, det blir det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg