Gå til innhold

Fantorangen ble prøver i juni 09

Fantorangen

Anbefalte innlegg

Skjønte fint lite da jeg så nicket ditt, men nåååå vet jeg hvem du er! :strix: Kult nick da! :jepp:

Spire! :rødme:

Håper formen er bedre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj så ekkelt!!

Det høres ut slik som jeg har hatt det i det siste!

Håper du føler deg bedre :klem: Det er så ekkelt mens det står på :spy:

Ja, det var ikke noe særlig og nå er kroppen veldig sliten. Var ute med mannen og hunden i stad, men har ikke mye futt i kroppen kjenner jeg.

Var det pga. jernmangel du var sånn? Har du noen tips til hva jeg kan gjøre/ikke gjøre? Er guffent når det skjer og man er alene hjemme. Skal nok ta det litt med ro når jeg står opp i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte fint lite da jeg så nicket ditt, men nåååå vet jeg hvem du er! :strix: Kult nick da! :jepp:

Spire! :rødme:

Håper formen er bedre! :klemmer:

Takk for det :), jeg tenkte det var greit å sette gammelt nick i grå tekst ved siden av det nye på linken i signaturen min. Kan jo ikke miste KG venner når man bytter nick :fnise:

Formen kommer seg nok etterhvert. Blir nok sofaen i kveld og i morgen.

Lurer på hva jeg skal si på jobben :gjeiper: de kommer helt sikkert til å lure på hvorfor jeg besvimte. Hadde tenkt til å vente med å si noe til uke 12, men om jeg skulle gå i bakken på jobben så er det jo greit at de vet.

Huff, vanskelig det der altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye tips nei.. :vetikke:

Man skal jo helst ikke ta jerntilskudd så lenge legen ikke sier det, så du får heller spørre der :Nikke:

Det som har hjulpet meg når det har vært på det verste har vært mye vann og lett massasje av nakke og skuldre :)

God bedring! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da for en morgen å starte dagen med å besvime alene hjemme....

Håper det går bedre nu da! :klemmer:

Ja tenk at hjertet har begynnt å slå.....herlig følelse tenker eg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da for en morgen å starte dagen med å besvime alene hjemme....

Håper det går bedre nu da! :klemmer:

Ja tenk at hjertet har begynnt å slå.....herlig følelse tenker eg :rødme:

Ja, ikke gøy det...

Gikk bedre i dag. Ikke besvimt i alle fall, men så turte jeg ikke å ta en hel dusj heller da. Så det ble en rask en :fnise:

Formen er fortsatt dårlig. Vondt i hodet og urolig i kroppen, får nok prøve å holde meg på sofaen i dag.

At hjertet slår allerede er utrolig :rødme:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, har slitt med blodtrykksfall selv, det er IKKE moro! :riste:

Jeg får det riktignok i blant selv som ikke-gravid, men har en venninne som aldri hadde hatt det før og som plutselig fikk masse av det som gravid :klø:

Det eneste som hjelper for meg, om man rekker å kjenne hva som er på gang, er å legge seg ned med en gang, og sove et par timer.

Håper du slapp unna med den ene gangen da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, har slitt med blodtrykksfall selv, det er IKKE moro! :riste:

Jeg får det riktignok i blant selv som ikke-gravid, men har en venninne som aldri hadde hatt det før og som plutselig fikk masse av det som gravid :klø:

Det eneste som hjelper for meg, om man rekker å kjenne hva som er på gang, er å legge seg ned med en gang, og sove et par timer.

Håper du slapp unna med den ene gangen da :klem:

Ja, får håpe at jeg ikke får det flere ganger. Men nå vet jeg i alle fall hva jeg skal gjøre om det kommer igjen.

Det er jo på en måte positivt at jeg fikk et forvarsel, for da vet jeg jo hva som venter om jeg kjenner det igjen.

Ellers ringte legen i ettermiddag og alle blodprøvene var fine, så da var det nok en alminnelig besvimelse pga. blodtrykksfall.

I morgen blir det jobb igjen. Jobber kun 50 % om dagen av andre årsaker, så heldigvis bare 5timers arbeidsdag. Vurderer om jeg skal fortelle øverste leder om graviditeten i morgen, så hun vet om det om jeg skulle gå i bakken igjen.

Så slipper hun også å være med i spekuleringa som sikkert pågår :gjeiper: , det er slik det blir på en arbeidsplass med nesten bare damer :fnise:

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: Hvordan går det med deg? Ekkelt å lese om at du besvimte :klem:

Du er 1 uke og 1 dag lenger i løypa enn meg. Blir veldig spennende å følge med deg fremover :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: Hvordan går det med deg? Ekkelt å lese om at du besvimte :klem:

Du er 1 uke og 1 dag lenger i løypa enn meg. Blir veldig spennende å følge med deg fremover :jepp:

Hei på deg Pupsi :)

Her går det greit. Har ikke besvimt noe mer, men formen er ikke på topp heller. Etter frokost går det bedre, så jeg må passe på å få i meg det og vann.

Får komme meg på jobb i dag, så er det fri frem til mandag. Må prøve å få gjort litt husarbeid for det ser ikke ut her... Men, det tar jeg som det kommer :gjeiper:

Håper mannen er i huslig humør også :fnise: er så mye enklere å rydde å vaske når man er to synes jeg. Men han har en tendens til å hjelpe til i 15min så detter han ut :fnise:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper mannen er i huslig humør også :fnise: er så mye enklere å rydde å vaske når man er to synes jeg. Men han har en tendens til å hjelpe til i 15min så detter han ut :fnise:

Den med 15 minutter hørtes kjent ut.... jeg har raset rundt og fått gjort så mye.. og han.... han har støvsugd gangen.. :ler: hvordan er det mulig?

Hvorfor er menn sånn? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med 15 minutter hørtes kjent ut.... jeg har raset rundt og fått gjort så mye.. og han.... han har støvsugd gangen.. :ler: hvordan er det mulig?

Hvorfor er menn sånn? :klø:

Nei, det er ikke lett å si. Tror det noen ganger blir litt sånn; Hvor skal jeg starte? :fnise:

Men i dag har han vært flink. Støvsugd hele huset og ryddet litt.

Julegaveinnpakkingen står igjen til meg og vask av badet, men føler ikke for å vaske bad om dagen, blir :spy: ved tanken... Men det må jo gjøres. Får ha det på lista til i morgen :)

Ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bare 19 dager igjen til jul og det går fort :nisse:

Julaften beveger spira seg og nyttårsaften er det blitt et foster :rødme:

Tiden går fort... Nå er det 13 dager til tidlig UL og det blir spennende. Ønsker å ta det for å se at alt utvikler seg riktig siden det gikk feil første gang, men alt føles bedre nå :)

Magen lever sitt eget liv om dagen. Klarer nesten ikke å komme meg på do, så hvis noen har noen tips, mottas de med stort :helen:

Prøver biola om dagen, men føler snart at det er fullt :fnise:

Ha en fin kveld alle sammen og en riktig fin før jul :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Acidophilus piller får du kjøpt på helsekosten(er i kjøleskapet) , det er samme "gode bakteriene" som i biola jogurt, men tusen ganger mer konsentrert! Dette kan hjelpe med å få balansen i magen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin helg og at formen er ok :) Magen gått seg til? Ikke lenge igjen til UL da, det blir spennende :jepp:

Jeg fungerer litt bedre nå når jeg ikke jobber så mye. Det er klar sammenheng mellom hvor sliten jeg er og hvor dårlig jeg er har jeg funnet ut, så det gjelder å ta det med ro og lytte til kroppen. I helgen har jeg kommet meg litt utenfor døren og det har vært deilig for man kan bli smårar av å bare gå hjemme :sjenert:

Ha en fin ettermiddag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Acidophilus piller får du kjøpt på helsekosten(er i kjøleskapet) , det er samme "gode bakteriene" som i biola jogurt, men tusen ganger mer konsentrert! Dette kan hjelpe med å få balansen i magen!

:klemmer:

Tusen takk for tips Icechick, skal se om jeg får prøvd ut de. Har begynnt med Biola i alle fall :)

Håper du har hatt en fin helg og at formen er ok :) Magen gått seg til? Ikke lenge igjen til UL da, det blir spennende :jepp:

Jeg fungerer litt bedre nå når jeg ikke jobber så mye. Det er klar sammenheng mellom hvor sliten jeg er og hvor dårlig jeg er har jeg funnet ut, så det gjelder å ta det med ro og lytte til kroppen. I helgen har jeg kommet meg litt utenfor døren og det har vært deilig for man kan bli smårar av å bare gå hjemme :sjenert:

Ha en fin ettermiddag :klemmer:

Magen går seg nok til etterhvert, men nå brekker jeg meg for ingenting og kvalmen var her i morges, men gikk seg til utover dagen. Noen symptomer må jeg vel bare regne med å få.

Blir spennende med UL ja, bare litt over en uke igjen nå.

Så bra formen din er blitt litt bedre. Slapp av og ta vare på deg selv Rosa76 :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser at vi er ca. like langt på vei, så ville hilse på :vinke:

Spennende med tidlig UL! Jeg skal nok vente til den vanlige UL, men skjønner at dere gjør det pga. SA. Gjør den at du bekymrer deg mer, eller klarer du å ta det med ro?

Her er det snart :natti:, merker på formen at jeg er endel trøttere enn vanlig. Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser at vi er ca. like langt på vei, så ville hilse på :vinke:

Spennende med tidlig UL! Jeg skal nok vente til den vanlige UL, men skjønner at dere gjør det pga. SA. Gjør den at du bekymrer deg mer, eller klarer du å ta det med ro?

Her er det snart :natti:, merker på formen at jeg er endel trøttere enn vanlig. Ha en fin kveld!

Hei Kanei og :velkommen: skal du være.

Ja, ser at vi nesten er likt, morro med flere i juli/august "klubben" ;)

Vi har nok tenkt litt mer på hvordan det skal gå enn om vi ikke hadde opplevd SA, men føler at det er anderledes denne gangen. Så nå er vi ganske rolige, men gleder oss til tidlig UL for å få bekreftet fra legen også at alt er ok.

Her er det natta nå også, blir tidlig trøtt om dagen :gjeiper:

Natti, natt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: må le litt av mannen i dag :fnise:

Siden magen har blåst seg mye opp og jeg ikke lenger får igjen olabuksene, har jeg gått over til mammabukser av den typen som ser ut som vanlige bukser, men med et stretch stoff øverst ved magen.

Gadd ikke å bruke penger på bukser jeg kun kan bruke en måned eller to, for så at de aldri mer passer... Så nå koser jeg meg med bukser som ikke klemmer eller er ubehagelige:)

Når mannen skulle vaske klær i dag sa han... "Hva slags bukser er det du har fått deg?" Han syntes de var blitt rare og utrolig vanskelig å henge opp :fnise:

Er ikke alt som er like lett for menn å forstå :fnise:

Søte mannen min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...