Gå til innhold

Fantorangen ble prøver i juni 09

Fantorangen

Anbefalte innlegg

En liten Tinyhilsen nå før jul... :gjeiper: Har vært skikkelig dårlig til å oppdatere meg her på KG den siste tiden, men prøver å ta en liten runde nå... sliter fremdeles med kvalme og dårlig form, så er derfor.. :sjenert:

Så deilig at dere fikk se minien da :rødme: kjenner jeg ble litt misunnelig nå.. selv om jeg jo har hørt hjertelyd da.. :fnise:

Håper dere får en fantastisk julefeiring!

Juleklem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten Tinyhilsen nå før jul... :gjeiper: Har vært skikkelig dårlig til å oppdatere meg her på KG den siste tiden, men prøver å ta en liten runde nå... sliter fremdeles med kvalme og dårlig form, så er derfor.. :sjenert:

Så deilig at dere fikk se minien da :rødme: kjenner jeg ble litt misunnelig nå.. selv om jeg jo har hørt hjertelyd da.. :fnise:

Håper dere får en fantastisk julefeiring!

Juleklem :klemmer:

Ønsker deg en kjempe fin julefeiring :klemmer:

:tree::nissegutt::tree:

God jul Fantorangen, håper du og familien og lille :babysmokk: i magen har det bra :tree:

Takk for hilsen alle sammen :klemmer:

Dagene nå før jul har flydd og jeg har ikke den samme orken som ellers, men det går bra bare man ikke stresser.

Ellers er formen fortsatt fin bare jeg får i meg mat ofte nok, men er spent på hvordan jeg reagerer på denne fete julematen.

Har en tendens til å bli litt uvel når jeg ikke er gravid, så det kan nok være kroppen reagerer i år. Men julemat skal jeg ha ;)

Ellers har snart alle de nærmeste fått vite om graviditeten, kun svigers som gjenstår og de får kanskje vite det i kveld når vi er der. Det er opp til mannen om vi skal si det, så vi får se ;)

Så jeg hadde gått over til bilde 3 på tickeren i dag også :rødme: , lille spire er snart et foster :rødme:

God jul til dere alle her inne :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg fikk ta med en oppdattert liste i dag.

Dagens luke i kalenderen, er at embryoet beveger seg, tenk på det :rødme:

Unnfangelsen finner sted omkring: 5. november 2009 :hjerte:

Hjertet begynner å slå: 30. november 2009 :hjerte:

Embryoet beveger seg: 24. desember 2009 :hjerte:

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 31. desember 2009

Alle indre organer er ferdig formet: 31. desember 2009

Risikoen for spontanabort avtar: 14. januar 2010

Kvalmen avtar for de fleste: 21. januar 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 28. januar 2010

Fosteret svelger og tisser: 11. februar 2010

Tid for ultralyd: 18. februar 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 25. februar 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 11. mars 2010

Fosteret begynner å høre: 1. april 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 29. april 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 3. juni 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 10. juli 2010

Antatt termindato: 31. juli 2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere alle sammen.

Da nærmer vi oss et nytt år og jeg har karret meg til å skrive noen ord igjen. Er innnom innimellom å leser, selv om jeg ikke er like flink til å skrive om dagen. Er litt tom for krefter og har et stort behov for søvn, men klarer ikke å sove lenger enn til maks kl.9.

Var på 1.svangerskapskontroll i går og det var jo en liten papirmølle+prøvetaking. Hadde litt protein i urinen, men dette var vist ganske normalt. Han måtte bare passe på dette videre i svangerskapet slik at det ikke utviklet seg til svangerskapsforgiftning senere...

Skal på ny ultralyd om 9 dager og da får vi jo se å høre fantorangbabyen :rødme:

Ha en fin nyttårsfeiring alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om ei som hadde litt protein i urinen, men det forsvant, det går nok fint skal du se! :klem:

Spennende med kontroll!

Ååå :hjerte: Blir fantastisk med ultralyd tenker jeg! :hjerte:

GODT NYTTÅR! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi inne i et nytt år, ja 2010...

Dette kommer til å bli et spennende år, siden vi venter en liten baby i juli/august, og i går var embryoperioden slutt og jeg har nå et lite foster inne i magen :rødme:

Rart, men veldig koselig å tenke på :rødme:

Unnfangelsen finner sted omkring: 5. november 2009 :hjerte:

Hjertet begynner å slå: 30. november 2009 :hjerte:

Embryoet beveger seg: 24. desember 2009 :hjerte:

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 31. desember 2009 :hjerte:

Alle indre organer er ferdig formet: 31. desember 2009 :hjerte:

Risikoen for spontanabort avtar: 14. januar 2010

Kvalmen avtar for de fleste: 21. januar 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 28. januar 2010

Fosteret svelger og tisser: 11. februar 2010

Tid for ultralyd: 18. februar 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 25. februar 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 11. mars 2010

Fosteret begynner å høre: 1. april 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 29. april 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 3. juni 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 10. juli 2010

Antatt termindato: 31. juli 2010

Endret av Fantorangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fantorangen. Takk for besøk :) Ingen gode nyheter hos meg i dag. Men håper formen din er ok og at du nyter graviditeten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

10 uker - som tiden flyr!

Blir spennende å høre hvordan det går på UL - håper den lille er samarbeidsvillig :Nikke:

:goodbye:

Godt nyttår :klemmer:

Gratulerer med passerte 10 uker. Tenk at nå er Embryoperioden slutt, du bærer på et foster :)

Hei på dere :)

Ja, tenk at det er gått 10 uker allerede :rødme:

Gleder meg masse til å se mini på fredagen, håper alt er bare bra fortsatt.

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, må man ha med urinrpøve på ultralyd? Det er vel kanskje ikke noe grunn til det, men jeg spør for sikkerhetsskyld :)

Jeg merker at jeg er nervøs jeg. Er redd spiren er død. Jeg merker jo egentlig ingenting så :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, må man ha med urinrpøve på ultralyd? Det er vel kanskje ikke noe grunn til det, men jeg spør for sikkerhetsskyld :)

Jeg merker at jeg er nervøs jeg. Er redd spiren er død. Jeg merker jo egentlig ingenting så :vetikke:

Jeg hadde ikke med urinprøve dit, går jo til fastlege til vanlige kontroller, så da er ikke det nødvendig.

Det er jo mange som ikke har symptomer, så alt er nok helt fint, men skjønner bekymrigen din. Jeg har til tider hatt tankene i hodet selv og man er nervøs når man kommer dit, det var i alle fall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med mindre det er fastlegen som tar UL i forbindelse med en annen kontroll, så trenger du ikke ha med urinprøve, nei.

Heller ikke til UL på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, i dag er ikke formen noe særlig. Måtte ty til en Paracett tidlig på morgenen for jeg hadde en hodepine når jeg la meg i går som ikke ville gå bort med søvnen. Men det virker som om det blir litt bedre nå, så jeg håper jeg klarer å fullføre arbeidsdagen. Har en sjef som ikke er helt vennlig om dagen så det er best å smile å være fornøyd, selv om formen sier noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, i dag er ikke formen noe særlig. Måtte ty til en Paracett tidlig på morgenen for jeg hadde en hodepine når jeg la meg i går som ikke ville gå bort med søvnen. Men det virker som om det blir litt bedre nå, så jeg håper jeg klarer å fullføre arbeidsdagen. Har en sjef som ikke er helt vennlig om dagen så det er best å smile å være fornøyd, selv om formen sier noe annet ;)

Huff da, håper formen kommer seg utover dagen :klemmer:

Heldig som skal på UL fredag, er nok morsomt å se utviklingen siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...